פתרונות לניקיון בתים

מחפשים פתרונות ניקיון בתים? אספנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אם המילה ניקיון גורמת לכם לכאבי ראש, תחושת עייפות או רעד בגוף, זה אומר שאתם מסוג האנשים שהניקיון הוא הדבר הכי פחות אהוב עליו, אבל אל דאגה, תמצאו כאן את כל הפתרונות הטובים ביותר לניקיון , שלאט לאט אפילו תתחברו לפעולה הזו ותרצו לעשות אותה עוד ועוד .

 

מאיפה מתחילים??

אם אתה צריך לנקות את כל הבית, סביר להניח שרק המחשבה תגרום לך להרגיש סחרחורת. יש פתרון פשוט מאוד והוא להתחיל כל פעם בחלל אחר של הבית: בין אם זה חדר האמבטיה, חדר ההורים או המטבח, התחילו לאט וביסודיות, כך תהיו מדויקים וממוקדים.

 

מִטְבָּח

 

השיש מלוכלך ויש עליו כתמים

איך מורידים אותם? ישנם מספר פתרונות לניקוי השיש:

 

פתרון ראשון

מרתיחים מים בקומקום, לאחר שהמים רותחים שופכים אותם על השיש המלוכלך ומתיזים בתרסיס המתאים לניקוי השיש, מחכים מספר דקות ומתחילים לקרצף, השילוב של התרסיס והמים הרותחים מסיר את לכלוך בקלות ובמהירות.

פתרון שני

יש לרסס רק עם התרסיס, ללא המים הרותחים, להמתין עוד קצת ואז לשפשף עם סמרטוט/מטלית לחה.

 

יש כלים בכיור שנדבקו אליהם לכלוך שלא יורד בכביסה, מה עושים?

מומלץ למלא את הכלי המדובר במים רותחים ולהוסיף מעט סבון כלים, לתת למים לשבת בכלי כחצי שעה ואז לשטוף את הכלי, הלכלוך יתנתק בקלות.

 

הסרת כתמי שמן מסירים ומחבתות

יוצקים לסיר מים רותחים וסבון כלים ומשרים מספר שעות. אפשרות נוספת היא לשפוך מים וכף אבקת כביסה ולהרתיח על הגז חצי שעה, להקפיד שהמים לא יזרמו מהסיר.

 

ניקוי כיריים

ישנם מגוון חומרי ניקוי המיועדים לניקוי הכיריים, אם חסר לכם כרגע חומר ניקוי מסוג זה, ישנה אפשרות טבעית: מערבבים כף סודה לשתייה עם כף חומץ, יוצקים את התערובת על הכיריים וממתינים שעה, ואז נגב את התערובת עם מטלית, הכתמים ייעלמו.

 

שירותים

 

שירותים

שפכו חומר ניקוי לשירותים בתוך האסלה, המתינו מספר דקות ולאחר מכן שפשפו עם מברשת האסלה, רוקנו את המים. אם אתם רוצים להשתמש בו באופן טבעי, שפכו כף סודה לשתייה וכף מלח לימון לאסלה (ניתן להשיג בכל סופר), שפשפו עם מברשת והמתינו מספר דקות. את מכסה האסלה ואת הניאגרה ניתן לנקות בעזרת חומר ניקוי בשילוב אקונומיקה, לרסס ולנקות במטלית לחה.

 

מראות

ישנם חומרי ניקוי המיועדים לניקוי מראות (למשל סנו קליר, קולורקס וכו') אם אין לכם חומר מתאים לניקוי מראות, השתמשו באפשרות הטבעית: שימו בקערה שליש כוס חומץ לבן יחד עם שני שליש כוס מים, מוסיפים מעט נוזל כלים ומערבבים, מברישים את המראה עם מברשת ניקוי עדינה. נגבו רק בנייר סופג או מטלית ניקוי עדינה/זכוכית, על מנת לא להשאיר שריטות במראה.

 

כיור ואמבטיה

רססו ספריי אקונומיקה או נוזל אקונומיקה (מלבין גם מנקה וגם מחטא), צחצחו עם ספוג, המתינו מספר דקות ואז שטפו במים. עדיין דוגל בשיטה הטבעית? חומץ לבן מצוין לכך, פשוט יוצקים חומץ על ספוג ניקוי ומתחילים להבריש את הכיור/אמבטיה.

 

חדרי הבית

 

התחל בטאטא

טאטא את הרצפה כדי להסיר אבק ולכלוך שאינך יכול לראות

כְּבָסִים

יוצקים מים עם נוזל לניקוי רצפות (מומלץ כזה שגם מנקה וגם מחטא), שופכים את המים ואז מגרפים, ואז הולכים עם סמרטוט יבש ונותנים לרצפה להתייבש. אם יש רצפת פרקט בחדריכם – אל תזרקו עליה מים, היא עלולה לחדור לבסיס ולהכניס לתוכו לחות שתהפוך במהירות לעובש ותדיף ריחות ממש לא נעימים. לטאטא אותו ואז לשים סמרטוט יבש בקערה עם מים וחומר לניקוי רצפות ולנגב את הרצפה, לתת לה להתייבש.

 

לסיכום

ניקיון הבית עדיין מרגיש לכם מסובך? אם לא, מעולה! אין כמו ההרגשה שאחרי ואין כמו בית נקי!

אם כן, נראה שניקיון הבית זו עבודה שפחות מתאימה לכם וכנראה שמומלץ לשקול להביא עוזרת/חברת ניקיון כדי להוריד מכם את העומס האמור.

פתרונות לניקיון הבית

פתרונות לניקיון בתים
מה היה לנו עד כה?