חברת ניהול ואחזקה

מחפשים חברת ניהול ואחזקה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

דיירים רבים בבנייני מגורים, רואים במשימות הניהול והאחזקה של מבנים אלו נטל בלתי נסבל. איתור הדיירים שיסכימו לשמש כוועד בית, ידאגו לניקיון הבניין, לתחזוקה השוטפת ולתיקונים הדרושים בו, הינה מטלה קשה בפני עצמה. הפתרון שרבים פונים אליו אם כן, הוא חברת ניהול ואחזקה , שתמלא את מקומו של ועד הבית בכל הנוגע לניקיון הבניין, אחזקתו, תיקונים הנדרשים מעת לעת וניהול תחזוקת המבנה השוטפת.

במאמר זה נסביר כיצד בוחרים חברת ניהול ואחזקה ולמה כדאי לשים לב בתהליך.

 

אז איך בוחרים חברת ניהול ואחזקה ?

מה דיירים בבנייני מגורים מצפים לקבל כשהם משלמים על שירותים של חברת ניהול ואחזקה , ואיך בוחרים חברה כזו בצורה נכונה? לא משנה אם אתם מחפשים חברת ניהול ואחזקה או בכל עיר אחרת, חשוב לבדוק את כלל השירותים שהחברה מציעה. אחד התחומים המהותיים עבור דיירים רבים הוא נושא ניקיון הבניין.

 

חברת ניהול ואחזקה – להכנס הביתה בראש נקי

כל אחד מאיתנו רוצה לגור ולחיות בסביבה נקייה ומסודרת. החל מלובי נקי, חדר מדרגות מצוחצח, וגינת נוי מטופחת. לכן חשוב לבחור חברת ניהול ואחזקה , המקפידה על שירותי ניקיון איכותיים ומקצועיים בנוסף לשירותי הניהול השוטפים של הבניין.

 

מה חברת ניהול ואחזקה יכולה לעשות למען הבניין שלך?

הכניסה לבניין, כאמור, מהווה כרטיס ביקור עבור כל אורח שנכנס. היא הרושם הראשוני שאותו אורח מקבל כשהוא מגיע אליכם הביתה. חברות ניהול ואחזקה למעשה מטפלות הן בנושאי התחזוקה השוטפת בבניין, כמו תיקונים שונים ושלל עבודות שיפוצים שונות, גם בשירותי ניקיון. פירוש הדבר הוא שלפני הכל – אתם משלמים לחברת ניהול ואחזקה על מנת שתשמור על סביבת מגורים נקיה, מוקפדת ומזמינה.

למה לשכור חברת ניהול ואחזקה כשאפשר לעשות את זה לבד?

היום, כשרוב האנשים מבלים את מרבית זמנם בעבודה, בטיפול בילדים, ובמטלות השוטפות של ביתם הם, הצורך בשירותים של חברות ניהול ואחזקה הולך וגדל.גם במידה ונמצאים יחידי הסגולה שירצו ויצליחו לטפל ברוב ענייני הגזברות של הוועד לשביעות רצונם של כל הדיירים בבניין,

הרי שבנושא הניקיון בבניין – נדרשת מקצועיות מסוג אחר ויכולת לאתר אנשי מקצוע מיומנים, שעובדים ביעילות ומקצוענות בסכומים הוגנים. מדובר בשילוב שלא בהכרח פשוט למצוא כיום. בהינתן כל השיקולים הללו, דיירים רבים במבנים משותפים, בוחרים כיום לעבוד מול חברת ניהול ואחזקה , שתנהל עבורם לכל ההיבטים הנוגעים לתחזוקת הבניין ובפרט לעניין הניקיון.

 

השירותים החשובים בהם נתמקד בבחירת חברת ניהול ואחזקה

חברות ניהול ואחזקה רבות מציעות מגוון שירותים לתחזוקת הבניין. שירותים אלו נועדו לפתור בעיות וליצור סביבת מחיה נעימה, נקייה והרמונית, תוך כדי ניהול שוטף של כלל החשבונות והתקשורת מול הדיירים.

בין שירותים אלה ניתן למנות:

  1. ניקיון מקצועי ויסודי של הבניין וסביבתו
  2. ניהול ההוצאות וההפקדות של תחזוקת הבניין וגביית דמי ועד הבית.
  3. ניהול גביה ותשלום החשבונות השוטפים
  4. טיפול מיידי ומקצועי בעבודות צנרת ותקלות ביוב
  5. פיקוח וביצוע עבודות ושירותים מגוונים כמו:
    • ניקיון הבניין וסביבתו
    • שירותי גינון בגינת הבניין
    • עבודות תחזוקה מגוונות כמו החלפת נורות שנשרפו, או תיקון שקעים ומתגים
    • תחזוקת מעליות הבניין
    • עבודות אינסטלציה וחשמל
    • תחזוקת מערכות חימום מים ודודים
    • תחזוקת מערכות כיבוי אש והגנרטורים של הבניין
      טיפול במערכת האינטרקום ודלת הכניסה

 

לאילו פרמטרים חשוב לשים לב בבחירה של חברת ניהול ואחזקה

חשוב לבחור חברת ניהול ואחזקה שתהיה בעלת ניסיון רב שנים בתחום הניקיון ותחזוקת המבנים, לצד יכולת מוכחת לטיפול בנושאים אלה ותקלות בלתי צפויות. כיוון ש רוב המבנים ישנים מאוד, עלולות לצוץ בעיות רבות לעיתים תכופות. חשוב במיוחד לבחור חברת ניהול ואחזקה מקצועית , שתהיה אמינה ובעלת יכולת להתמודד עם כל בעיה שעלולה לצוץ.

לכן, בבחירת חברת ניהול ואחזקה , יש לשים דגש על בחירה של חברה מקומית בעלת ניסיון ספציפי בניהול בתים . לא פחות מהניסיון חשוב כמובן גם לקבל כמה המלצות מלקוחות מרוצים מאזור (שניתן למצוא אונליין או לבקש מבני משפחה וחברים). זאת עקב בעיות ייחודיות המופיעות בבניינים ירושלמים ונובעות מסגנון הבניה הייחודי לאזור (למשל בניה טרומית), ותק המבנים וכן הלאה.

 

על החשיבות של בחירת חברת ניהול ואחזקה מקומית

כאשר אתם מחפשים חברת ניהול ואחזקה, חשוב לא להסתפק בחברות ניהול ואחזקה שממוקמות מחוץ לירושלים. ההמלצה הזאת גורפת כמעט לכל אזור בארץ, כיוון שלכל איזור ובפרט באזורים הרריים ותלולים בארץ, ישנה הבניה הייחודית לאזור, תנאים סביבתיים ספציפיים שמשפיעים על סוג הלכלוך שנוטה להצטבר בבניינים, ותק המבנים שונה, מערכות הביוב והניקוז שונות לחלוטין ועוד.  מומלץ לבחור חברת ניהול ואחזקה המתמחה באזור המבוקש. יתרה מכך, הקרבה הגיאוגרפית של חברת ניהול ואחזקה חשובה בהיבט הזמינות והיכולת לתת מענה מהיר, יעיל וזול – שמתאפשר רק במצב בו מדובר על ספק מקומי שמגיע מהסביבה ומכיר גם את אנשי המקצוע באזורכם.

 

לסיכום: חברת ניהול ואחזקה בוחרים בחוכמה או שלא בוחרים בכלל

כל השיקולים שציינו עד כה, חשובים מאין כמוהם בבחירת חברת ניהול ואחזקה . גם הבניין שלכם וגם אתם ראויים לקבל שירות מחברה בעלת ותק שתשמור על הבניין שלכם נקי, שמור, ומטופח, וכמובן תדע להתמודד בזמן אמת עם כל בעיה שעשויה לצוץ – במיומנות, מקצוענות ובמהירות.

לכן בבואכם לבחור חברת ניהול ואחזקה , הקפידו לבחון בראש ובראשונה לא רק את העלויות, אלא גם את מהירות התגובה של מוקד השירות של החברה, האדיבות של נציגי השירות של חברת הניהול והאחזקה, וכמובן – חפשו המלצות חיוביות.

כל מה שחשוב לדעת כדי לבחור חברת ניהול ואחזקה בירושלים

כל מה שחשוב לדעת כדי לבחור חברת ניהול ואחזקה בירושלים
מה היה לנו עד כה?