המנקים החרוצים – ליטוש שיש 

מחפשים ליטוש אבן? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אם אתם צריכים שירות של ליטוש שיש, אתם במקביל גם צריכים לדעת שאתם מסתייעים בחברת ניקוי מקצועית. בפועל, אפשר ממש בקלות לגרום (לא במכוון) לנזקים בשיש שלכם. בין אם מדובר בשיש בבית או במקום העבודה, הנה כל הדגשים שחשוב להכיר לפני ביצוע העבודה של הליטוש. 

מתכננים ליטוש שיש בבית או במקום העבודה? בין אם ככה או ככה, אנחנו ממליצים לבחור נכון את חברת הניקיון שלכם. בשורה התחתונה, הנזקים שיכולים להיגרם לשיש – נגרמים תוך שניות ספורות בלבד. מספיק כמה שניות שבמהלכן מלטש השיש לא שם לב לעבודתו או לא מרוכז, בכדי שייגרם לשיש נזק בלתי הפיך.

ואם הפיך, אז יעלה לכם לא מעט כסף לתקן אותו. אם כך, הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא – בחירת חברת ליטוש שיש מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים בשטח. 

 

בחירת חברת ניקיון מקצועית בעלת ניסיון של שנים בשטח

אתם מוזמנים להכיר את חברת המנקים החרוצים – ניקוי, צחצוח וליטוש שיש. רגע לפני שאנשי המקצוע של החברה מלטשים את השיש שלכם, הם קודם כל יאבחנו את סוג השיש. כל סוג שיש מצריך שיטת ליטוש שונה, אך גם חומרי ליטוש אחרים.

כשבוחרים בחברת הניקוי הנכונה, היא לא תחסוך בשלב הזה של אבחון סוג השיש. בפועל, אבחון לא נכון של סוג השיש יכול לגרום לשריטות ונזקים בשיש שלכם. ולגבי המחיר של ליטוש השיש, כמובן שאמורים לקבל אותו מראש ולדעת את העלויות לפני תחילת העבודה.

 

כמה עולה ליטוש שיש?

לפני שעונים על השאלה כמה עולה ליטוש שיש, כמו שאמרנו – יש צורך לאבחן את סוג השיש. המחיר משתנה בהתאם לסוג השיטה וסוג השיש עצמו. באופן כללי, אפשר לציין כי מחיר ליטוש שיש נע בין טווחים של 100 ₪ – 150 ₪ למ"ר. וכשמדברים על סוג הליטוש וסוג השיש, חשוב להבחין ולהבדיל בין שיש מטבח לשיש מרצפות.

בניגוד לליטוש שיש מטבח, ליטוש מרצפות שיש יצריך מחברת הניקוי מספר שלבים שונים ונפרדים. למשל, ישנו השלב של חריצת הפוגות. פוגות הם בעצם המרווחים בין מרצפת שיש למרצפת שיש. המרווחים האלו מלאים בדבק אשר מדביק את המרצפות גם לרצפה וגם האחת לשנייה. בואו נדבר גם על זה.

 

ליטוש מרצפות שיש לעומת שיש מטבח

כמו שאמרנו, ליטוש מרצפות שיש הוא שונה במהותו מליטוש שיש מטבח והוא כולל מספר שלבים. אם חברת ליטוש השיש פוסחת על חלק מהשלבים, ליטוש השיש לא יניב את התוצאות שאתם מחפשים אחריהן. אחד השלבים החשובים הוא, השלב של חריצת הפוגות.

במרווחים בין מרצפות השיש ישנו דבק שבדרך כלל יהיה צבוע בצבע של מרצפות השיש עצמן. בחלוף השנים, הדבק הזה מתבלה ומתפורר, וזה מצריך את החידוש שלו. כמו כן, את החידוש של הצבע של הדבק. אם כך, זה יהיה השלב הראשון של ליטוש מרצפות שיש – מילוי וחידוש של פוגות מרצפות השיש. לאחר מכן, איש הליטוש יעבור עם מכונת ליטוש מיוחדת על המרצפות.

 

שלב הליטוש בעזרת מכונות ליטוש שיש

שלב הליטוש באמצעות מכונות ליטוש שיש הוא שלב קריטי וכזה שמצריך דיוק מרבי. בפועל, זה בדיוק השלב שבו נזקים עלולים חלילה להיגרם לשיש שלכם. בין אם מדובר במרצפות שיש או בשיש מטבח, בכל מקרה הליטוש יחייב מאנשי הניקוי להיות אקסטרה עדינים וזהירים.

בשורה התחתונה, מכונות הליטוש הן מאוד יעילות, אבל גם מאוד עוצמתיות. צריך להיזהר איתן. כמו כן, חשוב לזכור כי תחזוקת המכונות האלו משפיעה גם היא על איכות וטיב העבודה של הליטוש. אם למשל המברשת של המכונה כבר שחוקה, סביר להניח שמכונת הליטוש לא תניב לכם את התוצאות שאתם רוצים.

 

להוזיל עלויות של ליטוש שיש

אם אתם מעוניינים להוזיל עלויות של ליטוש שיש מטבח ומרצפות שיש, אנחנו מציעים לכם לערוך מחקר שוק. תוכלו לערוך השוואת מחירים בין חברות ניקוי לליטוש שיש, מה שיאפשר לכם להוזיל עלויות במידה מסוימת. לאחר שאתם מבצעים את השוואת המחירים בין חברות הניקוי, אנחנו מזמנים אתכם לפנות אלינו – המנקים החרוצים – חברת ליטוש שיש מקצועית. אנו נעשה מה שניתן בכדי להוזיל עבורכם עוד יותר את המחירים.

המנקים החרוצים - ליטוש שיש 

המנקים החרוצים - ליטוש שיש 
מה היה לנו עד כה?