מדוע שירות ניקיון יכול למעשה לחסוך לכם כסף?

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

כל אחד היה רוצה שמשהו ייקח ממנו את עול ניקיון הבית או המשרד, שמשהו ישטוף את הרצפה, את הכלים ויסדר את הכל. פעולת הניקיון לא נעשית מבחירה אלא כי אין לנו ברירה. עם שירותי הניקיון הרבים הקיימים היום בשוק תוכלו להגשים את החלום הזה וליהנות מפטור מניקיון לכל החיים ! נשמע טוב ? זה לא הכל. תתפלאו לגלות שהשכרת שירותי ניקיון משתלמת כלכלית ברוב המקרים. רוצים לדעת למה ? בשביל זה כתבנו לכם את הכתבה הבאה.

 

זמן הוא המשאב היקר ביותר

זכרו תמיד – זמן הוא החיים שלנו, לכן הוא המשאב היקר ביותר, אפילו יותר מכסף. אם תשתמשו בזמן שלכם כדי לעשות דברים שאתם לא רוצים, אתם תבזבזו את הדבר החשוב ביותר שיש לכם. אם אתם לא אוהבים לנקות כדאי לכם לשכור שירותי ניקיון ולשלם כסף בשביל זמן, כי זמן שווה יותר מכסף.

 

זמן שווה כסף

זה נשמע סותר ? זה פשוט עוד נקודת מבט על הזמן. בעולם התעסוקה זמן שווה כסף כי משלמים לעובדים לפי כמות הזמן שהם משקיעים. הזמן שלכם שווה לכסף, לכן יותר משתלם להשקיע את הזמן במשפחה, בעבודה או במה שתרצו במקום לנקות.

 

יותר זמן איכות

זמן איכות הוא כל כך יקר בחיים המודרניים, רוב האנשים חוזרים בערב מהעבודה ורואים את הילדים שלהם למשך שעה במקרה הטוב, וגם אז הם צריכים לסדר אחרי ארוחת הערב ולנקות את הבית. אם אתם רוצים לצאת ממרוץ החיים הזה – הצעד ראשון יכול להיות השכרת שירותי ניקיון שיתנו לכם זמן איכות יקר.

יותר זמן איכות

 

ניקיון משרדים

כשמדובר בניקיון משרדים השכרת שירותי ניקיון הוא המעשה המשתלם ביותר. משרד שדורש מעובדיו לנקות בסוף היום ימצא את עצמו בלי עובדים. במקרה ויש עובדים שיסכימו לדבר, הם יעשו זאת בזריזות ובזלזול. עובדי חברות הניקיון הם מקצועיים ואדיבים, הם עושים את המלאכה בצורה נהדרת, ואם תתנו לעובדים לנקות תגלו שהמשרד שלכם מבולגן ומלוכלך.

 

משרד נקי הוא משרד מצליח

אחרי שהבנתם שהדרך היחידה לשמור על משרד נקי היא על ידי השכרת שירותי ניקיון כדאי שתבינו את חשיבות הניקיון במקומות העבודה. ניקיון יוצר עובדים שמחים, מרוצים ויעילים. אם אתם רוצים להפוך את המשרד שלכם לעסק משגשג כדי להשקיע בעובדים. העובדים שלכם צריכים להרגיש שהסביבה נעימה להם ושיש סדר סביבם שנותן להם שקט ויכולת לעבוד ביעילות. כדאי להשקיע כסף על ניקיון בשביל ליצור משרד מצליח !.

 

העובדים שלכם ירצו עוד כסף על ניקיון

אם תבקשו מעובדי המשרד לנקות יכול להיות שהם ירצו עוד כסף. תשלום לעובדי המשרד יהיה גבוה יותר מתשלום לחברת ניקיון. השירות שעובדי המשרד שלכם יתנו לכם יהיה לא איכותי ולא משתלם.

 

חברת ניקיון משתלמת יותר מעובד פרטי

בדרך כלל חברת ניקיון תבקש פחות כסף לשעה. בנוסף, חברת ניקיון מעבירה את המועמדים שלה סינון קפדני שמבטיח לכם שמי שמגיע אליכם הוא אדם ישר שלא יגנוב לכם כלום ולא יפגע ברכושכם. מומלץ לעבוד עם חברת ניקיון אלא אם אתם מכירים את העובד הפרטי וסומכים עליו. יתר על כן, חברת ניקיון מספקת לעובדים שלה חומרים וחפצי ניקיון וחוסכת ממכם לקנות אותם.

חברת ניקיון משתלמת יותר מעובד פרטי

 

חיסכון במוצרי הניקיון

כשמחשבים את שעות הניקיון שאתם משקיעים בבית או במשרד ואת עלות המוצרים הנדרשים לניקיון – לרוב זה יוצא בערך כמו להשכיר חברת ניקיון. גם אם זה יוצא קצת יותר, כדאי להשקיע את הפער הכספי הזה בשביל איכות החיים ששירותי ניקיון יעניקו לכם.

 

פחות שעות ניקיון שוות יותר שעות עבודה

אם את שעות הניקיון שלכם תחליפו בשעות עבודה תגלו כמה העסק הזה משתלם. שעות עבודה ייצרו לכם עוד כסף, בזמן ששעות ניקיון לא יקנו לכם דבר. אם תחשבו את הסכום שתרוויחו בשעות העבודה האלה תגלו שהשכרת שירותי ניקיון היא הצעד המשתלם ביותר עבור בית או משרד. אמנם בשעות אלה תוציאו כסף על שירותי הניקיון – אבל הכסף שתכניסו יהיה גבוה יותר.

 

איך תבחרו את החברה המשתלמת ביותר ? הנה כמה טיפים –

מי הם העובדים

כשמדובר במרחב הפרטי שלכם, בבית בעבודה ובכל מקום – חשוב לוודא שהאנשים שיגיעו לשם יכבדו את הפרטיות שלכם. כולנו מכירים מקרים של גנבות, הטרדות ופעולות מגונות נוספות, לכן וודאו היטב שהעובדים אמינים. כמו כן, בדקו האם העובדים בעלי ניסיון בתחום ואם הם מנקים לפי הסטנדרטים שלכם.

 

כמה שעות עבודה

כל מרחב הוא בגודל אחר וכל לקוח מבקש רמת ניקיון שונה – הסבירו את הרצונות שלכם לחברה ותשאלו מראש כמה זמן הם מעריכים שזה ידרוש מהעובדים. מספר שעות העבודה הוא הגורם המשפיע ביותר על הסכום שתשלמו, לכן כדאי לברר מראש על כמה שעות תצטרכו לשלם. בירור ראשוני יכול לסייע לכם להחליט האם זו הוצאה כספית שתעמדו בה.

 

מה גובה התשלום לשעת העבודה

זו אולי השאלה הקריטית ביותר כיוון שהתשלום בתחום זה נעשה לפי שעה. באמצעות השאלה הזה תוכלו לדעת איזה חברה היא הזולה ביותר.

 

האם התשלום כולל ביטוח לאומי ונסיעות לעובד ?

יש חברות שדורשות את התשלומים האלה בנוסף לתשלום השעתי. אם אתם רוצים להימנע מכך – כדאי לשאול את זה. חשוב לציין שכסף הוא לא המשתנה היחיד בבחירת חברת ניקיון, אם חשובה לכם האיכות אולי שווה לכם לשלם יותר.

פחות שעות ניקיון שוות יותר שעות עבודה

 

לסיום

תנו לעצמיכם ליהנות משירותי ניקיון איכותיים ותכסחו לעצמיכם זמן יקר וכסף. עובדי הניקיון הם מקצועיים ואמינים ויעשו את העבודה יותר טובה ממכם. כיום יש חברות רבות שמציעות את שירותם, אז למה אתם מחכים?

מדוע שירות ניקיון יכול למעשה לחסוך לכם כסף?

מדוע שירות ניקיון יכול למעשה לחסוך לכם כסף?
מה היה לנו עד כה?