איך בוחרים חברת ניקיון לחניונים של המשרד?

שירות ניקיון חניונים הוא שירות חשוב שלא כדאי להקל בו ראש. הוא מספק חוויה ראשונית ללקוח המגיע למשרד או לבית העסק שלכם, מונע בעיות בטיחות, מבטיח רמת תחזוקה גבוהה של החניון, ובעיקר מקנה לכם שקט ורוגע. אם החלטתם לשכור חברת ניקיון לחניונים, חשוב לעשות את הבדיקות הנדרשות ולוודא שאתם בוחרים בחברה טובה שתספק לכם את השירות הטוב ביותר. אז איך תדעו באיזו אחת לבחור?

 

מהו שירות ניקיון חניונים?

שירות ניקיון חניונים הוא שירות המשאיר את החניון שלכם נקי ומצוחצח. הוא כולל קרצוף של רצפת החניון, ניקיון הקירות, ניקיון העמודים והמדרכות בחניון, ניקיון הצינורות והספרינקלים וכו'.

 

אמינות החברה

לפני שאתם בוחרים חברה שתספק לכם את שירות הניקיון לחניון שלכם, כדאי לעשות מעין סקר שוק ולבדוק על החברות הקיימות. בדקו ברשתות החברתיות השונות או עם בעלי עסק אחרים על המלצות לחברות. בסופו של דבר, אם לחברה יש הרבה המלצות, כנראה שהיא מספקת שירות טוב.

 

מחיר

קיים מגוון רחב של חברות המספקות שירות של ניקיון חניונים. אין סיבה שתשלמו את המחיר היקר ביותר. השוו בין המחירים שמציעות החברות השונות על השירות ותראו אילו מבין החברות מציעה מחיר המותאם לציפיות שלכם ולכמות הכסף שאתם רוצים להקצות לשירות. שימו לב גם לזמן שלוקח לחברה לבצע את השירות. שתי חברות שונות עשויות להציע לכם את אותו השירות בהפרשי זמן גדולים, ובעקבות כך לגבות יותר כסף עבור השירות.

 

התאמה לחניון הספציפי שלכם

לא כל החברות מספקות שירות לכל סוגי החניונים. יכול להיות שהחניון שלכם גדול מאוד, מכיל הרבה קומות או דורש שירות ניקיון מיוחד. עשו תיאום ציפיות מול החברה ובדקו האם זה יכול להתאים לחניון שלכם.

 

התאמה לדרישות שלכם

כמעט לכל בעל עסק השוכר את השירות יש דרישות מיוחדות, למשל: השעות שבהן תרצו שיתבצע השירות, חומרים מיוחדים שבהם תרצו שהחברה תשתמש, ניקיון מיוחד שתרצו שיתבצע וכו'. בדקו האם החברה יכולה לענומת לכל הדרישות שלכם.

 

שירות הלקוחות של החברה

כמו בכל שירות שתשכרו, שירות הלקוחות הוא פקטור משמעותי. במידה וקורה משהו שידרוש את זמינותה של החברה, למשל בעיית תחזוקה שצצה לפתע, תרצו שהחברה תירתם לעזרתכם במיידי. בנוסף, תמיד נחמד שהחברה שעובדים מולה באה לקראתכם ומספקת שירות נעים. אנו נוטים להתעלם לפעמים משירות הלקוחות, אבל זה לא פחות חשוב מהרבה דברים אחרים.

 

כמות הלקוחות

קראו קצת על החברה ותבדקו אם היא חברה מוכרת, שמספקת את השירות לעוד חניונים ברחבי הארץ. אם מדובר בחברה מתחילה שאתם הולכים להיות בין הלקוחות הראשונים שלה, זה יכול להוות יתרון, אבל זו גם עשויה להיות חברה מפוקפקת. לכן, אין בעיה לשכור חברה בצעדיה הראשונים, אבל אם מדובר בחברה כזו, רצוי לבחון אותה היטב לפני שהולכים על זה.

מגרשי חניה

מגרשי חניה
מה היה לנו עד כה?