מה עדיף: המלצה מחבר או חיפוש באינטרנט לחברת ניקיון?

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

סיימתם לשפץ את הדירה ואתם רוצים לעשות בה ניקיון מקצועי? מחפשים מי שיעשה תחזוקת ניקיון קבועה במשרד שלכם? כדי לבחור את חברת הניקיון הנכונה, חשוב לשים לב לכמה פרטים ואנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן.

 

למה בכלל להיעזר בחברת ניקיון?

כאשר מדובר בתחזוקה קבועה, ניקיון זו פעולה שצריך להתמיד בה ולא להתרשל. בתור בני אדם אנחנו מייצרים לכלוך באופן אינסופי רק מעצם ההתנהלות שלנו במרחב, וכדי לשמור על הבית או על המשרד באמת נקי זה דורש ניקיון עקבי ואינטנסיבי. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר נצטרך לפנות לכך זמן משמעותי, להיעזר בעוזרת בית או להזמין חברת ניקיון.

את כל זאת ניתן להכפיל כאשר מדובר בניקיון לאחר שיפוץ. בית לאחר שיפוץ נוטה להיות מלא באבק, רובה, חול וכתמי צבע. כמו כן, אחרי השיפוץ, גם אם סיכמתם עם השיפוצניק על פינוי פסולת מסוימת, סביר שיישארו חלקי בטון וזכוכית שפינוים דורש ניסיון, כוח פיזי ואפשרות לפינוי מסודר. לכן, בניקיון לאחר שיפוץ הצורך בחברת ניקיון שתעשה עבודה מקצועית ויסודית עולה עוד יותר.

החבילות שחברות הניקיון מציעות כוללות בדרך כלל פוליש לרצפה, ניקוי פאנלים ותריסים, שקעים ומפסקים, ארונות, דלתות ומשקופים. המחיר שלהן תלוי בגודל המרחב אותו מבקשים לנקות ובריהוט הקיים בו.

 

למה חשוב לשים לב כשבוחרים חברת ניקיון?

בתחום שירותי הניקיון יש מגוון עצום של שירותים, רמות מקצועיות, אמינות ואיכויות לשירותים שמוצעים לנו. לחברות הניקוי אין תקן שמחייב אותן ואת איכות השירות שהן מעניקות. לכן, אם לא תבחרו בצוות מקצועי אתם עשויים להיכוות. שימוש לא נכון בחומרים וחומצות יכול לגרום להרס של ריצוף, ברזים ורהיטים שונים.

יתרה מכך, במצבים קיצוניים אתם עלולים להיתקל גם בתביעה של עובדי החברה נגדכם. לפיכך, לפני שתתחילו לחייג את המספר של חברת הניקיון, כדאי להיכנס לגוגל ולחפש מידע על החברה. חיפוש קצר שיכלול את שם החברה לצד המילים "המלצות" או "תביעה" עשוי לתת מידע על איכות השירות של החברה.

כמו כן, אל תתלהבו מידי ממחיר נמוך. מחיר נמוך מדי עלול להעיד על שני דברים אפשריים. הראשון הוא שהמחיר יעלה בהמשך בטענה שהוא לא כולל מע"מ, מוצרי ניקוי או חדר מסוים בבית. השני הוא שהחברה תשתמש בחומרים לא איכותיים שכאמור עשויים לגרום לנזק רב לנכס שלכם, או לחלופין תשתמש בכוח אדם זמני ולא מיומן.

לכן, אם המחיר נשמע טוב מדי בכדי להיות אמיתי – כנראה שזה לא באמת אמיתי.

למה חשוב לשים לב כשבוחרים חברת ניקיון? 1

 

איך נדע לבחור נכון?

 

סכנת הדירוגים ברשת

כמעט בכל תחום בחיינו אנחנו נעזרים בחוכמת ההמונים. אנחנו הולכים לסרט שקיבל ביקורות טובות, מגיעים למסעדה שמדורגת גבוה ב- Trip Advisor, קונים מוצרים ורהיטים לבית מחברות שקיבלו המלצות טובות ומזמינים אנשי מקצוע לפי איך שהם מדורגים באתרי הדירוג.

אתרי הדירוג מבוססים על ביקורות ועל ציונים של גולשים ולכן נראה שהם מספקים תשובה אמינה לשאלות שלנו. בפועל אנחנו נתקלים במקרים חוזרים ונשנים שספקים שונים ועד חברות גדולות פועלים למחיקה של ביקורות שליליות או להוספה של ביקורות חיוביות פיקטיביות. כך הם מעלים את הדירוג שלהם ומונעים מאתנו קבלת חוות דעת כנה ואמיתית עליהם.

 

עצה טובה מחבר

הדרך הכי טובה ומהימנה לדעת אם חברת ניקיון בתים מומלצת היא אכן מומלצת, היא לברר בקרב לקוחות קודמים של החברה ולבדוק האם היו מרוצים מהשירות. הדרך האמינה ביותר לעשות זאת היא לקבל המלצה מחברים על חברת הניקיון הספציפית. המלצה מחברים תהיה כנה ואמיתית, כיוון שהם לא ירגישו צורך להציג מצג שווא על החברה שעשתה אצלם את עבודת הניקיון.

חשוב שתשאלו את החברים איתם אתם מדברים מספר שאלות. ראשית, תבררו איזו עבודה החברה עשתה אצלם: האם החברה מנקה את הנכס שלהם באופן קבוע, או לחלופין ביצעה ניקיון חד פעמי לאחר שיפוץ? שנית, תבררו האם העבודה התבצעה לשביעות רצונם, ובמידה ולא – האם הנושא עלה אל מול החברה?

בנוסף, אם בבית שלכם יש שימוש בחומרי גלם רגישים כמו גרניט פורצלן,  חשוב שתבדקו האם היה צורך במהלך הניקיון להתייחס לחומרים כאלו, ואם כן – האם זה בוצע כראוי.  יתר על כן, התייעצות עם אדם מוכר תוכל לספק תשובה לשאלה הנוגעת למחיר שהחברה לוקחת עבור השירות. כך תוכלו לדעת האם המחיר הנמוך אכן נשאר כזה, או לחלופין – האם ניתן להתמקח על מחיר גבוה.  אף על פי שבירור זה עשוי לקחת זמן, ובהכרח עורך זמן רב יותר מבדיקת הדירוג של חברת הניקיון באתרי הדירוג, הוא עשוי להציל אתכם ממפח נפש משמעותי.

עצה טובה מחבר 2

 

אם אני לא מוצא עצה?

אם קרה ואתם לא מוצאים אדם שהתנסה בשירותים של חברת ניקיון, נסו להתעמק בהמלצות שניתן לקרוא אודות החברות השונות. תבדקו מי כתב את ההמלצות והאם הן כולן באותו סגנון. ככל שההמלצות הן יותר מגוונות, כך האמינות שלהן עולה ותוכלו לסמוך עליהן יותר בקלות. בנוסף, המלצה שתינתן מאדם בעל תפקיד בחברה מוכרת וגדולה היא בהכרח המלצה יותר אמינה.

 

כמה מילים חשובות לסיום

למצוא חברת ניקיון טובה ואמינה זה דבר שעשוי להיות לא פשוט מצד אחד, ומאידך לחסוך אי נעימויות רבות. בין אם אתם בעלי משרד שרוצים שהמקום יהיה נעים לעובדים וללקוחות, ובין אם אתם רוצים לסיים את השיפוץ ולהיכנס לבית בנעימים – חשוב שתעשו בחירה נכונה ומושכלת בדבר הזה. בסופו של דבר, לא משנה כמה השקעתם בשיפוץ המקום ובריהוט מחודש שלו, אם הניקיון שבוצע בו עשה נזק שידרוש מכם להתחיל הכל מהתחלה.

מה עדיף: המלצה מחבר או חיפוש באינטרנט לחברת ניקיון?

מה עדיף: המלצה מחבר או חיפוש באינטרנט לחברת ניקיון?
מה היה לנו עד כה?