ניקיון בתים חדשים

מחפשים ניקיון בתים חדשים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

כשאנו נכנסים לבית חדש אנו רוצים "להתחיל ברגל ימין", וחלק בלתי נפרד מכך הוא עניין הניקיון. שירותי ניקיון בתים חדשים הם פופולאריים במיוחד, והשוק מציע מגוון סוגים מהם. כל חברת ניקיון מציעה מגוון שירותים, ביניהם פוליש, ווקס, ניקוי חלונות ותריסים, או ניקוי רצפות סטנדרטי. חיפוש זריז בעולם הדיגיטלי יראה לנו, שיש המון חברות ניקיון המציעות לתת לנו שירות מעולה, ומטרת המאמר הבא היא לעשות לכם סדר ולהפחית את הבלבול! קריאה נעימה.

 

כניסה לבית חדש

ייתכן וקיבלנו את הבית שלנו ישירות מהקבלן כשהוא "חדש מהניילון", או שמדובר בבית יד שניה שרכשנו מהבעלים הקודמים. בכל מקרה, עבורנו מדובר בהתחלה חדשה, ולעתים דרוש ניקיון יסודי בבית כדי להכין אותו לקראת הדיירים החדשים. לעתים בתים חדשים יגיעו עם כתמי צבע ואבק שיפוצים, ולעתים פשוט יהיה מדובר בלכלוכים שהשאירו אחריהם הדיירים הקודמים. שירות של ניקיון בתים חדשים מאפשר לנו להיכנס לבית נקי, או לאפשר לדיירים השוכרים מאיתנו לפתוח דף חדש בצורה נעימה יותר.

 

בחירת חברת ניקיון בתים חדשים

כאמור, השוק מציע המון חברות ניקיון, ולעתים אנו לא יודעים במי מהן לבחור. כל חברה תציע לנו את השירות הטוב ביותר, אך לצערנו המצב בפועל הוא מעט שונה ברוב המקרים. כדי לבחור חברה טובה לצורך ניקיון בתים חדשים, עלינו לעקוב אחר מספר כללים:

 

הקפידו לעבור עם חברה חדשנית

תחום הניקיון, ממש כמו כל תחום אחר- משתנה, משתכלל ומתעדכן כל הזמן. בעוד חברות מסוימות מתעדכנות יחד עם התחום, אחרות מעדיפות להישאר מאחור ולדבוק בשיטות הישנות. כשאנו מחפשים חברה לטובת ניקיון בתים חדשים, ההמלצה היא לעבוד עם חברה חדשנית, וכזו שמתעדכנת בציוד החדש ביותר ובחומרים המתקדמים ביותר. הסיבה היא פשוטה – זה ישפיע ישירות על רמת השירות והעבודה שנקבל!

 

חפשו המלצות אמינות

השיטה הטובה ביותר למציאת בעל מקצוע אמין, היא קבלת המלצה ממקור ראשון. לא תמיד אנו יכולים לקבל המלצה כזו מחבר או בן משפחה, ובמקרה זה עדיין יש מה לעשות כדי לבצע בחירה נכונה. האינטרנט מלא בחוות דעת, אך קשה לומר מי מהן היא אובייקטיבית. לכן, יש להצליב חוות דעת ממספר מקורות דוגמת דף העסק, גוגל, אתר "מדרג" ועוד.

 

הקפידו על מחיר הוגן

גם אם חברת הניקיון היא ממש טובה ומקצועית, אין זו סיבה לגבות מחיר גבוה באופן חריג מהמקובל בשוק. במידה והמחיר הוא מעט יותר יקר – זה בסדר כשאנו מדברים על שירות איכותי וחברה בעלת שם. אנו ממליצים לברר את טווח המחירים המקובל בשוק, ולבחור בחברה שלא "תקרע לכם את הכיס".

 

מספר שנות הניסיון של החברה

אין זה משנה אם אנו מחפשים ניקיון בתים חדשים, ניקיון בניינים או ניקיון חצרות, יש משמעות למספר שנות הניסיון של החברה. חברות מנוסות לרוב מתנהלות בצורה טובה יותר, והסיכויים לאי הבנות הם קטנים יותר.

 

מדוע ניקיון בתים חדשים הוא כה חשוב?

זה נכון שאף אחד מאיתנו לא אוהב להיכנס לבית מלוכלך, אך האם ניסיתם לחשוב מדוע? ריכזנו עבורכם מספר עובדות מעניינות שעשויות להפתיע אתכם לגבי ניקיון:

 

ניקיון ובריאות

כשאנו לא מנקים זמן מה, אנו למעשה מאפשרים התרבות של פטריות, חיידקים, ויצורים החיים באבק. כל אלו עלולים להשפיע על בריאותנו בטווח הרחוק והקרוב, ולגרום לבעיות נשימה ומחלות נוספות.

 

ניקיון והשפעתו על התפוקה

אנשים שעובדים או לומדים מהבית לא תמיד יודעים זאת, אבל לניקיון יש השפעה ישירה על הפוקוס והריכוז שלנו. כשאנו יושבים בסביבה מלוכלכת, הרבה יותר קשה לנו להתרכז, וכשאנו יושבים בחדר נקי ומסודר – זה מתבטא גם בסדר מנטלי!

 

עניין הרושם

אחרון חביב הוא עניין הרושם. נסו לדמיין איזה רושם נוצר אצלכם כשאתם נכנסים לדירה מלוכלכת ומטונפת, והסיקו שזה כך גם כלפיכם. חשוב לנקות כשאנו מארחים חברים ובני משפחה, ואפילו יותר כשאנו מקבלים לקוחות או קולגות עסקיים בבית שלנו.

 

ניקיון בתים חדשים באופן עצמאי

חלק מהאנשים מעדיפים לנקות את הבית שלהם בעצמם, ומדובר בפעילות גופנית בריאה ומועילה. יחד עם זאת, עדיין יש מספר סיבות הגורמות לאנשים לחפש חברה לצורך ניקיון בתים חדשים:

  • בעיות פיזיות כמו כאבי גם או ברכיים
  • שגרת עבודה לחוצה ועמוסה
  • רצון לנצל זמן פנוי לטובת תחביבים
  • חיפוש ניקיון מקצועי ולא חובבני
  • מחירי שוק אטרקטיביים

 

טיפים לקראת יום הניקיון

לאחר שהזמנו את חברת הניקיון, יגיע יום הניקיון ויחד עמו מספר המלצות שאספנו עבורכם. הקפידו לקבל הצעת מחיר כתובה מראש, מכיוון שהדבר ימנע אי הבנות ואי נעימויות בשלב התשלום. מומלץ להימנע מעבודה עם חברות שמשתמשות בביטויים כמו "נדבר על המחיר בסוף" וכו'. כדאי להיות בבית בפעם הראשונה שבה מגיעים מנקים חדשים, וכך תוכלו להכיר אותם וגם לבקש בקשות ספציפיות לגבי הבית. לסיום, במידה והייתם מרוצים מהשירות כדאי להמליץ, וכך תחסכו חיפושים מיותרים עבור הסביבה הקרובה אליכם וגם תפרגנו למי שמגיע לו!

 

מחיר ניקיון בתים חדשים

לכל ניקיון בתים חדשים מחיר שונה, וריכזנו עבורכם את האלמנטים הקובעים את הצעת המחיר:

 

שטח הבית

הפקטור שהכי ישפיע על מחיר ניקיון בתים חדשים, הוא גודל הבית שיש לנקות – מה שיצביע באופן ישיר על כמות העבודה הדרושה מצד המנקים.

 

שירותים נלווים

לרוב מחירון הבסיס מדבר על שירותי ניקיון בסיסיים, והוא עלול להשתנות במידה ותדרשו שירותים נלווים כמו פוליש, ווקס, ניקוי חלונות ותריסים, ועוד.

 

מחירי חברת הניקיון

כל חברת ניקיון מתמחרת את השירותים שלה באופן שונה, וזהו גם פקטור שעשוי לשנות את מחיר ניקיון בתים חדשים. לרוב, מחירון החברה יופיע באתר שלה, או יהיה ניתן לבירור דרך הטלפון.

ניקיון בתים חדשים

ניקיון בתים חדשים
מה היה לנו עד כה?