ניקיון בתים אחרי הצפה

מחפשים ניקיון בתים אחרי הצפה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

הצפה בבית היא עניין לא נעים, והוא יכול להתרחש מסיבות שונות. לאחר שטיפלנו במוקד ההצפה, הגיע הזמן לעשות הערכת נזקים ולהחזיר את הבית שלנו למצבו המקורי. ניקיון בתים לאחר הצפה הוא בין השירותים הפופולריים שמציעות חברות הניקיון השונות, והוא בהחלט שונה באופיו משאר השירותים. עזרנו לאנשי המקצוע של חברת "מנקי העיר", על מנת לאסוף עבורכם את כל מה שצריך לדעת על ניקיון בתים לאחר הצפה!

ניקיון בתים לאחר הצפה בדרום

ניקיון בתים לאחר הצפה בחיפה

ניקיון בתים לאחר הצפה ביהודה ושומרון

ניקיון בתים לאחר הצפה בירושלים

ניקיון בתים לאחר הצפה במרכז

ניקיון בתים לאחר הצפה בצפון

ניקיון בתים לאחר הצפה בשרון

 

סיבות להצפה בביתנו

אולי חלקנו כבר חווינו את ההנאה המפוקפקת של הצפת הבית, ואם כן – אנחנו בהחלט זוכרים זאת היטב!
מתי נזדקק לשירותיה של חברת ניקיון ? במהלך הצפה בבית וזה יכול להיגרם מכמה סיבות:

סיבות להצפה בביתנו
סיבות להצפה בביתנו

פגעי מזג האוויר

עם בוא ימי החורף הגשומים, התושבים חשופים יותר להצפות עקב סופות גשמים חזקות. למרות שהחורף בישראל אינו חזק במיוחד, הוא נוטה להביא עמו מספר ימים של גשם מרוכז – שבהחלט מאופיינים בכמויות מים משמעותיות באזורים מסוימים בארץ. ימים כאלה עלולים לגרום לנו להציף את הבית, וכבר היו מקרים שאנשים התעוררו וגילו שהבית שלהם הפך לאגם קטן או שהם מעוניינים לנקות בתים לאחר הסערה .

 

דליפה ואיטום כשל

כשלים באיטום הבית שלנו עלולים להתרחש בתקרה או בקירות החיצוניים, וזה מה שקורה – כמויות מים גדולות עלולות לחדור ולהציף את הבית שלנו. חברות ניקיון רבות מציינות כי בתקופת החורף, אחד השירותים הנפוצים ביותר שהן מספקות הוא ניקיון בתים לאחר הצפה.

 

פיצוץ צינור בבית

אחד המצבים הדרמטיים יותר הוא פיצוץ של צינור מים בבית – הגורם להרבה מים לצאת בזמן קצר יחסית. הפיצוץ יכול לקרות עקב קידוח שגוי, בלאי ומסיבות נוספות, וברגע שזה קורה – אנחנו רוצים להתחיל בסגירת הפסקת המים הראשית של הבית. אם פיצוץ הצינור קורה בנוכחותנו – נוכל למנוע הצפה… אבל אם זה קורה כשאנחנו לא בבית, זה יכול להיות הרבה יותר בעייתי!

 

ניקיון בתים לאחר הצפה

הצפה בבית בהחלט מביאה עמה עוגמת נפש מסוימת, וסביר להניח שחלק מהציוד שלנו ייפגע במצב כזה. אך לאחר התמודדות עם ההצפה, עלינו להמשיך הלאה ולהחזיר את הבית ליושנה! חברות ניקיון מציעות שירותי ניקיון בתים לאחר הצפה – וזו בדיוק המטרה העיקרית שלהן.

הצפה בבית גורמת ללכלוך רב לעלות מכל הפינות ופתחי הניקוז, ולעיתים הדבר אף ילווה בריח מאוד לא נעים שמקורו בביוב. לאחר שדאגנו לשאוב את המים ולייבש את החפצים, הגיע הזמן לנקות היטב את כל פינות הבית אליהן הגיע ההצפה.

ניקיון בתים לאחר הצפה
ניקיון בתים לאחר הצפה

בחירת חברת ניקיון

אם נחפש חברות המציעות ניקיון בתים לאחר הצפה, סביר להניח שניחשף למגוון גדול מאוד של בעלי מקצוע בתחום, והדבר עלול לבלבל אותנו. המומחים של חברת "מנקי העיר" נחלצו לעזרתכם, וריכזו עבורכם מספר טיפים חשובים בבחירת חברת ניקיון בתים לאחר הצפה:

לכתבה בנושא: 5 טיפים לבחירת חברת ניקיון מדהימה!

 

חפש המלצות חיוביות

מלכתחילה נרצה להבין עם מי אנחנו עובדים ולשם כך נחפש המלצות חיוביות על חברות ניקיון. המלצה ממקור ראשון של בן משפחה או חבר היא תמיד הטובה ביותר, אבל היא לא תמיד תהיה זמינה עבורנו, ובטח שלא בפרק זמן קצר. לכן נוכל להתרשם גם מחוות דעת מקוונות, המופיעות באתרי אינטרנט, דפי פייסבוק ועוד. זכרו שכאשר אנחנו מדברים על ביקורות דיגיטליות, אנחנו לא תמיד יודעים מי כתב אותן, אז כדאי להצליב ביקורות מכמה מקורות שונים!

 

בחר חברה אדיבה!

האדיבות והשירות ללקוח ישפיעו על החוויה הכוללת שלכם בכל השירות ולכן חשוב מאוד לבחור חברה בעלת תודעת שירות מפותחת! ניתן להבין מהר מאוד מה אופי השירות – כבר עם הקשר הראשוני שלנו עם העסק. במהלך שיחתכם עם איש המקצוע – שימו לב לטון הדיבור, למקצועיות התשובות, לסבלנות ולחביבות.

 

הם נתנו את כל הפרטים הרלוונטיים

אל תתביישו לתת כמה שיותר מידע לחברת הניקיון, שכן זה יעזור לה להיערך בצורה הטובה ביותר לניקיון הבית שלכם. ניתן לספק פרטים על גודל הבית, אופי ההצפה, סוג הלכלוך שנוצר כתוצאה מההצפה, האם יש שאריות רטובות ועוד.

 

בקשו הצעת מחיר מראש!

אל תתפתו לחברות ניקיון שעובדות בשיטת "בסוף נדבר על הכסף", שכן זה מתכון לצרות ברוב המקרים. לאחר שמסרתם את הפרטים לחברת הניקיון – בקשו הצעת מחיר מסודרת, ורצוי לקבל אותה גם בהודעת SMS או וואטסאפ. בעלי מקצוע מסוימים יסבירו לכם – שעליהם להגיע למקום כדי לתת הצעת מחיר מדויקת, וזה בסדר גמור. רק לוודא שהצעת המחיר כבר סגורה לפני תחילת העבודה.

 

על מה חשוב לשים לב בניקיון בתים לאחר שיטפון?

הצפה אינה משחק ילדים, והשפעותיה נרחבות וממשיכות להשפיע גם לאחר שטיפלנו בבעיית ההצפה עצמה. אספנו עבורכם מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהן, בניקיון בתים לאחר שיטפון:

על מה חשוב לשים לב כשמנקים בתים לאחר שיטפון
על מה חשוב לשים לב כשמנקים בתים לאחר שיטפון

נטרול ריחות רעים

ריחות רעים יכולים להישאר בביתכם הרבה אחרי ההצפה – אם לא מטפלים בהם כראוי! מקורם של ריחות אלו הוא בפעילות המיקרוביאלית של אורגניזמים מיקרוסקופיים החיים במים, או בשפכים שאולי עלו מהמבול. אנשי המקצוע של חברות ניקיון מקצועיות יידעו להמליץ ​​על חומרים המתאימים לשימוש במצבים כאלה.

 

טיפול בעובש

אחד התנאים להיווצרות עובש הוא רטיבות ולכן סביר להניח שתסבלו מתופעה זו לאחר הצפת ביתכם. חשוב לטפל בעובש בצורה יסודית ומקצועית, מכיוון שהצטברותו על קירות ביתנו עלולה לגרום לקשיי נשימה, ולבעיות בריאותיות נוספות.

 

עדכנו את אנשי המקצוע בכל הפרטים

לסיכום, וכפי שכבר נאמר כאן בקצרה – כאשר אנו מזמינים חברת ניקיון בתים לאחר הצפה – נרצה למסור להם את כל הפרטים הרלוונטיים. ככל שתספקו יותר פרטים, כך תיהנו מעבודה איכותית ויסודית יותר! הצפה בבית שלנו יכולה לקרות מסיבות שונות, והיא נחשבת לאחת החוויות הפחות נעימות.

ניקיון בתים לאחר הצפה הוא הכרחי, כי ההצפה כרוכה בלכלוך רב שעולה מכל פינות הבית, במשקעים המגיעים עם המים, ולעיתים גם נזילות ביוב לא נעימות במיוחד שעלולות להידבק לקירות. בעוד שחלק מהאנשים בוחרים לעשות את הניקיון בעצמם, אחרים מזמינים חברה מקצועית שתטפל בעניין בצורה הטובה ביותר. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מידע חיוני על הזמנת שירותי ניקיון וכן טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

הצפה בבית

רובנו חווינו שיטפון שהתרחש בביתנו, וכולנו זוכרים שזו הייתה חוויה מאוד לא נעימה. מהם הגורמים האפשריים להצפות?

הצפה בבית
הצפה בבית

סתימה בביוב

סתימה באחד מצנרת הביוב, או עלייה בתכולת הביוב כתוצאה מעלייה במפלס מי הגשמים, עלולים לגרום לגלישה של ביוב בביתנו. כידוע, לתכולת הביוב יש ריח חזק ולא נעים, וריח זה עלול להידבק לקירות ביתנו לאורך זמן, אם לא נדאג לנקות בתים לאחר הצפה.

 

פיצוץ צינור מים

צינורות תשתית המובילים מי שתייה ורחצה, מקיפים אותנו בכל בניין בו אנו נמצאים. אם אחד מהצינורות הללו יתפוצץ, אנו עלולים לחוות חדירת מים מאסיבית לביתנו, והדבר יגרום במהירות להצפה של הבית.

 

חדירת מי גשמים

בימי החורף הגשומים חלחול של מי גשמים עלול לגרום להצפות בביתנו, במיוחד כאשר מדובר בדירות נמוכות או דירות מרתף. להתעורר לבית מוצף היא חוויה בלתי נשכחת, ולא במובן החיובי של הביטוי.

 

ניקיון בתים לאחר הצפה

כאשר אנו רוצים לנקות בתים לאחר שיטפון, חלקנו בוחרים לבצע את העבודה בעצמנו, ואחרים בוחרים לשכור חברה מקצועית. לאחר המבול, ישנן סיבות רבות המצדיקות פנייה לחברת ניקיון מקצועית ואספנו עבורכם כמה מהן:

 

עבודה מקצועית

מכיוון שהמים חודרים לכל מקום בזמן ההצפה, גם הלכלוך יישאר במקומות אלו. ניקיון הבית לאחר הצפה צריך להיות יסודי במיוחד, כדי לטפל בכל המקומות אליהם חדרו מי השיטפון ולהבטיח ייבוש מוחלט שלהם. חברות ניקיון מקצועיות מכירות את המצב, ויכולות לבצע את העבודה הנדרשת בצורה הטובה ביותר. רוצים לדעת איך עובדת חברת ניקיון ?

 

חומרי ניקוי וציוד מקצועי

מדוע חשוב להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים ? כאשר הניקוי מתבצע באמצעות מכשור מתקדם וחומרי ניקוי איכותיים, אנו מקבלים עבודה איכותית הרבה יותר. חברות ניקיון מקצועיות משתמשות בציוד המתקדם ביותר בתחום, ובחומרים החדישים ביותר הקיימים בענף. כל אלו נותנים לנו עבודה ברמה הגבוהה ביותר, לעומת עבודה חובבנית שאנו עושים בעצמנו.

 

הימנעות מבעיות רפואיות

בעוד חלק מאיתנו מסוגלים לבצע ניקיון בתים אחרי הצפה, אחרים לא מעוניינים להחמיר בעיות רפואיות שונות כמו כאבי ברכיים, כאבי גב, בקעים ועוד.

 

חשיבות ניקיון בתים אחרי הצפה

ניקיון הוא לא רק עניין של אסתטיקה ונראות, למרות שאנשים רבים חושבים שכך הוא הדבר. אספנו עבורכם מספר נקודות נוספות שייתכן ולא ידעתם לגבי ניקיון:

 

ניקיון ובריאות

ניקיון בתים אחרי הצפה משפיע ישירות על הבריאות, והוא מאפשר לנו למנוע הצטברות של עובש ופטריות. נשימת נבגי הפטריות עלולה להזיק לבריאותנו, ולכן אין לוותר על ניקיון יסודי לאחר ייבוש ההצפה.

 

חדר נקי משפיע על הריכוז

אין זה משנה אם אנו עובדים או לומדים, יכולת הריכוז שלנו תהיה מושפעת באופן ישיר מהסדר והניקיון של החדר שבו אנו יושבים. במידה ואתם מעוניינים לשפר את יעילות זמן העבודה שלכם, הקפידו לשמור על ניקיון החדר שלכם, שמרו עליו מסודר, והקפידו למנוע רטיבויות וריחות של עובש.

 

ניקיון והשפעתו על התדמית שלנו

חלק מבעלי המקצוע מקבלים לקוחות בביתם הפרטי, ולכן האזור צריך להישאר נקי ומסודר. כשאנו מארחים אנשים בביתנו, הסדר והניקיון משפיעים באופן ישיר על התדמית שאנו משדרים. ניקיון בתים אחרי הצפה, הוא חשוב במיוחד עבור מי שמארח ומקבל לקוחות בביתו הפרטי.

 

כיצד בוחרים חברת ניקיון?

במידה וחיפשתם שירותי ניקיון בתים אחרי הצפה, בוודאי גיליתם שקיים היצע גדול יחסית בשוק. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שימושיים, שיעזרו לכם לבחור חברת ניקיון באופן יעיל:

איך בוחרים חברת ניקיון_
כיצד בוחרים חברת ניקיון_

חוות דעת ממקור ראשון

המלצה ממקור ראשון של בני משפחה או חברים, תהיה הדרך הטובה ביותר למצוא בעל מקצוע איכותי.  באופן זה אנו יכולים להיות רגועים, ולדעת שאנו מזמינים שירות שממנו נהיה מרוצים.

 

הצלבת המלצות ממספר מקורות

גם במידה ואין באפשרותנו לקבל המלצה ממקור ראשון, באפשרותנו להצליב חוות דעת שונות כדי לקבל תמונה אמינה יותר. באפשרותנו לבדוק המלצות בדף העסק בפייסבוק, בגוגל, באתר "מדרג" ועוד.

 

בחרו חברה מנוסה

כשאנו בוחרים חברת ניקיון, מומלץ לבחור בחברה שהיא בעלת וותק משמעותי בתחום. חברה עם שנות ניסיון רבות, לרוב מתנהלת בצורה חלקה יותר ומעניקה שירות ברמה גבוהה יותר.

 

בצעו שיחה טלפונית

למרות שהעידן הדיגיטלי פורש בפנינו אופציות רבות לסגירת עסקאות, אנו ממליצים תמיד ליצור קשר טלפוני עם בית העסק. בעת השיחה הטלפונית, תוכלו לברר את כל הפרטים הרלוונטיים עבורכם, להתרשם מרמת האדיבות והמקצועיות, ולבקש הצעת מחיר מסודרת.

 

מחיר ניקיון בתים אחרי הצפה

לכל ניקיון בתים אחרי הצפה מחיר שונה, ולמרות שכל חברה עובדת בצורה קצת שונה, אספנו עבורכם את הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר:

 

גודל הבית

הפקטור המשפיע ביותר על מחיר ניקיון בתים אחרי הצפה, הוא כמובן עניין הגודל. ככל שיהיה מדובר בבית גדול יותר, כך הדבר יצריך עבודה רבה יותר מצד אנשי המקצוע, ולכן המחיר צפוי לעלות בהתאם.

 

סוג הניקיון המבוקש

חברות ניקיון מציעות מגוון שירותים, ובהתאם לכך המחיר ייקבע. בין השירותים המוצעים ניתן למצוא פוליש, ווקס, ניקוי תריסים וחלונות, ניקוי רצפות סטנדרטי ועוד. במהלך הקשר הראשוני עם העסק, התאם ציפיות וציין את השירותים בהם אתה מעוניין.

 

אם נחפש חברות המציעות שירותי ניקיון בתים אחרי הצפה, סביר להניח שנימצא מגוון רחב של חברות בתחום, והדבר עשוי לבלבל. המומחים של חברת "המקצוענים" נחלצו לעזרתכם, וריכזו עבורכם את חברות הניקיון בתים אחרי הצפה הפופולאריות ביותר!
השפעותיה של הצפה הן נרחבות וממשיכות להשפיע גם אחרי שטיפלנו בבעיית ההצפה עצמה. אספנו עבורכם מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהן, הצפה היא אינה משחק ילדים! נטרול ריחות רעים, טיפול בעובש ניקיון יסודי של רהיטי הבית ועוד…