טיפים לניקיון אחרי שיפוץ

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

עשיתם שיפוץ וחשבתם שסיימתם אבל שכחתם מדבר אחד והוא הניקיון של אחרי. החדשות הטובות הן שהעבודה המפרכת של שיפוץ נגמרה וכעת רק נותר לכם לנקות את הבית ולסיים את העבודה, לראות כיצד התוצר הסופי נראה באמת. במאמר הזה ניתן לכם את כל הטיפים שאתם צריכים להכיר בשביל לנקות את הבית באורח אפקטיבי. מלעבור על רהיטים, קירות, ניקוי יבש יסודי והיעזרות בגורמים מקצועיים חיצוניים. 

 

דבר ראשון – ניקיון יבש ואינטנסיבי

תכינו את השקיות אשפה ושואבי האבק. לפני הכל כדי שתחילו בלנקות אחר הבלאגן היבש שנותר לכם לאחר השיפוץ שהתבצע בבית. זה אומר להתחיל מלחפש אחר פסלות יבשה גדולה שלא ניתן לטאטא או לשאוב, לזרוק כל מה שניתן לפחי האשפה, ייתכן שתצטרכו הרבה שקיות אשפה ויש להתכונן מראש.

לאחר מכן תצטרכו לעשות ניקיון אבק יסודי ביותר בשביל לאפשר שטיפה אפקטיבית. תוכלו לעשות זאת באמצעות מטאטא או שואב אבק. לא תוכלו להתעצל, תצטרכו לעבור על כל פינה בבית, מאחורי המקרר, הספה, המיטה. כל נקודה שאתם בדרך כלל לא מנקים, זה בדיוק הזמן לעשות זאת. לא להתעצל.

 

לעבור על כל הרהיטים

ייתכן שלא תשימו לב במבט ראשון, אך בהחלט ייתכן בהחלט שהרהיטים כגון שטיחים, ספות וכורסאות התלכלכו לאורך תהליך השיפוץ. בדרך כלל כשמתבצע שיפוץ הרהיטים לא יהיו בסביבה בשביל למנוע כמובן מצב שהרהיט ייפגע או יתלכלך. אם הרהיטים לא מפונים אז הם יכוסו על ידי ניילון או משהו אחר שיגן על הרהיט.

תעשו סריקה יסודית על כל הרהיטים בבית שלכם ותראו כי לא התלכלכו כלל, במידה וכן תעשו את הניקיונות הנחוצים.

 

לעבור על הקירות עם מטלית לחה

הקיר אמור להיות בעל צבע טרי בגוון הטוב ביותר שניתן לבקש אך הוא בהחלט עשוי להיות מלוכלך ויש לעבור עליו עם מטלית לחה, יבשה אמצעי ניקיון אחר. גם כאן זה עשוי להיות משהו שלא תשימו לב אליו בהתחלה, לכן שימו לב שגם הקיר לא נותר מלוכלך לאחר השיפוץ.

 

ניקיון יסודי של החלונות

אם אתם מנקים מנוסים ככל הנראה שזה משהו שגם ככה הייתם עושים, ניקוי חלונות הוא דבר שבשגרה למנוסים בניקיון וכאלו שאכפת להם מהיגיינת הבית. בכל מקרה יש לעשות ניקיון יסודי של החלונות. ניתן לעשות זאת באמצעות מטליות מיוחדות ולחות שניתן לקנות כמעט בכל סופר.

במקרים אחרים במידה ואתם מתכוונים לנקות את החלונות שלכם באופן שגרתי, עדיף שתקנו מטליות מיוחדות ורב פעמיות, למרות שהם עשויות להיות מעט. יש לעבור על כל החלונות בבית, גם מבפנים וגם מבחוץ.

 

האם כדי פשוט להזמין מנקה?

האם כדי לכם פשוט להזמין מנקה? זאת בהחלט עשויה להיות אופציה כדאית עבורכם במידה ואתם לא אוהבים לנקות, רוצים לחסוך עבורכם זמן או שאתם פחות מסתמכים על יכולות הניקיון שלכם. מנקה לא רק יחסוך לכם זמן ואנרגיות, הוא גם ככל הנראה יעשה עבודה טובה יותר מכם. במקרה הרע תוכלו להשלים את העבודה בעצמכם, אף על פי שזה לא אמור לקרות אם מדובר במנקה טוב.

אופציה זאת תהיה כדאית עבורכם במיוחד במידה ואתם כבר בקשר עם מנקה שניצלתם את שירותיו בעבר. במידה ולא, תוכלו להתייעץ עם חברים או שכנים בנוגע למנקה או לנסות לחפש בעצמכם.

 

מתי כדי לשקול להביא חברת ניקיון מקצועית?

אפשרות נוספת היא ליצור קשר עם חברת ניקיון שמספקת שירותי ניקיון באופן מקצועי. אפשרות זו עשויה להיות נוחה מכיוון שתוכלו למצוא מהר מאוד חברת ניקיון שתוכל לספק לכם שירות באופן מידי. זה עשוי להיות יקר יותר אמנם זה בהחלט עשוי להיות שווה את זה. הזמינות והמקצועיות שחברת ניקיון מקצועית מציעה הם ערך מוסף עליון.

לחברות ניקיון בנוסף לכך יש ניסיון שלמנקות עצמאיות ייתכן ואין, כמו למשל ניקיון בית לאחר שיפוץ. בנוסף לכך יש לחברה אחריות על תוצאות הניקיון, מה שלא נכון במידה ותבחרו להשתמש בשירותים של מנקה עצמאי. במידה ולא תהיו מרוצים מהתוצאות תהיה לכם כתובת לפנות אליה.

 

איך אני מוצא חברת ניקיון?

קודם כל אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם חברים, מכרים, בני משפחה ושכנים לגבי מנקה שאולי הם מכירים שיודעים להבטיח לכם שיעניק לכם שירות ניקיון מקצועי במחיר הוגן. הדבר נכון גם לחברת ניקיון. תוכלו גם למצוא ביקורות והמלצות ברחבי האינטרנט, ברשתות החברתיות או בבלוגים. אולי אפילו באתרים עצמם של חברות הניקיון.

תחפשו אחר מנקים באזור שלכם, תבצעו השוואת מחירים, אתם יכולים אפילו לנסות להתמקח בחלק מן המקרים. יש תחרות רבה בין המנקים בישראל ואין סיבה שתצטרכו לשבור קופה בשביל להביא מנקה לבית שלכם. בגלל שמדובר בניקיון לאחר שיפוץ מה שדורש עבודה מרובה עדיף להתמקד במנקה מקצועי ובעל ניסיון.

לכן יש לשקול להשתמש בשירותים של חברת ניקיון שיכולים להבטיח שתקבלו מנקה עם רזומה ועם ניסיון ספציפי שמתאים לצרכים האישיים שלכם.

 

סיכום טיפים לניקיון לאחר שיפוץ

אז על מה דיברנו? על החשיבות בניקיון הרהיטים לאחר שיפוץ, מעבר על קירות ורהיטים. ניקיון יבש אינטנסיבי. לשקול להביא מנקה עצמאי או לשכור את שירותיה של חברת ניקיון. במידה ויש לכם תקציב לכך אנחנו בהחלט ממליצים לכם לשכור שירות מקצועי, שירות שיחסוך עבורכם המון כאב ראש, זמן והתעסקות.

ואם תחליטו להביא מנקה, אין סיבה ב2021 לא תמצאו באינטרנט במהרה מנקה שיוכל להעניק לכם שירות איכותי, במחיר הוגן ובאופן מידי באזור המגורים שלכם. אנחנו מקווים שהמידע והטיפים כאן עזרו לכם, תמשיכו לחקור ולקרוא, אנחנו בטוחים שיש כמה טיפים שלא חשבנו עבורכם ואנחנו רק רוצים בטובתכם. שיהיה בהצלחה!

ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ
מה היה לנו עד כה?