ציוד איכותי לניקיון

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

נכנסתם לדירה חדשה? הבית שלכם עבר שיפוץ רציני או שסתם הגעתם למסקנה שהבית זקוק לניקוי יסודי? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ניקוי יסודי בבית דורש מכם לעשות שימוש בציוד שונה מאשר הציוד שבו אתם משתמשים לניקוי יומיומי. ציוד ניקיון מקצועי יביא לכם תוצאות שלא חשבתם שתוכלו להשיג, וכל זה עם הרבה פחות מאמץ ממה שחשבתם.

 

 כמה מילים על ניקוי יסודי לבית

ניקיון הוא לא הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות, אבל לפעמים ברור לנו שאין ברירה אחרת. לעיתים, כמו לאחר שיפוץ של דירה או כניסה לבית חדש, חייבים לבצע ניקיון, ולפעמים, סתם אנחנו מרגישים שהגיע הזמן שהבית שלנו יעבור ניקיון קצת יותר מסיבי מאשר שטיפה עם סמרטוט.

בדיוק בשביל זה קיים מגוון רחב של ציוד שנועד לאפשר לכם לבצע ניקוי יסודי לבית בכוחות עצמכם. הציוד כולל מכשירים וחומרים מיוחדים שבדרך כלל אתם לא עושים בהם שימוש אבל הם נועדו בדיוק לניקוי הזה, הניקוי שיהפוך את הבית שלכם להיות כמו חדש. אז לפני שנתחיל הנה כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם לפני ניקוי רציני:

 

על מה חשוב להקפיד בעת ניקוי של הבית?

 

שימוש נכון בציוד וחומרים

בעולם הניקיון לכל מכשיר יש ייעוד בפני עצמו וכל חומר מיועד לסוג אחר של משטח. הקפידו על שימוש נכון במכשירים ובחומרים כדי למנוע נזק למשטחים השונים בבית שלכם. ניסיון לחסוך באמצעות שימוש לא נכון בחומר עלול להביא לכם נזק משמעותי.

 

כיסוי רהיטים

זה אולי נשמע קצת מוזר, אבל כאשר עושים ניקיון הוא גם מלכלך. במהלך הניקיון הלכלוך הרב שייפלט והחומרים השונים שבהם תעשו שימוש עלולים לגרום לנזק לרהיטים שלכם. הקפידו על כיסוי שלהם מבעוד מועד כדי שתוכלו לבצע את הניקיון כאשר אתם רגועים.

 

סדר בניקיון

תתפלאו לשמוע, אבל גם לסדר וניקיון יש סדר מסוים. באופן עקרוני ניקיון צריך להתבצע מלמעלה למטה, כאשר הרצפה היא החלק האחרון שעליכם לנקות לאחר שכל הלכלוך שהורדתם מכל הבית יצטבר עליה. הקפידו על הסדר הזה כדי שלא תצטרכו לעבוד פעמיים.

 

ציוד איכותי לניקוי הדירה

אחרי שהבנתם מה העקרונות החשובים שעליהם יש להקפיד, הנה מספר פריטי ציוד שיעזרו לכם לבצע ניקיון איכותי לבית. הציוד הזה הוא ציוד שסביר להניח שלא קיים אצלכם בבית ויש מגוון חברות שמאפשרות לכם להשכיר את הציוד כדי לבצע בו שימוש באופן חד פעמי. לפני תחילת השימוש הקפידו על הוראות השימוש המדויקות כדי למנוע נזקים מיותרים.

 

שואבי אבק עוצמתיים

אתם אולי לא מודעים לכך, אבל בכל בית קיימות כמויות גדולות מאוד של אבק. האבק יכול להגיע מאתר בנייה סמוך, מהצטברות ארוכת טווח או מסופות אובך מזדמנות. אז נכון, יש לכם אולי שואב אבק בבית, אבל חשוב שתדעו שכדי להתגבר באמת על האבק, כדאי שתעשו שימוש בשואב אבק קצת יותר רציני.

עוד לפני שאתם מתחילים את הניקיון, הצעד הראשון הוא לעבור עם שואב אבק רציני על כל פינה בבית שלכם. שאיבה רצינית עוד לפני שהתחלתם את הניקיון תהפוך את הניקיון שלכם להיות יעיל הרבה יותר. חשוב להתאים את הגודל של שואב האבק לדירה שלכם ולחללים השונים שקיימים בה כיון שלעיתים מדובר במכשירים גדולים מאוד שלא בהכרח יעברו אצלכם בדלתות.

 

מטאטא תעשייתי

אם יש לכם חלל גדול שאתם מעוניינים לטאטא לפני שטיפה קיימים מטאטים תעשייתיים שנוסעים בחלל המבוקש ואוספים את כמויות הלכלוך הגדולות. שימוש במטאטא הזה מומלץ לפני שטיפה כדי להפוך אותה להיות יעילה יותר.

 

מכונות שטיפה בלחץ מים

אם אתם רגילים לשטוף את הרצפה עם המגב והסמרטוט שלכם, הנה הדבר האמיתי. המכונות הללו מזריקות מים בלחץ גבוה ובמעלות חום גבוהות כדי להשיג הברקה של הרצפה. אחרי שתעשו שימוש בהן, הבית שלכם ייראה כמו מוזיאון, והכי חשוב, הן לא דורשות מכם מאמץ רב מידי.

כל שעליכם לעשות הוא רק למלא את המכונות בחומרים הנדרשים ובמים ולהפעיל אותן, הן ינקו כל חלק ברצפה של הבית שלכם. לאור העוצמה הרבה שבהן המכונות פועלות והעובדה שהן עובדות עם מים חמים מאוד, יש לעשות בהן שימוש זהיר ולהקפיד על כללי הבטיחות המפורטים בהן.

 

ציוד לניקוי חלונות

החלונות בבית הם איזור שצובר כמויות לכלוך רבות, אבל לעיתים קשה לנו לנקות אותם. ציוד לניקוי חלונות כולל מגבים דו צדדיים שבעזרת מגנט יאפשרו לכם לנקות גם את הצד החיצוני של החלון בלי הצורך לפרק את החלון מהמסילות שלו.

בנוסף, תוכלו לעשות שימוש במכשירי קיטור קטנים שמיועדים לניקוי המסילות של החלונות, אתם לא תאמינו כמה אבק ולכלוך מצטבר בהן. לבסוף, כמובן שהדבר הכי חשוב הוא שהחלון שלכם יהיה מבריק ונקי, בדיוק כמו המראה החדר השינה שלכם.

 

 

חומרים מסירי כתמים

משטחים שונים בבית צוברים לכלוך עם הזמן, ולא תמיד אנחנו יודעים איך להסיר אותו מהם. בדיוק בשביל זה היום עבור כל סוג של משטח מוצע חומר ניקוי מיוחד שמצד אחד יודע להתמודד עם הלכלוך שיש על אותו משטח ולהסיר אותו, אך בד בבד גם שומר על המשטח עצמו מפני נזקים שהחומר עלול לגרום לו.

כאשר אתם מנקים משטחים רגישים עשו שימוש מדויק בחומרים שמתאימים להם על פי ההנחיות המדויקות. חריגה מההנחיות הללו עלולה לגרום למשטחים שלכם נזק בלתי הפיך, וחבל.

 

ניקוי וטיהור האוויר

נושא שלא מספיק חשובים עליו במהלך ניקוי של חללים הוא ניקוי האוויר. האוויר עצמו צובר עם הזמן אבק רק וחיידקים וכדאי מידי פעם גם לנקות את האוויר. בעזרת תרסיסים שונים תוכלו לנקות ולרענן את האויר בדירה שלכם, והחשיבות של זה היא גם בריאותית ולא רק אסתטית.

 

ניקוי שטיחים וריפודים

כולנו מסתכלים על הספה והשטיחים בבית שלנו ומתגעגעים לימים שהם היו חדשים. אז יש לנו בשורה טובה בשבילכם: בעזרת ציוד מקצועי לניקוי ריפודים ושטיחים ניתן להחזיר הריפוד שלכם להיראות כאילו הרגע הוצאתם אותו מהחנות. העבודה אינה מסובכת במיוחד וחושב לקחת את הציוד המתאים כדי להימנע מגרימת נזק לספות ולשטיחים שלכם.

הניקוי נעשה כמובן בצורה יבשה ללא מים ונוזלים אבל יעילותו מוכחת והוא מאפשר לכם ליהנות ממראה מרענן של ספות ושטיחים. עשו שימוש זהיר במכשירי הניקוי הללו כיון שמדובר בעבודה בסביבה רגישה.

 

לסיכום

ניקוי הבית הוא הדבר שמומלץ לכל אחד מאתנו לבצע מידי פעם. כדי שנוכל לבצע את הניקוי בצורה היעילה והטובה ביותר, ישנן מספר פריטים שבעת הניקוי יכולים לעזור לנו גם להתמודד עם ניקוי של חפצים שאין לנו את האמצעים לקנות אותם וגם כדי לבצע ניקוי באופן יסודי יותר. את הציוד ניתן להשכיר מחברות שונות לצורך שימוש חד פעמי.

במהלך הניקוי הקפידו לעשות שימוש בחומרים ובמכשירים מתאימים לכל סוג של משטח ולכלוך. גם משטחים רגישים ניתן לנקות בתנאי שאתם מקפידים על הזהירות המתבקשת. החומרים והמכשירים עלולים להיות מסוכנים ולכן הקפידו על שימוש בטוח בדיוק לפי ההוראות של חברת ההשכרה והיצרנים של החומרים השונים.

ציוד איכותי לניקיון

ציוד איכותי לניקיון
מה היה לנו עד כה?