סיימתם לשפץ? כך תבחרו חברת ניקיון לבית

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

סוף סוף סיימתם את השיפוץ, אבל רגע לפני שאתם כבר נכנסים לבית החדש, יש עוד דבר שאתם חייבים לעשות. שיפוץ הבית מטבע הדברים מייצר כמויות לכלוך אדירות, שלכם, למען האמת, אין את הכלים להתמודד אתם. בדיוק בשביל זה חברת ניקיון תגיע ותעשה עבורכם את הניקוי היסודי לבית. בחירה של חברת ניקיון היא הצעד האחרון שלכם לפני הכניסה לבית.

 

למה חשוב לקחת חברת ניקיון בכלל?

לפני שנתחיל, חשוב שתבינו ששכירה של שירותי ניקיון מקצועיים לאחר שיפוץ הדירה אינה פריווילגיה, או צעד שרק מי שממש חשוב לו ניקיון צריך לעשות. שיפוץ הדירה מייצר כמויות בלתי נתפסות של אבק ולכלוך, ולפני שאתם נכנסים לגור בבית החדש אתם חייבים לטפל בזה.

ניקוי הדירה לא אמור לקחת יותר מידי זמן וחברה מקצועית תבצע את העבודה בזמן של יום עבודה אחד. אחרי שחיכיתם כל כך הרבה זמן, כדאי לכם לחכות את היום הנוסף הזה, ולקבל את הדירה שלכם לא רק חדשה אלא גם נקייה. אבל לפני שאתם כבר הולכים לבחור חברת ניקיון, הנה כמה דברים שאתם להתייחס אליהם כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון:

 

מה התפקיד של חברת הניקיון?

כאמור, כמויות הלכלוך שמצטברות במהלך השיפוץ הן עצומות. כדי שתוכלו להיכנס לגור בבית הוא צריך לעבור ניקוי יסודי. לחברות הניקיון יש את כוח האדם והציוד המתאימים למשימה הזו. החברות יודעות בדיוק איפה צריך לנקות ובאיזה כלים להשתמש בכל מצב כדי שתקבלו בית נקי ומצוחצח.

בשוק קיימות חברות ניקיון רבות. לעיתים, כל חברה מתמחה באופן ספציפי בתחום אחר, ולעיתים החברה מעניקה מגוון רחב של שירותי ניקיון. אז לפני שאתם בוחרים חברה שתנקה לכם את הבית, הנה כל הדברים החשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון.

 

המלצות

השלב הראשון בבחירה של חברת ניקיון הוא שלב ההמלצות. אם יש לכם חברים שלאחרונה גם סיימו לשפץ את הבית או אולי קרוב משפחה שסיפר לכם על ניקוי יסודי שהוא ערך בעסק שלו, זו הדרך הטובה ביותר למצוא חברת ניקיון. אם קיבלתם מספר המלצות על אותה חברה מאנשים שאתם סומכים עליהם, בסבירות גבוהה מדובר בחברה שיודעת לעשות את העבודה.

עם זאת, בעת קבלת ההמלצות עליכם להבין שמדובר בחברה שמתמחה בסוג הניקיון שאותו אתם רוצים. חברה שקיבלה המלצות בניקוי של שטחי עשייה היא אולי חברה מצוינת, אבל לא בטוח שהיא יכולה להועיל לכם לנקות את הדירה. אל תתרשמו מהמלצות סתמיות אלא דברו עם האנשים כדי לקבל את הרושם המדויק על אופי העבודה של החברה.

 

ניסיון

ניקיון של דירה לאחר שיפוץ אינה מלאכה כלל. הניקיון מציב אתגרים מורכבים כאשר החשוב שבהם הוא שמירה על הדירה. במהלך ניקיון מסיבי הריהוט החדיש שלכם והחפצים שזה עתה קניתם עלולים להינזק. חברת הניקיון שאתם בוחרים צריכה להיות מנוסה בניקוי דירות בדווקא כדי שהיא תדע לנקוט את כללי הזהירות הנדרשים למניעת נזק לבית.

לעיתים, חברות ללא ניסיון עלולות לפתות אתכם לשכור את שירות הניקיון שלהם תמורת מחיר שנמוך באופן משמעותי מהממוצע בשוק. ההצעה הזו אמורה להעלות לכם תמרור אזהרה, ואתם עלולים למצוא את עצמכם עם הוצאות רבות יותר כדי לתקן את הנזקים שהניקיון גרם לכם. בחרו חברת ניקיון מנוסה, כדי שתקבלו את הדירה בחזרה בדיוק כמו שאתם רוצים.

בכל מקרה, אם ישנם פריטים שלדעתם מועדים להינזק יותר מאחרים, עדכנו את חברת הניקיון כדי שהיא תנקוט במשנה זהירות ביחס לפריטים הללו. כמובן שהחברה צריכה לדאוג לכל החפצים שלכם אבל כדאי להזהיר מראש, לא תפסידו מזה.

 

הצעת מחיר

לפני שאתם בוחרים חברה באופן סופי, אספו מספר הצעות מחיר שונות מכמה חברות ניקיון. בשלב הראשון הצעות המחיר ייתנו לכם כיוון כללי מה הקו הממוצע של המחירים בשוק לניקיון של דירה כמו שלכם. אם אחד המחירים נראה לכם נמוך באופן חריג הדבר אמור להדליק לכם נורת אזהרה, ואל תתפתו ללכת אחרי ההצעה הזולה ביותר בהכרח.

מנגד, ההצעה היקרה ביותר אינה בהכרח ההצעה הטובה ביותר. המחיר צריך להיות באזור הממוצע ללא חריגות משמעויות לאחד הצדדים. מחיר סביר בשילוב המלצה ממכר שלכם זהו השילוב הנכון ביותר. בנוסף, הצעת המחיר צריכה לכלול את כל השירותים שאותם חברת הניקיון מעניקה לכם.

בין אם מדובר על הזזת רהיטים, הברקת חלונות או שאיבת ספות, בקשו פירוט מדוקדק של כל השירותים שאתם מעוניינים לקבל מחברת הניקיון. תנסו להימנע ממצב שבו אתם משלמים סכומי כסף נוספים על שירותים שלא נמצאים בתוך הצעת המחיר.

 

הבנת אופי העבודה

ניקוי דירה היא עבודה לא פשוטה. לכל דירה יש מאפיינים משל עצמה והיא דורשת סוג עבודה אחר. בין אתם גרים בדירה בבניין רב קומות ובין אם מדובר על בית פרטי עם גינה, כל דירה דורשת עבודה שונה. כאשר אתם מזמינים חברת ניקיון תוודאו שהם מבינים מה בדיוק הדירה שלכם צריכה ואיך העבודה שלהם צריכה להתנהל.

הדבר הטוב ביותר הוא לדרוש שנציג מהחברה יגיע אליכם לדירה עוד לפני שאתם סוגרים אתם על עבודה. בצורה הזו החברה לא תטען שיש פרטים שהם לא הכירו ולא תוכל לדרוש מכם סכומי כסף נוספים שעליהם לא התחייבתם. גם אם נציג מהחברה לא מגיע אליכם, אל תסתירו שום פרט כדי לאפשר לחברה להיערך בהתאם לקראת הניקוי של הבית שלכם.

 

מה כוללת העבודה

ניקוי של דירה יכול להשתמע לפנים רבות. לעיתים מדובר רק על ניקוי החללים הפנימיים, לעיתים תרצו גם ניקוי של הגג ויש כאלה שגם ידרשו ניקוי של המעטפת אם יש. כמו שכבר הבנתם כל דירה נראית שונה ודורשת ניקוי שונה. תסגרו מראש מול החברה מה בדיוק הדרישות שלכם מהם. אל תפתיעו את החברה רק בזמן שהם מגיעים אליכם, אתם עלולים להיקלע לאי נעימות.

 

קביעת דדליין

אם אתם אחרי שיפוץ של דירה, אתם בטח מבינים כמה חשוב לקבוע דדליין. קבעו מראש מול החברה מה הזמן המדויק שבו אם דורשים לקבל את הדירה שלכם כאשר היא כבר נקייה.

 

תקן

זה אולי הדבר האחרון שאתם מעלים על דעתם שאתם צריכים לבדוק, אבל לצערנו חברות רבות בשוק פועלות בצורה לא תקנית לחלוטין. אז רגע לפני שאתם כבר סוגרים עם חברת הניקיון, תוודאו שכל העובדים בה רשומים כחוק, ושלכולם יש ביטוח. נזק שיקרה בדירה שלכם לאחד העובדים עלול לסבך אתכם מאוד אם העובד לא מבוטח כראוי.

בנוסף, וודאו שהציוד של החברה עומד בתקני הבטיחות השונים גם כדי למנוע סכנה וגם כדי לוודא שהדירה שלכם לא תינזק מהניקוי עצמו.

 

לסיכום

שכירה של חברת ניקיון לטובת ניקוי הבית היא צעד שכל מי שסיים לשפץ חייב לעשות. הניקוי יאפשר לכם להתמודד עם כמויות האבק והלכלוך שהצטברו במשך השיפוץ ויאפשרו לכם להיכנס לבית בצורה חלקה.  דווקא בגלל שהניקוי נעשה ברגע האחרון ורגע לפני שאתם כבר רואים את עצמכם בדירה החדשה, הקפידו על כל הכללים המפורטים. הקפדה עליהם תוכל לחסוך מכם כסף, ולפעמים גם דברים חשובים יותר.

סיימתם לשפץ? כך תבחרו חברת ניקיון לבית

סיימתם לשפץ? כך תבחרו חברת ניקיון לבית
מה היה לנו עד כה?