שאלות שרצוי לשאול את חברת הניקיון שלכם

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

שירותי ניקיון יכולים לשפר את איכות החיים שלכם בצורה יוצאת דופן. מי לא היה רוצה להפסיק לשטוף כלים, לשטוף רצפה ולכבס ? אף אחד. יחד עם זאת, יש לוודא שהחברה דרכה אתם עובדים היא חברה אמינה וטובה. הכנו לכם כמה שאלות שיוודאו שחברת הניקיון שלכם מקצועית.

20 השאלות החשובות ביותר

מי הם העובדים

כשמדובר במרחב הפרטי שלכם, בבית בעבודה ובכל מקום – חשוב לוודא שהאנשים שיגיעו לשם יכבדו את הפרטיות שלכם. כולנו מכירים מקרים על גנבות, הטרדות ופעולות מגונות נוספות, לכן וודאו היטב שהעובדים אמינים. כמו כן, בדקו האם העובדים בעלי ניסיון בתחום ואם הם מנקים לפי הסטנדרטים שלכם.

באילו חומרים החברה משתמשת

היום יש מגוון חומרים "ירוקים" בשוק ששומרים על איכות הסביבה ולא מזיקים לאדם. אם חשוב לכם להימנע מחומרים לא בריאים שאלו חברות ניקיון באיזה תכשירים הם משתמשות. טיפ קטן – אם יש לכם בבית ילדים כדאי להימנע מתכשירים לא בראיים ולבחור בחברה "ירוקה ".

 

כמה שעות עבודה

כל מרחב הוא בגודל אחר וכל לקוח מבקש רמת ניקיון שונה – הסבירו את הרצונות שלכם לחברה ותשאלו מראש כמה זמן הם מעריכים שזה ידרוש מהעובדים. מספר שעות העבודה הוא הגורם המשפיע ביותר על הסכום שתשלמו, לכן כדאי לברר מראש על כמה שעות תצטרכו לשלם. בירור ראשוני יכול לסייע לכם להחליט האם זו הוצאה כספית שתעמדו בה.

 

מה גובה התשלום לשעת העבודה

זו אולי השאלה הקריטית ביותר כיוון שהתשלום בתחום זה נעשה לפי שעה. באמצעות השאלה הזה תוכלו לדעת איזה חברה היא הזולה ביותר.

 

האם התשלום כולל ביטוח לאומי ונסיעות לעובד

יש חברות שדורשות את התשלומים האלה בנוסף לתשלום השעתי. אם אתם רוצים להימנע מכך – כדאי לשאול את זה. חשוב לציין שכסף הוא לא המשתנה היחיד בבחירת חברת ניקיון, אם חשובה לכם האיכות אולי שווה לכם לשלם יותר.

 

מי הם הלקוחות של החברה

כל חברה מתמחה בניקיון מסוג שונה- ניקיון בית, משרדים, בתי ספר ועוד. על מנת להתאים לכם את השירות הטוב ביותר, בדקו שהחברה מתמחה שניקיון שאתם צריכים.

 

בקשו לדבר עם לקוחות של החברה

זו זכותכם בתור לקוח לבקש זאת. שאלו את הלקוחות על טיב השירות, העובדים, האמינות ועל כל מה שחשוב לכם לדעת.

 

איך העובד מגיע אליכם

תבררו האם החברה מסיעה את העובד אליכם או שאתם צריכים להביא אותו. חשוב מאוד לברר את זה כדי למנוע אי נעימות בהמשך, הן מצד העובד והן מהצד שלכם. באופן כללי כדאי לברר על זכויות העובד כדי לשמור על כבודו.

 

האם יש ימים קבועים ושעות קבועות

חשוב לדעת מראש מהם הזמנים שהעובד יגיע כדי להיכן את הבית לניקיון. כמו כן, אם אתם מעוניינים בזמנים קבועים כדאי להגיש את זה מראש ולברר אם החברה יכולה להבטיח לכם את זה.

 

מה קורה כשהעובד הקבוע לא יכול להגיע

אם החברה עובדת לפי עובד קבוע, חשוב לברר האם החברה מספקת מחליף כשהוא לא יכול לבוא.

 

האם החברה עובדת עם עובדים קבועים

אם חשוב לכם להכיר את העובד שלכם כדי לרכוש אמון תבררו מראש האם החברה יכולה לתת לכם עובד קבוע. לעובד קבוע יש יתרון כלכלי מבחינתכם – ככל שהוא יעבוד אצלכם יותר הוא ינקה מהר יותר ואתם תשלמו פחות.

 

מה שירותי הניקיון כוללים

יש סוגי ניקיון רבים – ניקוי שירותים, שטיפת כלים, ניקיון קומתי ועוד. לא כל חברה מציעה את כל הסוגים, לכן כדאי לברר מראש מה החברה מציעה בהיבט זה.

 

האם החברה מספקת מוצרים נלווים

למשל נייר טואלט, סבונים ועוד. חשוב לוודא זאת במיוחד כשמדובר במקומות ציבוריים – בית ספר, מלונות ועוד.

 

האם החברה מספקת ציוד לניקיון

לא כל חברה מספקת ציוד לכן חשוב לבדוק את זה לפני. חשוב לציין שלפעמים עדיף לכם להביא בעצמיכם את הציוד כדי לוודא שהעובד משתמש במה שהכי נכון לכם, במיוחד אם זה בבית פרטי.

 

האם החברה מספקת שירותים ייחודיים

לעיתים יש ביקוש בניקיון ייחודי, למשל הברקה קריסטלית או מכונות פוליש. שימו לב אם החברה בה בחרתם מציעה שירותים מיוחדים.

 

אחראיות החברה במקרי הצורך

מומלץ לבדוק אם במקרה שאחד העובדים הביא לנזק כלשהו החברה תיקח אחריות. למשל – גניבה או נזק מחומר ניקוי מסוים.

 

האם החברה עובדת בימי שישי

כשמדובר בבית פרטי יש ביקוש לניקיון בסוף השבוע, לבן כדאי לבדק אם החברה עובדת בימי שישי.

 

בררו בקשר לביטוחים השונים

האם החברה מבטחת את העודים שלה בביטוח קבלני, ביטוח צד שלישי, ביטוח לאומי ועוד.

 

האם יש עובדים לא ישראלים

עובד לא ישראלי צריך היתר עבודה, לכן כדאי לברר אם החברה מעניקה לו היתר זה. במידה והיא לא זה יכול לבך גם אתכם, לכן זהו נושא חשוב.

 

ניקיון לאחר שיפוץ

אחרי שיפוצים יש צורך בניקיון יסודי ביותר. יש חברות שמיעות את השירות הזה ומעסיקות עובדים שיודעים לעבוד במקרים אלה. בדקו האם החברה שלכם מספקת שירות זה, אם לא אפשר באופן חד פעמי להעסיק עובד מחברה אחרת שמעניקה את השירות הזה.

 

לסיום

חברת ניקיון היא פינוק אמיתי מומלץ ביותר. לפני שבוחרים חברה כדאי לבדוק איתה את כל הפרטים הרלוונטיים כדי למנוע אכזבה ואי נעימות. כצעד ראשון עליכם להבין מה חשוב לכם שיהיה בחברה ולאחר מכן חפשו חברה שעונה על הצרכים שלכם. בהצלחה !

שאלות שרצוי לשאול את חברת הניקיון שלכם

שאלות שרצוי לשאול את חברת הניקיון שלכם
מה היה לנו עד כה?