מתי נזדקק לשירותיה של חברת ניקיון?

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

כיום נעשה יותר ויותר שימוש בשירות של חברות ניקיון. השנים האחרונות שינו את אורח החיים של רבים מאתנו. אספנו עבורכם את המקרים בהם כנראה שתצטרכו להסתייע בחברת ניקיון. להלן הממצאים שלנו:

 

כאשר שני בני הזוג עובדים סביב השעון

בשנים האחרונות רבים מאתנו עובדים סביב השעון. אם עד לפני כמה שנים היה מקובל שנשים יישארו בבית ויתפקדו כעקרות בית וינקו ויטפחו את הבית באופן יום יומי, אז היום המצב שונה לחלוטין. נשים רבות יוצאות לעבוד, יש נשים שבוחרות לטפח קריירה של עבודה עד שעות הערב והן אינן מספיקות להתפנות לניקיון הבית. באותו הזמן, גם הגברים יוצאים לעבוד סביב השעון, כך שיוצא שלשני הצדדים אין זמן לנקות את הבית.

אם אתם נמצאים במצב שכזה ואתם תוהים: מתי נזדקק לשירותיה של חברת ניקיון? אתם בדיוק במצב שבו אתם זקוקים לחברה כזו. אם חיפשתם במשך תקופה ארוכה מנקה אבל לא מצאתם, חברת ניקיון תמצא עבורכם את המנקה המתאימה לכם, כך שתוכלו להמשיך לעבוד כרגיל ולחזור לבית מסודר ונקי.

 

כשיש לכם משרד בבעלותכם

אם יש בבעלותכם משרד, בין אם מדובר במשרד עורכי דין או רואי חשבון, זה לא משנה. כדאי שתסתייעו בשירותיה של חברת ניקיון. הסיבה לכך פשוטה. במשרדים יש בדרך כלל מספר עובדים וכולם, איך לא, שותים את הקפה של הבוקר שלהם ומניחים את הספל בכיור. עד כאן נשמע סביר, הכיור עם קצת כוסות, לא מדובר במראה חריג.

אך אם תיקחו בחשבון שכל עובד במשרד שותה בממוצע ביום עבודה 4 כוסות קפה, תנסו לדמיין את הכיור עכשיו? אולי עדיף שלא. בכל אופן, בשביל זה יש חברת ניקיון. משרדים רבים מעסיקים חברת ניקיון כדי שיהיה עובד קבוע שיטפל בניקיון הכללי של המשרד וגם בניקיון המטבח. כדי שתהיה הרגשה כללית קבועה של ניקיון ברחבי המשרד כולו.

כשיש לכם משרד בבעלותכם 1

 

כשיש לכם קליניקה שמקבלת מטופלים באופן יום יומי

שמענו לא מזמן שיחה בין כמה מטפלים ברפואה משלימה. לכל אחד מהם יש קליניקה ולפי דבריהם, אחת לכמה ימים הם מנקים, כל אחד, את הקליניקה שלו באופן פרטני. אחד אומר שהוא כבר תקופה סובל מכאבי גב ושהניקיון לא עושה לו טוב. השני אומר שהוא החליט להפחית את מספר הפעמים שבהן הוא מנקה את הקליניקה, מכיוון שהניקיון לוקח לו יותר מידי זמן.

אנחנו לא מבינים מדוע הם מחליטים לנקות בעצמם ואינם שואלים את עצמם: מתי נזדקק לשירותיה של חברת ניקיון?. הרי ברור שהם צריכים סיוע חיצוני. הם צריכים להתמקד בטיפולים שלהם ופחות בניקיון. צריך לתת לאנשים מנוסים בתחום לעסוק בניקיון בזמן שהם, המטפלים, יעסקו בטיפול. אנחנו לא ניגשנו אליהם כדי להאיר את עיניהם בעניין הזה, אנחנו מקווים שהם יגיעו למסקנה הזו בקרוב בעצמם.

 

כשאתם עוברים לדירה חדשה מהקבלן

מזל טוב! רכשתם דירה מקבלן והגיע הזמן שלכם לעבור אליה? דעו כי דירות מקבלן לא מגיעות כמו שאתם רואים אותן בתמונות ההדמיה שבפליירים. בדרך כלל יש שאריות של צבע ואבק מסביב לבית וצריך לערוך ניקיון יסודי כדי להוריד את כל השאריות הללו.

תחשבו על זה רגע, מדובר על דירה שבמשך כמה חודשים (במקרה הטוב) או כמה שנים (במקרה הפחות טוב) עומדת ומחכה לכם שתגיעו. בזמן הזה הצטבר לא מעט אבק. אם אתם חושבים לנקות אותה בעצמכם, דעו שאתם צריכים להצטייד בחומרי ניקיון שמותאמים להסרת צבע ולאביזרי ניקיון מסוימים שתצטרכו לקנות במיוחד בטמבוריה.

ההמלצה שלנו היא להזמין חברת ניקיון כדי לחסוך מכם את כל העול הזה. כך יגיע אל הדירה מנקה מטעם החברה עם כל הציוד הדרוש, אתם תקבלו את הדירה כמו חדשה ולא תצטרכו לשבור את הגב ולרוץ בין טמבוריות.

כשאתם עוברים לדירה חדשה מהקבלן 1

 

כשיש חדר מדרגות בבניין משותף

מתי נזדקק לשירותיה של חברת ניקיון? היא אחת השאלות הנפוצות שנשמעות במהלך מפגשים עם ועד הבית בבניינים שונים ברחבי הארץ. ישנם ועדי בתים שמעדיפים להימנע מלחפש מנקה באופן עצמאי ולכן הם פונים לחברת ניקיון. זהו הפתרון המושלם במקרים האלו, מכיוון שמדובר בפתרון נוח.

כשמעסיקים מנקה באופן עצמאי, אי אפשר לדעת אם הוא יגיע בזמן או אם הוא יגיע בכלל. לעומת זאת, כשמעסיקים עובד שמגיע דרך חברת ניקיון, יש ביטחון על כך שהוא יגיע ויעשה את עבודתו נאמנה מכיוון שישנו מעקב מוקפד אחרי העבודה של המנקים ברוב החברות (כדי להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר).

 

רגע לפני שאתם חוזרים הביתה אחרי תקופה ארוכה שלא שהיתם בו

בין אם טסתם לחו"ל לתקופה ארוכה והשארתם את הבית ריק ובין אם התאשפזתם תקופה ארוכה בבית חולים והבית נותר לבדו, זו הזדמנות להזמין את שירותיה של חברת ניקיון. אנשים רבים מזמינים חברת ניקיון במקרים שכאלו מהסיבה הפשוטה – הם אינם רוצים להתעסק בניקיון באותם רגעים.

אפשר להבין אותם. משפחה שחוזרת אחרי טיול ממושך בחו"ל, צריכה להתעסק עם מקלחות, כביסות, קניות של אוכל, ניקיון הבית ומה לא. ומה יותר נעים מלחזור הביתה ולגלות שהוא כבר נקי? לכן, זהו מקרה שבו כדאי מאוד להזמין חברת ניקיון, כדי שתוכלו לפרוק את המזוודות בבית נעים ומסודר.

 

כשאתם רוצים להתפנק. נקודה.

אתם מרגישים שהכול מלוכלך מסביבכם ואתם רוצים להתפנק? תזמינו את שירותיה של חברת ניקיון. בין אם אתם בבית או בעסק שלכם, או אולי מתארחים אצל ההורים לתקופה בזמן שהבית שלכם בשיפוצים. איפה שלא תהיו, אם תרגישו צורך לערוך ניקיון מוקפד ויסודי, דעו שאתם יכולים להזמין חברת ניקיון שתעשה עבורכם את העבודה.

מתי נזדקק לשירותיה של חברת ניקיון?

מתי נזדקק לשירותיה של חברת ניקיון?
מה היה לנו עד כה?