טיפים מקצועיים לניקיון

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות ? אספנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אמנם יש בשוק חברות ניקיון מקצועיות אמיתיות, אבל יש גם חברות ניקיון בתים עם פחות ניסיון מקצועי. אם תשאירו את גורל ביתכם בידי חברות הניקיון, עליכם לוודא את מקצועיות החברה. בוא נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת. 

מחפשים חברת ניקיון בתים מומלצת ולא מוצאים? אם כן, ייתכן שאתם מחפשים חברה מקצועית ולא מוכנים להתפשר על כך. אתה צודק מבחינה צרכנית וגם בבחינה המעשית של העניין. בפועל, חברת ניקיון חובבת עלולה לגרום נזק לבית. וכמובן אנחנו רוצים למנוע נזקים בעקבות עבודה לא מוצלחת, אז הנה כל הטיפים החשובים בנושא. חברת ניקיון חרוצה הרכיבה מדריך מקיף לניקיון בתים. 

אילו טיפים יכולים לעזור לנו לבחור את חברת הניקיון המתאימה? כל המידע בכתבה הבאה!

 

ההרגשה

אין תחושה טובה יותר מכניסה לדירה חדשה כשהיא מלוטשת לחלוטין. התחושה שמגיעה לאחר פתיחת הדלת, אתה מבחין ברצפה המבריקה, הריח הטוב עולה באף, והידיעה שהדירה שתגור בה נקייה לחלוטין, היא תחושה עילאית. תחושה זו תלויה אך ורק ברמת הניקיון של הדירה לפני הכניסה אליה. לכן, על מנת לוודא שהחוויה הראשונה שלכם בבית החדש תהיה חיובית ככל האפשר, דאגו לנקות אותו לפני הכניסה אליו.

גֵהוּת

דירות רבות, ובעיקר דירות שאינן חדשות, כלומר יד שנייה, מכילות מזיקים ומזהמים שאינכם מודעים אליהם. בין אם זה קצת עובש מתחת לכיור, או בגלל עכברים בפינת החדר, ניקיון הדירה חשוב מתמיד. חומרים אלו נוצרים בבתים על בסיס קבוע, ויש לטפל בהם במהירות האפשרית. ניקיון הדירה לפני מעבר דירה יוודא שמקום מגוריכם החדש נקי ממזיקים, ומטוהר מחיידקים ומחלות שונות.

קביעת תקן

מבחינה פסיכולוגית, בני אדם נוטים לשמור על מקום נקי יותר אם הם הגיעו אליו נקי מלכתחילה. אנשים בדרך כלל לא מנקים את המקומות שבהם הם היו סתם ככה, אלא מנסים לעזוב אותם כמו שהם קיבלו אותם. כלומר, אם הרושם הראשוני שקיבלתם מהדירה החדשה שלכם הוא שמדובר במקום נקי, אתם הולכים לשמור עליה נקייה יותר לאורך זמן.

הרושם הראשוני הזה עוזר להציב סטנדרט פסיכולוגי של ניקיון שיהיה לך יותר קשה לשבור, מה שיעזור לך לשמור על הבית נקי.

עיצוב בית

כניסה לדירה נקייה תאפשר לכם לראות אותה כפי שהיא באמת וכך להכיר אותה טוב יותר. בכניסה לבית החדש, כשהדירה "עירומה" ונקייה, תוכלו להבחין בכל המאפיינים שלה ובפרטיה הקטנים. היכרות מעמיקה זו עם ביתכם החדש תאפשר לכם לראות את מלוא הפוטנציאל בדירתכם החדשה, ולעצב אותה בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, בית נקי לחלוטין, כזה שאינו מכיל הסחות דעת, יאפשר לכם לראות בעיני רוחכם את החזון העיצובי שלכם לבית בו תגורו.

שיפוצים ותיקונים

כאמור, ניקיון הדירה יאלץ אתכם להכיר אותה על כל פרטיה. אם החלטתם לנקות בעצמכם, תוכלו להבחין בכל האזורים בדירה הדורשים עבודה נוספת כמו צביעה, איטום וכדומה. אם החלטתם להיעזר בחברת ניקיון, תוכלו לבקש מהם להכין רשימה, כזו הכוללת את כל המקומות בבית שאינם עולים בקנה אחד עם הציפיות שלכם.

כלומר, בין אם בחרתם לנקות בעצמכם, ובין אם בחרתם להיעזר בחברת ניקיון, ניקיון הדירה לפני המעבר יאפשר לכם לדעת בדיוק אילו מקומות בדירה דורשים שיפוץ ותיקונים.

התזמון

ניקיון הדירה לפני המעבר הוא הזמן המושלם לעשות זאת. כולנו מכירים את הטקס המייגע של גלגול השטיחים, הרמת הכיסאות והכנת הבית לכביסה. אולם אם ננקה את הדירה לפני המעבר, לא ניתקל בבעיה זו. במצב כזה הדירה ריקה, וללא ריהוט, מה שהופך את עבודת הניקיון לקלה ופשוטה מאי פעם. לכן, במהלך פרק הזמן בו הבית החדש ריק לחלוטין, פעולת הניקיון הופכת נחוצה ומתאימה במיוחד למצב.

המחיר

בעידן בו רוב האנשים בוחרים להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון לניקיון ביתם החדש, המחיר הוא גורם שיש לקחת בחשבון. כאמור, כאשר הדירה ריקה פעולת הניקיון פשוטה וקלה יותר, מה שמשפיע על מחיר השירות שמציעות חברות הניקיון.

חברות הניקיון מתמחרות ניקיון דירה ריקה במחיר הזול ביותר וזאת בשל פשטות העניין. לכן, אם אתם מתכננים להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון, הקפידו לעשות זאת לפני אכלוס הדירה, על מנת להוזיל את עלות הניקיון.

הריהוט

ידוע שחומרי ניקוי שונים עלולים לגרום נזק לרהיטים. במהלך הניקיון מסתכנים בהתפוצצות העץ, הכתמת בדים ומשטחים, הרטבת מכשירים חשמליים ועוד , כאמור, לפני המעבר לדירה היא הייתה ריקה לחלוטין. לכן לא תצטרכו לדאוג לנזקים שונים בדירה, כי אין בה כלום. במילים אחרות, ניקיון לפני כניסה וריהוט הדירה יאפשר לכם לסיים את הפעולה ברוגע ובנחת ולמנוע נזקים מיותרים.

הסרת כתמים ולכלוך

אם אתם עומדים להיכנס לדירה חדשה לגמרי, סביר להניח שהיא תהיה מלאה בלכלוך שנשאר מתהליך הבנייה. ידוע שככל שמחכים יותר כך קשה יותר להסיר כתמים ולכלוך שונים. לכן, לפני המעבר לבית החדש, ורגע לאחר סיום הבנייה, יש לנו את הסיכויים הטובים ביותר להסיר את כל הכתמים והלכלוך בדירה. כך תוכלו להיכנס לביתכם החדש בידיעה כי הוא נקי לחלוטין מכתמי צבע, גושי אבק ואבק, שמקורם בתהליך הבנייה.

סיכום

ניקיון הדירה לפני הכניסה אליה היא פעולה חשובה ביותר. התחושה העילאית שאין להשוות למילה, הידיעה שהבית החדש אינו מכיל מזהמים, ושהוא נקי ככל האפשר, מצדיקים לחלוטין את ההשקעה הכרוכה בפעולה. מעבר לכך, פעולת הניקיון לפני האכלוס תאפשר לכם לעצב את הדירה בצורה הטובה ביותר, ולממש את מלוא הפוטנציאל העיצובי שלה, על כל האפשרויות הקיימות בו.

בנוסף, ניקיון הדירה כשהיא ריקה יהפוך את הפעולה לקלה ופשוטה, ואף יוזיל את המחיר אם תחליטו להיעזר בחברת ניקיון. על כל אלה, ניקיון הדירה לפני הכניסה אליה היא פעולה משתלמת, ויש לה יתרונות רבים.

טיפים מקצועיים לניקוי