ניקיון יסודי לדירות חדשות

מחפשים ניקיון יסודי לדירות חדשות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אין ספק שכניסה לדירה חדשה כרוכה בהמון סידורים וטרטורים, ולכן ננסה להפחית מהעומס ככל האפשר. שירותי ניקיון יסודי לדירות חדשות הם פופולאריים במיוחד, והשוק מציע מגוון של נותני שירות המציעים לנקות לנו את הדירה לפני שאנו מתאקלמים בה.

האם ניקיון שכזה הוא משהו שאנו יכולים לעשות בעצמנו? ומה עוד חשוב לדעת לגבי שירותי ניקיון לדירה חדשה? כל המידע במאמר הבא! 

כניסה לדירה חדשה

בשעה טובה ענייני המחיר, התאריכים וההובלה נסגרו, וכעת נותר לנו רק לעבור אל הדירה החדשה שלנו. בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן ובין אם מדובר בדירה מיד שניה, אין ספק שנרצה לבצע ניקיון שיפתח לנו דף חדש בנכס. לעתים אנו מקבלים את הדירה עם כתמי צבע, אבק שיפוצים, או "שאריות" בלתי רצויות אחרות. לכן, אנשים רבים מחפשים חברה מקצועית שתבצע עבורם ניקיון יסודי לדירות חדשות.

בחירת חברת ניקיון איכותית

חיפוש קצר ברשת, יראה לנו שיש מגוון גדול מאוד של חברות ניקיון המציעות ניקוי דירות חדשות. כיצד נוכל לבצע בחירה פשוטה וחכמה? אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים:

 

בחירת חברת ניקיון איכותית

 

חפשו המלצות אמינות

בתור כלל, המלצה ממקור ראשון היא הטובה ביותר כשאנו מחפשים בעל מקצוע מכל תחום. יחד עם זאת, לא תמיד יש באפשרותנו להשיג המלצה כזו, ואז כדאי להצליב המלצות ממקורות שונים. באפשרותנו לבדוק באתר החברה, בפייסבוק, באתר "מדרג" ובכל מקום אחר, וכך להרכיב תמונה אמינה על העסק.

 

חפשו המלצות אמינות

 

בררו על המחיר

עניין המחיר הוא חשוב, ועלינו לוודא שחברת הניקיון עובדת בתקציבים שאנו מדברים עליהם. חברות ניקיון רבות מחזיקות מחירון מסודר באתר שלהן, ושם נוכל למצוא את המחיר הבסיסי, מחיר לתוספות ואינפורמציה נוספת.

 

בררו על המחיר

 

העדיפו חברה מנוסה

כשאתם בוחרים חברה לביצוע ניקיון יסודי לדירות חדשות, מומלץ לבחור בחברה בעלת ניסיון רב ככל האפשר. באופן זה, אתם מבטיחים לעצמכם שירות איכותי ועבודה טובה, מה שלעתים לא מובן מאליו כשאנו עובדים עם חברות חדשות יחסית.

 

העדיפו חברה מנוסה

 

בחרו חברה חדשנית

כמו כל תחום אחר גם שוק הניקיון מתפתח כל הזמן, ומכניס לתוכו מכשירים מתקדמים וחומרים איכותיים יותר. בחירת חברת ניקיון שמתעדכנת יחד עם התחום, מבטיחה לנו עבודה איכותית הרבה יותר!

 

בחרו חברה חדשנית

 

מדוע ניקיון הוא כה חשוב?

הייתכן שאנו מקדישים לניקיון תשומת לב מוגזמת. ובכן, מסתבר שמאחורי הניקיון עומדות מספר עובדות מעניינות שייתכן ולא הכרתם:

 

מדוע ניקיון הוא כה חשוב?

 

ניקיון משפר ריכוז

ישיבה בדירה נקייה מאפשרת לנו להתרכז בצורה טובה יותר, ולכן התפוקה שלנו תהיה גבוהה הרבה יותר. בין אם אנו סטודנטים שלומדים בבית, ובין אם אנו עובדים מהבית וצריכים להתרכז – ניקיון וסדר יוכלו לסייע לנו בכך.

 

השפעת הניקיון על הבריאות

ניקיון יסודי לדירות חדשות הוא לא רק עניין פסיכולוגי, אלא גם עניין בריאותי! כשאנו מזניחים את הניקיון, אנו מאפשרים צמיחה מוגברת של חיידקים ועובש, והצטברות של אבק שמשפיע על הנשימה שלנו לרעה.

 

הניקיון ככרטיס ביקור

כשאנו נכנסים לבית מלוכלך, אנו מקבלים רושם שלילי על בעל הבית בצורה אוטומטית! ניקיון הוא עניין תדמיתי, ולכן הוא חשוב כשאנו מארחים חברים, בני משפחה, וקל וחומר כשמדובר בלקוחות או שותפים.

 

האם ניתן וכדאי לנקות בעצמנו?

ניקיון עצמי הוא פעילות שאנשים רבים בוחרים בה, אך לא לכולם היא מתאפשרת. מהן הסיבות שגורמות לאנשים להזמין שירותי ניקיון יסודי לדירות חדשות?

  • בעיות רפואיות כמו כאבי גב או ברכיים.
  • שגרת עבודה לחוצה שלא משאירה זמן.
  • רצון לנצל את הזמן הפנוי לתחביבים.
  • רצון לקבל עבודת ניקיון ברמה גבוהה.

 

כיצד מתכוננים לקראת ניקיון יסודי לדירות חדשות?

לאחר שסגרנו עם חברת הניקיון מחיר, יום ושעה, עלינו להתכונן בהתאם, ולשם כך ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות להתייחסות:

 

 

כיצד מתכוננים לקראת ניקיון יסודי לדירות חדשות?

 

בקשו הצעה כתובה

למרות שאנשים רבים נוהגים לסגור עסקאות בע"פ, מדובר במתכון לבעיות ואי הבנות בשלב מאוחר יותר. הקפידו לבקש הצעת מחיר כתובה, ולצורך העניין ניתן להסתפק בהודעת וואטסאפ או מייל.

 

תאמו עם בעלי מקצוע אחרים

כשמדובר בדירה חדשה, לעתים עלולות להיות "התנגשויות" של שעות עם בעלי מקצוע אחרים כמו חשמלאים, צבעים או שיפוצניקים. וודאו פעם ופעמיים שהדירה פנויה בשעה שבה הזמנתם שירותי ניקיון.

 

אל תשכחו להמליץ!

כאמור, חברות רבות מציעות שירותי ניקיון יסודי לדירות חדשות, ואם מצאתם בעל מקצוע איכותי – שווה להמליץ עליו! באופן זה תפרגנו למי שמגיע לו, וגם תוכלו לחסוך חיפושים עבור האנשים הקרובים לכם.

 

מחיר ניקיון יסודי לדירות חדשות

לכל ניקיון יסודי לדירות חדשות מחיר שונה, ולרוב הדבר יהיה תלוי בפקטורים שעליהם נפרט כאן:

 

 

מחיר ניקיון יסודי לדירות חדשות

 

הכנות מיוחד לקראת ואחרי הניקיון

בדירות חדשות לעתים דרושות הכנות מיוחדות לפני הניקיון, וזה משהו שבהחלט יכול להקפיץ את המחיר. כך למשל, אם יש צורך בפינוי פסולת בניין או קילוף כתמי צבע מהמרצפות, ייתכן מאוד שחברת הניקיון תדרוש אקסטרה תשלום.

 

שטח הדירה

הפקטור שישפיע בצורה החזקה ביותר על מחיר ניקיון יסודי לדירות חדשות, הוא גודל הדירה שאותה תרצו לנקות. ככל שהדירה תהיה גדולה יותר, כך הדבר יצריך עבודה רבה יותר מצד צוות הניקוי, ולכן המחיר צפוי לעלות בהתאם.

שירותים נלווים לניקיון

ייתכן שאתם צריכים רק ספונג'ה לרצפות הדירה החדשה שלכם, אך יש לקוחות שצריכים הרבה יותר מזה! שירותים כמו פוליש, ווקס, ניקוי תריסים וחלונות, צפויים לייקר את מחיר עבודת הניקיון משמעותית.

 

מחירון הבסיס של החברה

באופן טבעי, התפלגות המחירים משתנה בין החברות השונות בשוק, וגם זה פקטור שצפוי להשפיע על המחיר. לרוב, מחירון החברה יופיע באתר העסק ושם תוכלו להתרשם ממנו. במידה ולא מצאתם מחירון, צרו קשר טלפוני ובררו לגבי טווח המחירים.

ניקיון יסודי לדירות חדשות

ניקיון יסודי לדירות חדשות
מה היה לנו עד כה?