ניקיון דירות חדשות

מחפשים ניקיון דירות חדשות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ניקיון דירות חדשות הוא בין השירותים הפופולאריים בענף הניקיון, וזאת מכיוון שדירות חדשות לרוב מגיעות עם לכלוכים שנשארו לאחר ה"פינישים" האחרונים של הדירה. עם מסירת הדירה החדשה, נרצה להיכנס אליה ולפרוק את חפצינו כשהיא נקייה ומנצנצת. בעת בחירת חברת ניקיון נגלה שיש היצע מרשים בתחום, ועלינו לדעת למה לשים לב כדי לבצע בחירה נכונה. במאמר הבא תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לפני הזמנת ניקיון דירות חדשות. סיבות לבחירה בשירותי ניקיון מקצועיים האם ניקיון אינו מהווה פעולה שאנו יכולים לבצע בעצמנו? התשובה היא בהחלט כן. השאלה האמיתית היא לגבי איכות הניקיון וההשקעה הדרושה מצידנו, ואלו הן השאלות ברוב המקרים שבהם אנו מחפשים בעלי מקצוע שונים. אז מדוע בעצם כדאי לבחור בחברת ניקיון מקצועית?

ניקיון דירות חדשות

 

ציוד וחומרים

ענף הניקיון מציע חומרים וציוד חדישים המתפתחים כל העת. כשאנו מזמינים חברת ניקיון מקצועית, היא תעשה שימוש בחומרים הטובים ביותר, והדבר ישפיע באופן ישיר על איכות העבודה שנקבל בסופו של דבר.

מיומנות בעלי המקצוע

למרות שאנו יכולים לבצע ניקיון איכותי ויסודי, עדיין אין הוא משתווה לרמת הניקיון של עובד המבצע זאת באופן יומיומי. עובדי ניקיון הם מיומנים מאוד, ולכן אנו צפויים לקבל איכות עבודה יוצאת מגדר הרגיל.

שמירה על בריאותנו

עבור מי מאיתנו שסובל מכאבי גב, כאבי ברכיים, פריצות דיסק, ובעיות בריאותיות נוספות, אין זה מומלץ לנקות לבד. בעיות בריאותיות עלולות להחמיר בעת ביצוע עבודות ניקיון, וזוהי סיבה עיקרית שבגינה אנשים מחפשים שירותי ניקיון דירות חדשות.

חיסכון בזמן

בעוד חלק מאיתנו יכולים להרשות לעצמם לנקות, לא לכולנו יש את הפריבילגיה הזו. יש אנשים המנהלים שגרת חיים צפופה בין משפחה, עבודה ותחביבים, ולכן הם יעדיפו להזמין חברת מקצועית לטובת ניקיון דירות חדשות.

חיסכון בזמן

 

חשיבות הניקיון בחיינו

האם ניקיון הוא רק עניין של העדפה ושל נראות, או שיש כאן יותר מכך? אספנו עבורכם מספר עובדות מעניינות שאולי לא ידעתם על ניקיון:

השפעה על הבריאות

למרות יש אנשים שיותר או פחות מודעים לניקיון, כולנו מבינים שכשהוא לא קיים כלל – זה כנראה לא טוב עבורנו. ואכן, היעדר ניקיון מאפשר הצטברות אבק והתפתחות של חיידקים, פטריות, ומזיקים נוספים שעלולים להשפיע על בריאותנו.

ניקיון, ריכוז, ומה שביניהם

כשאנו יושבים בחדר מלוכלך, יהיה לנו יותר קשה להתרכז, לעבוד וללמוד. אין זה משנה אם אנו לומדים, עובדים, או מבצעים פעילויות אחרות הדורשות ריכוז, במידה ונעשה זאת בחדר נקי – התפוקה והיכולת שלנו תשתפרנה פלאים.

הניקיון משפיע על התדמית שלנו

הניקיון הוא כרטיס הביקור שלנו, והוא משפיע באופן ישיר על התדמית שאנו יוצרים כלפי אנשים אחרים. בין אם אנו מאחרים חברים, משפחה או לקוחות, כדאי לעזות זאת בסביבה נקייה כדי ליצור רושם חיובי תמיד.

הניקיון משפיע על התדמית שלנו

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים ניקיון דירות חדשות?

כיצד נדע לבחור בצורה נכונה מבין היצע חברות הניקיון הגדול בשוק? אספנו עבורכם כמה נקודות, שכדאי לעקוב אחריהן בעת שאנו מחפשים ניקיון דירות חדשות:

שנות הניסיון

כשאנו מזמינים חברת ניקיון, מומלץ לבחור בחברה עם שנות ניסיון רבות, מכיוון שזה מבטיח לנו עבודה חלקה יותר. זה נכון שאי אפשר להכליל, אך ברוב המקרים – חברות צעירות ופחות מנוסות מעניקות שירות פחות יעיל ומדויק.

תחום העיסוק של החברה

כל חברת ניקיון עוסקת בתחומים מעט שונים בענף הניקיון, ומומלץ לבחור בחברה המעניקה את השירות שאתם מחפשים. במידה וחיפשתם ניקיון דירות חדשות, כדאי לבחור בחברה המציינת שתחום העיסוק שלה הוא אכן דירות פרטיות.

המלצות

כשאנו מחפשים בעל מקצוע בכל תחום, הדרך הכי טובה היא כמובן לקבל המלצה ממקור ראשון. במידה ואין באפשרותנו למצוא בן משפחה או חבר שימליץ לנו, אנו יכולים תמיד להצליב המלצות ממקורות אינטרנטיים שונים דוגמת אתר העסק, אתר "מידרג", גוגל, דף הפייסבוק ועוד.

1המלצות

 

מחיר

כיום, השוואת מחירים בין בתי העסק השונים היא נוחה הרבה יותר, ואתם יכולים לבצע אותה בקלות דרך אתרי אינטרנט ואפליקציות. חשוב לבחור חברת ניקיון שמתאימה לכיס שלכם, אך חשוב לשים לב גם למחירים הנהוגים בשוק, ולא לבחור בנותן שירות זול מדי.

שיחה טלפונית

חשוב לבצע שיחת טלפון אל בית העסק לפני ההזמנה, כיוון שזה עוזר לנו להבין מספר דברים עליו. בשיחה נוכל להתרשם מטון הדיבור, האדיבות, המקצועיות, וכמובן לבקש פרטים הנחוצים לנו כגון טווחי מחירים ועוד.

ניסיון ראשון

גם אם אנו לא בטוחים במאת האחוזים, תמיד אפשר להזמין את חברת הניקיון ל"פיילוט" ולהתרשם מהעבודה בשטח. במידה והיינו מרוצים, נוכל להזמין אותה גם בפעמים הבאות.

מחיר ניקיון דירות חדשות

מחיר ניקיון דירות חדשות עשוי להשתנות בהתאם למספר פרמטרים, וזאת למרות שכל בעל מקצוע מתמחר את שירותיו באופן מעט שונה. מהם הנתונים שבאמצעותם קובעות חברות הניקיון את המחיר עבור ניקיון דירות חדשות?

מחיר ניקיון דירות חדשות

מספר חדרים

גודל הדירה ישפיע באופן ישיר על היקף העבודה הנדרש מצידו של בעל המקצוע, ולכן המחיר יהיה בהתאם. במידה ונזמין שירותי ניקוי עבור דירת 2 חדרים, המחיר צפוי להיות זול יותר מאשר ניקיון דירת 5 או 6 חדרים.

אופי וסוג השירות

חברות ניקיון מציעות סוגים שונים של שירותים, החל מניקיון רצפות רגיל, דרך ניקוי תריסים וחלונות, וכלה בשירותי פוליש ו- ווקס. סוג הניקיון שנבקש ישפיע ישירות על הצעת המחיר שנקבל, ונוכל לברר זאת מול חברת הניקיון בעת שיחת הטלפון הראשונית.

מועד הזמנת השירות

כשאנו מזמינים ניקיון דירות חדשות במועדים שאינם אידיאליים, דוגמת חגים, סופי שבוע או חופשים – אנו צפויים לשלם מעט יותר, מכיוון שהדבר דורש התגמשות מצד בעלי המקצוע.

ניקיון דירות חדשות

מה היה לנו עד כה?