חברת ניקיון מחיר

מחפשים חברת ניקיון מחיר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

כשאנו מחפשים חברת ניקיון, אנו יכולים לעשות זאת מסיבות רבות ושונות. בעוד חלק מהאנשים מחפשים חברת ניקיון מקצועית שתעזור להם בניקוי ביתם הפרטי, אחרים מחפשים דווקא חברה המתמחה בניקיון משרדים ובניינים . בעת חיפוש חברת ניקיון מחיר  צפוי להשתנות, והדבר נובע ממספר פרמטרים המשפיעים על בניית הצעת המחיר. המקצוענים של חברת "המנקים מהעיר" עזרו לנו להבין, כיצד נקבע מחיר של חברת ניקיון .

 

האם ניתן לנקות בעצמנו?

אנשים רבים בהחלט מעדיפים לנקות את מקום מגוריהם בעצמם, אך לרוב מדובר באנשים שיש להם זמן רב פנוי, מוטיבציה, וכשמדובר בבית שאינו גדול מדי. בסופו של דבר, ישנן כמה סיבות עיקריות שגורמות לאנשים  לחפש חברת ניקיון מקצועית:

 

בעיות רפואיות

לא כולנו מסוגלים לבצע עבודה פיזית, וחלקנו סובלים מכאבי ברכיים, גב, או כאבים אחרים המקשים על מלאכת הניקיון. אנשים הסובלים מבעיות רפואיות כאלה ואחרות – עלולים להחמיר את המצב בעת ניקיון עצמי, ולכן מומלץ להם להזמין חברת ניקיון מקצועית שתבצע עבורם את העבודה הסיזיפית.

 

זמן פנוי

עבור הקרייריסטים שבינינו זמן פנוי הוא משאב יקר במיוחד, וכשיש לנו את ההזדמנות ליהנות ממנו – אנו צריכים לקחת אותה בשתי ידיים! את הזמן הפנוי שלנו לרוב לא נהיה מעוניינים לבזבז על ניקיון הבית שלנו, וכנראה שנעדיף להשקיע אותו בתחביבים שלנו, זמן איכות עם המשפחה, ספורט, ועוד.

 

איכות העבודה

אין זה משנה כמה אנו אוהבים לנקות וטובים בזה, עבודתנו לעולם לא תוכל להשתוות לזו של עובדי ניקיון מקצועיים . חברות ניקיון מקצועיות  מעסיקות אנשים, שניקיון הוא עיסוקם הכמעט יומיומי – ולכן הם מתאפיינים במיומנות גבוהה שתבטיח לנו עבודה ברמה אחרת לחלוטין!

 

ציוד וחומרים

כשאנו מזמינים חברת ניקיון מקצועית, סביר להניח שהיא תעשה שימוש בציוד מתקדם וחומרים איכותיים במיוחד. באופן זה, אנו מבטיחים לעצמנו ניקיון יעיל, יסודי וזריז, וגם כזה המתאפיין באפקט מתמשך בימים שלאחר הניקיון!

 

חברת ניקיון מחיר

המומחים של חברת "המנקים מהעיר" מסבירים לנו, שכל חברת ניקיון עובדת בצורה מעט שונה, אך בסופו של דבר המחיר נקבע ע"פ פרמטרים ספציפיים ומשותפים לרוב החברות. מה ישפיע על מחיר חברת ניקיון ?

 

גודל החלל

בראש ובראשונה – הצעת המחיר כנראה תהיה מושפעת מגודל החלל שיש לנקות. המחיר ישתנה משמעותית אם מדובר בדירה של שני חדרים, או במשרד גדול למשל. הסיבה לכך היא השקעה של יותר מאמץ וזמן מצד עובדי הניקיון, וגם שימוש ביותר חומרים מתכלים.

 

וותק חברת הניקיון

כשאנו בוחרים חברת ניקיון מנוסה, סביר להניח שנשלם קצת יותר, ובתמורה נקבל עבודה ברמה גבוהה במיוחד. חברות ניקיון מנוסות מתאפיינות בהתנהלות חלקה, והן נוטות להעסיק עובדים מקצועיים שישאירו את הנכס שלנו מנצנץ!

 

סוג העבודה

לרוב כשניצור קשר ראשוני עם חברת הניקיון, ישאלו אותנו באיזה סוג ניקיון אנו מעוניינים.  הצעת מחיר של חברת ניקיון תהיה מושפעת גם מסוג הניקיון המבוקש, היות וכל סוג מצריך רמת מאמץ שונה, חומרים אחרים, והשקעת זמן אחר. לצורך הדוגמה, ניקיון חלונות ותריסים בלבד יהיה זול יותר מניקיון כללי הכולל גם פוליש ו-ווקס.

 

הכנות נדרשות

כל עבודת ניקיון דורשת הכנות אחרות, ובמידה ונזמין חברת ניקיון  לניקוי בית פרטי – הדבר יהיה שונה מאשר ניקוי לובי של בניין. בעת ניקיון בית פרטי , על עובדי הניקיון להרים ולהזיז חפצים רבים, ואף להחזיר אותם למקומם בסוף העבודה. ההתעסקות בחפצים מצריכה זמן ומאמץ נוסף מצד עובדי הניקיון, ולכן תשפיע על הצעת המחיר הסופית.

 

חומרים וציוד

מחיר עבודת הניקיון ייקבע גם ע"י החומרים והציוד שבהם משתמשת החברה, כשאנו יכולים למצוא חברות ניקיון שדואגות להתעדכן בציוד החדיש ביותר, ולעומתן – חברות ניקיון שדי נשארו מאחור. חברת ניקיון מקצועית , וכזו שעושה שימוש בחומרים וציוד מתקדמים – לעתים תגבה מחיר מעט גבוה יותר על עבודות הניקיון שלה.

 

חשיבות הניקיון בחיינו

האם ניקיון הוא רק עניין של נראות ויופי, או שיש בו יותר מכך? בעלי המקצוע של חברת "המנקים מהעיר" מסבירים לנו שלניקיון יש משמעות הרבה יותר עמוקה, ומביאים כמה סיבות נקודתיות לכך:

 

שמירה על הבריאות

כשאנו מזניחים את ניקיון הבית או המשרד שלנו, אנו למעשה מאפשרים התרבות של יצורים מיקרוסקופיים רבים דוגמת פטריות ובקטריות – שעלולים להזיק לבריאותנו בטווח הקרוב והרחוק. מעבר לכך, הצטברות של אבק עלולה להזיק לנשימה שלנו, ולשמש מצע להתרבות קרדית אבק הבית – הידועה כאחד הגורמים המעודדים אלרגיה! אנשים רבים סובלים מתופעות כמו קשיי נשימה, גירודים ופריחות, ולא תמיד מקשרים זאת לחוסר הניקיון במשרד שבו הם שוהים, או בבית שבו הם מתגוררים.

 

רושם כללי וראשוני

במידה ואנו עובדים במשרד או בקליניקה – סביר להניח שאנו נפגשים לעתים תכופות עם לקוחות, ספקים, ושותפים עסקיים. כשאנו מזמינים מישהו למשרד מלוכלך – אנו למעשה משאירים עליו רושם שלילי, ובכך פוגעים במיתוג העסק שלנו! באותו אופן, גם כשאנו מזמינים לביתנו בני משפחה או חברים – סביר להניח שנרצה להזמין אותם לבית נקי ולהותיר עליהם רושם חיובי!

 

ריכוז וחיוניות במטלות

האם קורה לכם לעתים שאתם לא מצליחים להתרכז במטלות העבודה או הלימודים שלכם? זה בסדר – זה קורה לכולם! הסיבות לחוסר ריכוז יכולות להיות רבות, וביניהן ניתן למנות גם את הסדר והניקיון הפיזי במקום שבו אנו עובדים או לומדים. על אף שלא כולם מקשרים בין השניים – ניקיון פיזי מגביר את היכולת שלנו להתרכז, להתייעל, ולבצע את המטלות שלנו בצורה הרבה יותר טובה. זוהי סיבה נוספת להקפיד על ניקיון הבית, המשרד, או כל מקום אחר שבו אנו עובדים ולומדים.

חברת ניקיון מחיר 

חברת ניקיון מחיר 
מה היה לנו עד כה?