ניהול ועד בית

מחפשים ניהול ועד בית? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

יש כל מיני דברים בחיים שדורשים מאיתנו אקסטרה מאמץ, אקסטרה רדיפה אחרי אנשים ואקסטרה התעסקות בשעות הפנאי שלנו. כל ארגון של מתנה למנהל שעוזב, תכנון מסיבת הפתעה לחברים או אפילו ניסיון לקבוע ארוחת ערב עם קבוצה גדולה של חברים עלולים לעלות בתוהו בעקבות חוסר שיתוף פעולה ותחושה שאף אחד לא באמת בעניין כמוכם.

לצד המקרים האלו, כל מי שלקח אי פעם חלק במשימה המורכבת של ניהול ועד בית , יודע שגם כאן מדובר על סיפור לא פשוט בכלל. למרבה המזל, כיום אתם ממש לא צריכים להתמודד עם זה בעצמכם.

 

ניהול ועד בית על ידי חברת ניהול

עד לפני לא מעט שנים, הדרך היחידה לטפל בנושא המייגע של ניהול ועד בית ובכלל, היתה בעזרת נציג אמיץ מבין דיירי הבניין שלקח על עצמו את המשימה המסובכת מכל – להיות בקשר עם כל הדיירים, לוודא שהם משלמים את תשלומי הועד בזמן, לטפל בבעיות באופן שוטף ולהיות זמין לאורך חלקים גדולים מהיום.

מדובר כאן על כאב ראש לא קטן בכלל, היות ותמיד יהיו הדיירים האלו שמתעכבים בתשלומים, שמסרבים לשלם, שמטילים וטו על הצעות לשינויים בבניין שלכם, או שיוצאים כנגד פעילות הועד בכל צורה אחרת. כל זאת עד שהגיע שחקן חדש לשוק – ניהול ועד בית על ידי חברת ניהול.

 

ניהול ועד בית : מאיפה נולד הרעיון הזה?

הרעיון של חברת ניהול שמספקת שירותים כמו ניהול ועד בית נולד מתוך תובנה פשוטה וחכמה, והיא: ההתעסקות השוטפת בנושא ניקיון הבניין או תחזוקתו, היא עניין שמרתיע את האנשים המתגוררים בו. הדיירים מעוניינים בסך הכל להגיע לסביבת מגורים שנעימה להם – הן מבחינת תחזוקת הבניין, הן מבחינת תפעול והן מבחינת ניקיון.

האם דייר שעובד לאורך רוב שעות היום צריך להגיע הביתה ולהתחיל לנהל טבלאות ולבצע חישובים? מדוע הוא צריך לדאוג עכשיו לקשר טלפונית בין ספק המעלית לבין הגנן במקום להיות עם המשפחה שלו בשעות הפנויות של היום?

 

ניהול ועד בית זו עבודה עבור חברות אחזקה

כשם שכל דייר בבניין יוצא מדי בוקר לעבודתו, כך גם חברות שמספקות שירותי ניהול ועדי בתים יוצאות בכל בוקר לעבודה – המלאכה של ניהול ועד בית . זהו מקום העבודה של אותן חברות, כך שאין כאן צורך בהתחשבנות ופנקסנות בין דיירי הבניין, סבבים או תורות.

לא מדובר כאן על נטל, אלא על העבודה של אותן חברות בפועל. על ידי ניהול ועד בית , אותו דייר שמעוניין לשמור את השעות הפנויות שלו לעצמו, עבור בני המשפחה שלו והתחביבים שלו יוכל לעשות זאת בזמן שגורם מקצועי אמון על ניהול ענייני הבניין והטיפול השוטף בהם.

 

חברת ניהול ועד בית – כל היתרונות במקום אחד

אז מה בעצם עושה חברת ניהול ועד בית ? פשוט מאוד – את כל מה שאתם בתור חברי ועד הבית עשיתם עד עכשיו. גביית כספים – יש, טיפול בתקלות – יש, זמינות לאורך שעות היום לעזרה במקרים בלתי צפויים – יש, ניקיון – יש, קבלת החלטות נבונה מבחינה כלכלית ותפעולית לבניין – יש, קשר שוטף עם הגורמים השונים אשר אחראים לתקינות החיים וסביבת המחייה בבניין – יש.

אז מה חסר? אז זהו, שפשוט שום דבר. שירותי ניהול ועד בית קיימים כדי לסגור לכם את כל הפינות ויותר.

 

ומה לגבי ועד בית שלא מתפקד?

גם את הבעיה הזו חברה של ניהול ועד בית פותרת. הרבה פעמים, מתוך אותה נקודת הנחה שכולנו מאוד עסוקים בחיי היום יום שלנו, גם האנשים שכבר החליטו ללכת על זה ולהיות חלק מוועד הבית – פשוט לא מבצעים את עבודתם כראוי.

איך אפשר לשים לב לזה? פשוט מאוד – ג'וקים מתים במסדרונות הבניין, המעלית הימנית שתקועה כבר חודשיים ואף אחד לא מטפל בה, הצמחים שבגינה מתפרעים ואינם זוכים לגיזום ובקיצור – אין שום אופק אמיתי לבניין כדי שיהווה סביבת מגורים נעימה. מגורים בבניין שבו ועד הבית לא מתפקד הם מגורים שהם לא פחות מסיוט, וחבל – מדובר כאן בסופו של דבר על הבית שלכם, שנועד להיות הפינה הנעימה והבטוחה שלכם.

 

בחירה של חברת ניהול ועד בית – בחירה קריטית ומכרעת

בעקבות הפוטנציאל האדיר של בנייני מגורים, גדולים וקטנים כאחד, שזקוקים לשירות של ניהול ועד בית – הוקמו עם השנים המון חברות שמספקות את השירות הזה. חלק מהן נחשבות לחברות מעולות, בעוד שאחרות – הן כאלו שהייתם מעדיפים לא להכניס הביתה. למה? כי כדי להיות חברת ניהול ועד בית שהיא טובה ומוצלחת צריך להקפיד על כמה וכמה דברים – ולא כל החברות מצליחות לעשות זאת.

 

דברים שאסור לוותר עליהם כשבוחרים חברת ניהול ועד בית

אתם ממש לא רוצים לעשות עסקים עם אנשים לא מקצועיים ולא שירותיים, ולכן בראש ובראשונה, עוד לפני שבכלל נעבור לקטגוריות הבאות, אתם צריכים לבדוק שהנושא הזה בא לידי ביטוי אצל החברה שאתם בוחרים. קבעו פגישה ונסו לחוש את האווירה של נציג השירות או בעל החברה – האם הוא נחמד? חייכן? סבלני? קשוב לשאלות? האם הוא מפרט ארוכות על שירותי החברה הוא ממעיט במידע?

כל אלו יוכלו לתת לכם טעימה ראשונית מהתנהלות ואופי החברה, ובהתאם לדעת אם לקחת אותה בחשבון או לפסול אותה.

 

על נושא המחיר בבחירת שירותי ניהול ועד בית

לא הייתם רוצים לבחור בחברת ניהול ועד בית שהיא יקרה מדי, אבל גם לא להתפשר על אחת זולה מדי. לכן בבחירת חברת ניהול ועד בית נסו להבין האם הצעת המחיר שקיבלתם היא הוגנת ומשקפת את השירות שאתם עומדים לקבל בפועל, ולפי זה תוכלו להבין האם מדובר על מקצוענים או שרלטנים.

 

חברת ניהול ועד בית – השקט הנפשי שלכם

לסיכום, מחיר, מקצוענות ושירות הם דגשים שחשוב להשקיע בבדיקה שלהם כאשר מחפשים שירות ניהול ועד בית ובכל עיר אחרת. ככל שתשקיעו יותר בשלבים המקדימים של בחירת ספק שירותי התחזוקה בבניין שלכם, כך תוכלו להנות יותר מן השירות בשוטף.

ניהול ועד בית
מה היה לנו עד כה?