ניקיון בבניינים רבי קומות

מחפשים ניקיון בבניינים רבי קומות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

שוק הניקיון מציע חברות ניקיון רבות, וכל אחת מהן מספקת מגוון של שירותים ללקוח. שירות של ניקיון בבניינים רבי קומות מצריך ניסיון, מיומנות ומקצועיות, ולכן לא כל חברת ניקיון מתאימה לעבודה זו. למרות שחלק מהאנשים מסוגלים לנקות בעצמם את ביתם, ניקיון של בניין לרוב יצריך בעל מקצוע על מנת שהוא יתבצע כיאות.

מגוון חברות הניקיון עלול לבלבל את מי שמחפש שירות, והמאמר הבא נוצר על מנת "לעשות לכם סדר" ולהעניק לכם מספר טיפים שימושיים!

 

בניינים רבי קומות

בניינים רבי קומות משמשים למגורים או לעבודה, ולעתים הם גבוהים במיוחד ומגיעים לעשרות קומות. בניינים שכאלו כוללים אזורים שלא נמצאים תחת אחריות הדיירים, למשל לובי, חניונים, מסדרונות, חדרי שירותים משותפים ועוד. מסיבה זו, אנשים או ארגונים שבבעלותם בניינים, מעדיפים לשכור חברת ניקיון שתבצע ניקיון בבניינים רבי קומות באופן שוטף.

 

כיצד בוחרים חברה לטובת ניקיון בבניינים רבי קומות?

אם תבצעו חיפוש קצר ברשת, מיד תמצאו עשרות חברות ניקיון המציעות להעניק לכם את השירות הטוב ביותר/ מגוון בעלי המקצוע בתחום עלול לבלבל את מחפשי השירות, ולכן ריכזנו עבורכם כאן מספר טיפים שימושיים לבחירת חברת ניקיון:

 

המלצות וחוות דעת

המלצה ממקור ראשון היא כמובן הדרך הטובה ביותר לקבל שירות, מכיוון שכך אנו יודעים שלא נתאכזב. במידה ואין באפשרותנו לקבל המלצה ממקור ראשון לגבי ניקיון בבניינים רבי קומות, ניתן להצליב חוות דעת ממספר מקומות – למשל גוגל, פייסבוק, אתר "מדרג" ועוד.

באופן זה, נוכל לקבל תמונה אמינה יותר על בית העסק, ולהגדיל את הסיכויים שנבחר בחברת ניקיון איכותית.

 

חברה שמתעדכנת

עלינו לוודא שאנו עובדים עם חברה הדוגלת בחדשנות ועדכון תמידי, מכיוון שיש לכך השפעה מכרעת על איכות השירות שנקבל. תחום הניקיון מתפתח כל העת, וזה אומר שמופיעים בו חומרים חדשניים וציוד מתקדם בכל שנה. בעוד חלק מהחברות נשארות מאחור, אחרות מקפידות להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום, מה שמאפשר להן להעניק לנו שירות טוב יותר ותוצאות איכותיות במיוחד!

 

מחיר הוגן

עלינו לבחור בחברה שמתאימה לתקציב שלנו, ואת זה נוכל לבדוק בקלות באתר האינטרנט של החברה או דרך הטלפון. סקר שוק זריז הוא פשוט במיוחד היום, והוא מאפשר לנו להבין מהם טווחי המחירים המקובלים בשוק.

 

שנות ניסיון

העדיפו חברה על שנות ניסיון רבות, מכיוון שחברות כאלה לרוב יודעות להתנהל בצורה חלקה יותר – מה שישפיע על איכות השירות שנקבל.

 

חשיבותו של הניקיון בחיינו

אולי רוב האנשים מאמינים שניקיון הוא בעיקר עניין של נראות ותדמית, אך ניקיון בבניינים רבי קומות יכול לשפר משמעותית את איכות החיים, הבריאות, הריכוז ועוד. הבה נפרט מעט על יתרונותיו של הניקיון בחיינו:

 

ניקיון משפיע על הפוקוס והריכוז

כשאנו שוהים במרחב מלוכלך, הדבר משפיע ישירות על יכולתנו להתרכז ופוגע בה. ישיבה בחדר נקי לצורך עבודה או לימודים, וכן מעבר במסדרונות נקיים או בלובי נוצץ – עוזרים למחשבות שלנו להתארגן בצורה טובה יותר, לפתוח את היום בצורה חלקה, ולסיים אותו באופן רגוע ונעים.

 

בריאות טובה יותר

הזנחת הניקיון תשפיע באופן ישיר על בריאותנו, מכיוון שהיא תאפשר הצטברות של עובש, חיידקים, אבק ועוד. כל אלו ישפיעו על בריאותנו בטווח הקרוב והרחוק גם יחד, ועלולים לגרום למחלות ובעיות נשימה. יש להקפיד על ניקיון הרצפות, השטיחים, הקירות, וכל מקום אחר שהוא בעל פוטנציאל לצבור אבק ומזהמים.

 

תדמית ורושם

בין אם מדובר על בניין מגורים ובין אם מדובר בבניין משרדים, אנו רוצים שהמבקרים \ לקוחות שלנו יגיעו לסביבה נקייה. הניקיון יוצר רושם חיובי ראשוני, והלכלוך יוצר בדיוק את הרושם ההפוך! אל תזניחו את התדמית שלכם, ודאגו לניקיון הבניין שבו אתם עובדים או מתגוררים.

 

אזורים אסטרטגיים לניקיון בבניינים רבי קומות

אילו אזורים אסטרטגיים קיימים בבניינים רבי קומות, ודורשים התייחסות מיוחדת?

 

חניונים ומרתפים

מכיוון שהם נמצאים מתחת לאדמה במקרים רבים, חניונים ומרתפים דורשים תשומת לב גבוהה יותר. מדובר במקומות שאנו לרוב עוברים בהם בחטף בדרך לרכב שלנו, ולכן לא מקדישים תשומת לב רבה למתרחש בהם. ניקיון בבניינים רבי קומות כולל גם תחזוקה שוטפת של חניונים ומרתפים, שומר עליהם נקיים ונעימים, ומאפשר לאתר מבעוד מועד בעיות כמו נזילות והצפות.

 

מחסנים וחדרי מכונות

בניינים גדולים מכילים מחסנים וחדרי מכונות, שבהם נמצאים המכשירים המאפשרים את הפעילות השוטפת של הבניין. בין המקומות האלה ניתן למנות חדרי מעליות, חדרים של שרתי מחשב, חדרי חשמל ועוד. מקומות אלו לא נמצאים בשימוש רב, ולכן הם עלולים לצבור אבק, לכלוך ועובש, מה שעלול להפריע לאנשי המקצוע המבקרים בהם מדי פעם.

 

לובי ומסדרונות

למרות שהם לא נמצאים באחריות הדיירים, אנו פוגשים את הלובי ומסדרונות הבניין פעמים רבות. מעבר במקום נקי בדרך אל המשרד, ביציאה ממנו, או בהגעה אל הבית שלנו – תשפיע על התחושה שלנו ועל האופן שבו יתנהל היום עבורנו.

 

מחיר ניקיון בבניינים רבי קומות

לכל ניקיון בבניינים רבי קומות מחיר אחר, מהם הפקטורים שיקבעו אותו?

 

גודל הבניין

גודל הבניין ישפיע ישירות על כמות העבודה הדרושה מצד המנקים, ולכן ישפיע ישירות על מחיר ניקיון בבניינים רבי קומות.

 

סוג השירותים המבוקשים

המחיר ישתנה במידה ותבקשו ניקיון רצפות בלבד, או שתדרשו מחברת הניקיון גם שירותים כמו פוליש, ווקס, ניקיון חלונות ועוד.

 

מחירון החברה

כל חברת ניקיון מתמחרת את עצמה בצורה קצת אחרת, וגם אלמנט זה צפוי להשפיע על מחיר ניקיון בבניינים רבי קומות. מחירון החברה לרוב יופיע באתר שלה, או שניתן לברר אותו מול נציגי החברה דרך הטלפון.

ניקיון בבניינים רבי קומות

ניקיון בבניינים רבי קומות
מה היה לנו עד כה?