איך נבחר חברת ניקיון משרדים

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

שירות ניקיון הוא תנאי הכרחי בכל משרד. הניקיון במשרד יוצר אווירה נעימה וגורם לעובדים לרצות להישאר במשרד, לכן כדאי למנהל לדאוג לניקיון. בנוסף, משרד מלוכלך עם אבק וחיידקים מביא מחלות לעובדים. עובד חולה הוא עוד לא מרוצה, והוא גם עובד שלא מגיע למשרד. הניקיון שומר על העובדים בריאים וכך הם יכולים להגיע לעבודה ולא לקחת ימי מחלה. 

 

משרד נקי הוא משרד יעיל ומתפקד

הסביבה משפיעה מאוד על האדם, לכן בעיצוב מתחשבים מאוד בתחושה שרוצים להשיג, למשל ריבוי חלונות יוצר תחושה מואר ושמחה לכן מומלץ להתקין חלונות רבים. גם הניקיון משפיע על האדם, הוא מייצר אצלו תחושה נוחה שמביאה לפניות ונכונות לפעול במרץ. כמו כן, כשהכול מונח במקום ואין בלגן ההתנהלות הופכת יעילה יותר. אם אתם רוצים שהעובדים שלכם ירגישו בנוח, יפעלו במרץ ויעבדו בצורה מסודרת – שמרו על משרד נקי.

 

סדר משפר עבודה תחת לחץ

כשהמשרד נקי ומסודר העובד פנוי להתעסק במה שחשוב – העבודה שלו. כשהוא מתמקד לגמרי בעבודה הוא יכול לשאת את העומס הנלווה אליה ולייצר תוצאות מדהימות.

 

טיפים לבחירת חברת ניקיון טובה למשרד

 

מי הם העובדים

כשמדובר במרחב הפרטי של העובדים שלכם חשוב לוודא שהאנשים שיגיעו לשם יכבדו את הפרטיות שלהם. כולנו מכירים מקרים של גנבות, הטרדות ופעולות מגונות נוספות, לכן וודאו היטב שהעובדים אמינים. כמו כן, בדקו האם העובדים בעלי ניסיון בתחום ואם הם מנקים לפי הסטנדרטים שלכם.

באילו חומרים החברה משתמשת

היום יש מגוון חומרים "ירוקים" בשוק ששומרים על איכות הסביבה ולא מזיקים לאדם. אם חשוב לכם להימנע מחומרים לא בריאים שאלו חברות ניקיון באיזה תכשירים הם משתמשות.

 

 

כמה שעות עבודה

כל מרחב הוא בגודל אחר וכל לקוח מבקש רמת ניקיון שונה – הסבירו את הרצונות שלכם לחברה ותשאלו מראש כמה זמן הם מעריכים שזה ידרוש מהעובדים. מספר שעות העבודה הוא הגורם המשפיע ביותר על הסכום שתשלמו, לכן כדאי לברר מראש על כמה שעות תצטרכו לשלם. בירור ראשוני יכול לסייע לכם להחליט האם זו הוצאה כספית שתעמדו בה.

 

מה גובה התשלום לשעת העבודה

זו אולי השאלה הקריטית ביותר כיוון שהתשלום בתחום זה נעשה לפי שעה. באמצעות השאלה הזה תוכלו לדעת איזה חברה היא הזולה ביותר.

 

האם התשלום כולל ביטוח לאומי ונסיעות לעובד ?

יש חברות שדורשות את התשלומים האלה בנוסף לתשלום השעתי. אם אתם רוצים להימנע מכך – כדאי לשאול את זה. חשוב לציין שכסף הוא לא המשתנה היחיד בבחירת חברת ניקיון, אם חשובה לכם האיכות אולי שווה לכם לשלם יותר.

 

מי הם הלקוחות של החברה

כל חברה מתמחה בניקיון מסוג שונה- ניקיון בית, משרדים, בתי ספר ועוד. על מנת להתאים לכם את השירות הטוב ביותר, בדקו שהחברה מתמחה בניקיון משרדים.

 

בקשו לדבר עם לקוחות של החברה

זו זכותכם בתור לקוח לבקש זאת. שאלו את הלקוחות על טיב השירות, העובדים, האמינות ועל כל מה שחשוב לכם לדעת.

 

איך העובד מגיע אליכם

תבררו האם החברה מסיעה את העובד אליכם או שאתם צריכים להביא אותו. חשוב מאוד לברר את זה כדי למנוע אי נעימות בהמשך, הן מצד העובד והן מהצד שלכם. באופן כללי כדאי לברר על זכויות העובד כדי לשמור על כבודו.

 

האם יש ימים קבועים ושעות קבועות

חשוב לדעת מראש מהם הזמנים שהעובד יגיע כדי להיכן את הבית לניקיון. כמו כן, אם אתם מעוניינים בזמנים קבועים, למשל כשאף אחד לא במשרד – כדאי לבדוק אם החברה יכולה לספק לכם את זה.

 

מה קורה כשהעובד הקבוע לא יכול להגיע

אם החברה עובדת לפי עובד קבוע חשוב לברר היא מספקת מחליף כשהוא לא יכול לבוא.

 

האם החברה עובדת עם עובדים קבועים

אם חשוב לכם להכיר את העובד שלכם כדי לרכוש אמון תבררו מראש האם החברה יכולה לתת לכם עובד קבוע. לעובד קבוע יש יתרון כלכלי מבחינתכם – ככל שהוא יעבוד אצלכם יותר הוא ינקה מהר יותר ואתם תשלמו פחות.

 

מה שירותי הניקיון כוללים

יש סוגי ניקיון רבים – ניקוי שירותים, שטיפת כלים, ניקיון קומתי ועוד. לא כל חברה מציעה את כל הסוגים, לכן כדאי לברר מראש מה החברה מציעה בהיבט זה. אם החברה לא מתמחה בניקוי משרדים ומה שהם כוללים – שירותים, מטבחון, ניקוי אבק, ניקוי רהיטים ועוד, כדאי לבחור חברה אחרת גם היא יותר יקרה.

 

מה עדיף – לנקות את המשרד בבוקר או בערב ?

חברה שמביאה עובדי ניקיון בבוקר חוסכת הוצאות בחשמל, כיוון שהיא לא מפעילה את האור ואת שירותי החשמל הנלווים מחוץ לשעות העבודה. יתר על כן, ניקיון בבוקר מאפשר בקרה ישירה על עודי הניקיון ומן הוראות תוך כדי עבודה ולא לאחר מעשה. לעומת זאת, ניקיון בערב מאפשר שקט במהלך יום במשרד ותחושה נעימה כשמגיעים בבוקר והמשרד נקי. לשני הצדדים יתרונות וחסרונות – הבינו מה חשוב לכם ועשו א הבחירה הנכונה.

 

לסיום

משרד נקי מייצר עובדים שמחים, חרוצים, בריאים ומוצלחים. השקעה בניקיון המשרד היא השקעה בעצמיכם ובעובדים שלכם, אל תתפשרו על זה. בשביל לבחור חברת ניקיון טובה למשרד שלכם כדאי לשים לב לכמה דברים –  איכות העובדים של החברה, איכות המוצרים שלה, שעות העבודה שהיא מציעה ועוד.

בשביל להבטיח שהמשרד שלכם ישגשג עקבו אחר ההמלצות שלנו. הצעד הראשון לבחירת חברת ניקיון למשרד הוא להבין את הצרכים שלכם, רק כשתבינו אותם תוכלו לבחור משרד שמתאים לכם. בהצלחה!

איך נבחר חברת ניקיון משרדים

איך נבחר חברת ניקיון משרדים
מה היה לנו עד כה?