טיפים לניקוי אמבטיה

כשזה מגיע לאמבטיה הטיפים הם בלתי מוגבלים. ככה זה כשהאזור החשוב ביותר לניקיון הבית, במיוחד כשנכנסים לבית חדש הוא השירותים והמקלחת. אזורים אלו האם המקומות עם הצטברות החיידקים בריכוז הגבוה ביותר, בשלל מקומות החדר.

בשביל שתעשו ניקיון באופן אפקטיבי איגדנו בשבילכם את כל הטיפים שאתם צריכים להכיר: איך לנקות דלתות זכוכית, כיבוס ווילונות האמבטיה, ניקוי אריחים, טיפול בעובש ופטריות, פעולות מנע כנגד אבנית ועוד. המאמר הזה יהיה מעט ארוך וגדוש במידע אך בהחלט שווה קריאה. בואו נתחיל:

 

ניקיון דלתות זכוכית

במידה ודלת הזכוכית שלכם מלוכלכת וחשבתם שאין מה לעשות תחשבו שוב. תוכלו להשתמש בחומר להסרת אבנית על הדלת ועם זה לא מספיק בשביל לעשות את העבודה למרוח על הדלת לימון ולנסות שוב עם חומר המסיר אבנית. בשביל לשמור באופן כללי על דלת הזכוכית של המקלחת שלכם יש לנקות אותה באופן שוטף עם מים פעם בשבוע, ככה תמנעו דלת מקלחת מלוכלכת.

ניקיון דלתות זכוכית

 

ניקיון ווילונות האמבטיה

אתם ממש לא צריכים לקנות ווילונות אמבטיה חדשים במידה והם התלכלכו בצורה כזאת או אחרת. תוכלו לכבס אותם במכונת כביסה על מעלות נמוכות יחסית ולקבל ווילונות נקיים באופן מידי. תוכלו גם להשרות את הווילון בתוך האמבטיה בתוך מים עם חומר ניקיון ייעודי כלשהו לאמבטיות.

ניקיון ווילונות האמבטיה

 

ניקוי אריחים

אם אתם חדי עין על ניקיון הבית שלכם ויש לכם ניסיון בניקוי מקלחות, אתם יודעים שאחד המקומות שיכולים להתלכלך שאנשים פשוטים אולי לא ישימו לב זה האריחים. אריחים הם מקומות שלאורך זמן מתלכלכים וצוברים עובש. בשביל להיפטר מעובש שנצבר באריחים תצרכו להשתמש כאן בחומר ניקיון עם חומרים פעילים, יש כמובן להיות זהירים בשימוש. תצטרכו להשתמש בחומר ולשפוך מים רותחים.

בשביל להימנע מהצטברות עובש באריחים יש להקפיד לנקות אותם כל כמה שבועות, כך שלכל הפחות כשתצטרכו להיפטר מהעובש העבודה תהיה קלה הרבה יותר.

ניקוי אריחים

 

עובש ופטריות

כשזה מגיע לעובש ופטריות זה עשוי להיות מעט מלחיץ ומגעיל אבל אתם בהחלט יכולים לטפל במקרים באופן ממוקד באופן עצמאי. עובש ופטריות נפיצים במיוחד באמבטיה עקב הפוטנציאל הגבוה להתפתחות חיידקים במקומות אלו.

בעובש ופטריות, כמו שציינו במקרה של אריחים, אפשר להשתמש בחומרי ניקיון עם חומר פעיל (חמש אחוז). אפשר גם להשתמש באקונומיקה ולנסות לעבור עם סקוטש על האזור הנגוע.  אפשר גם להשתמש בדברים שיש לכם בבית כמו אבקת לימון או לימון מהולים במים רותחים, חומץ.

 

הימנעות מצבירה של אבנית

בשביל להימנע מהצטברות אבנית יש לנקות מוקדים שונים במקלחת שיכולים לצבור אבנית (כגון אריחים, דלת הזכוכית של המקלחת, ברזים ועוד') יש להשתמש בעת הניקיון השבוע של המקלחת (אנחנו מקווים שאתם מבצעים ניקיון באופן שבועי) בחומרים לניקוי אבנית.

אתם תשתמשו באותם חומרים שתצטרכו לטפל כמובן בבעיות אבנית במקלחת. תזהו את האבנית אשר בדרך כלל מצהיבה לאחר זמן מה.

 

ברזים

ברזים נהוג לנקות עם מברשת כזאת או אחרת (ניתן לעשות שימוש במברשת שיניים, לא המברשת שיניים שלכם כמובן). ניתן לשים על המברשת אבקת סודה או לפזר אותה על הברזים. ניתן להשתמש גם באבקת כביסה. מיד לאחר שימוש במברשת שיניים יש כמובן לזרוק אותה לפח שלא יהיה חס וחלילה בלול שיגרום לנזקים בריאותיים.

עובש ופטריות

 

מה עם מנקה או חברת ניקיון?

ומה אם אתם מרגישים שזה גדול עליכם? לא בשבילכם? אולי אתם לא כאלה טיפוסים של ניקיון? כמובן שיש גם את האפשרות להזמין באופן שבוע מנקה עצמאי או לבקש שירות מחברת ניקיון מקצועית שתספק עבורכם שירותי ניקיון/מנקים.

מנקים מקצועיים יודעים להתמודד עם לכלכוך כזה או אחר בצורה הטובה ביותר בדרך כלל. אתם יכולים לעשות את כל מה שכתוב כאן לבד אך השאלה כאן היא האם יש לכם את האנרגיות והזמן להקדיש לניקיון הבית והמקלחות בפרט, במיוחד אם אתם עובדים במשרה מלאה ויש לכם בית גדול מלא בילדים.

מנקה או חברת ניקיון בהחלט יכולים להיות פתרון אידאלי. תוכלו גם לאחר קריאת המאמר הזה לברר ולהדריך אותם כיצד אתם רוצים שניקיון הבית יתבצע. תוכלו אפילו לראות כיצד הם עובדים ולעשות את עבודות הניקיון כמו שהם עושים.

מה עם מנקה או חברת ניקיון?

 

איך מוצאים מנקה עצמאי/חברת ניקיון?

מנקה עצמאי יותר קשה למצוא מכיוון שזה בדרך כלל באמצעות המלצות של חברים שגרים באזור שלכם או השכנים שלכם. למצוא מנקה לא פשוט בכלל אבל היתרון העיקרי הוא שמנקה עצמאי יותר זול ולוקח באזור ה50 ₪ עבור עבודה של שעה.

חברת ניקיון יותר פשוט למצוא, חיפוש מהיר באינטרנט ותוכלו למצוא מגוון של חברות ניקיון שמציעות לספק לכם עובדי ניקיון לאזור המגורים שלכם באופן מידי. למצוא מנקה עצמאי עשוי להיות תהליך ארוך יותר. העניין עם חברות ניקיון הוא שבדרך כלל הם גובים יותר כסף אך בהחלט תוכלו לעשות את שיעורי הבית שלכם בשביל למצוא חברת ניקיון עם מוניטין חיובי שמספקת מנקים במחירים תחרותיים והגיוניים.

אנחנו מציעים לכם בלברר עם האנשים הקרובים אליכם בנוגע למנקה עצמאית ובמידה ואתם רואים שזה לא הולך, לברר מול חברות ניקיון. וכמובן שאתם יכולים לעשות את עבודות הניקיון בעצמכם, השאלה היא אם אתם מסוגלים להתמיד בניקיון המקלחות והאמבטיה לאורך זמן.

 

סיכום

ניקיון האמבטיה והמקלחות היא עניין די פשוט מבחינת הפעולות שיש לבצע אמנם מבחינת ההשקעה לאורך זמן ייתכן וזה לא כזה קל להרבה אנשים. צריך להתמיד, להפקיד לעשות את עבודות הניקיון שציינו כאן כל שבוע או כל כמה שבועות. אנחנו ממליצים לכם לנסות לבד ובמידה ואתם רואים שזה באמת לא בשבילכם, להיעזר בגורם מקצועי חיצוני שמספק שירותי ניקיון שיוכל לחסוך מכם אנרגיות וזמן שאין לכם.

מקווים שהצלחנו לעזור לכם, יש מאמרים נוספים על ניקיון ואמבטיה בפרט שתוכלו למצוא ברחבי הרשת, שיהיה בהצלחה!

 

טיפים לניקוי אמבטיה
מה היה לנו עד כה?