ניקיון לאחר שיפוץ

מחפשים ניקיון לאחר שיפוץ? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

שיפוצים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, והם עוזרים לנו לחדש חלקים בדירה או בבית שלנו אחת לתקופה. בין אם מדובר במטבח חדש, ובין אם מדובר בשיפוצים משמעותיים יותר כמו הוספת חדרים או קומות – ניקיון לאחר שיפוץ יידרש מכורח הנסיבות.

חברות ניקיון רבות מציעות את שירותיהן, וכל אחת מבטיחה לנו "הרים וגבעות" בפרסומים בפלטפורמות השונות. המאמר הבא יעזור לכם בעת בחירת חברת ניקיון, ויעניק לכם מספר טיפים שימושיים במיוחד!

 

משפצים את הבית

שיפוצים טומנים בחובם התרגשות מסוימת, כמו כל דבר חדש שצפוי לנו. אנו משפצים את הבית או הדירה שלנו כדי לחדש אותם, ובעוד חלק מהשיפוצים הם מינוריים – למשל מטבח חדש או צביעה, ישנם גם כאלו הרבה יותר "רציניים".

בין השיפוצים הכבדים יותר ניתן למנות הוספת חדרים, הוספת קומות, פרויקטים של תמ"א להוספת מעלית ועוד. שיפוצים משאירים אחריהם לכלוך רב, למשל כתמי צבע, אבק ורסיסי אבנים, חול, שאריות ציוד ועוד. ניקיון לאחר שיפוץ הוא נחוץ במיוחד, כדי לאפשר לנו לחזור לאורח החיים הנורמלי שלנו לאחר הפרויקט.

 

משפצים את הבית

 

כיצד נבחר חברת ניקיון?

חיפוש זריז באינטרנט יראה לנו שקיימות די הרבה חברות ניקיון בשוק, וזה מעורר את השאלה "במי כדאי לבחור?". בחירת חברת ניקיון לאחר שיפוץ צריכה להיעשות ע"פ מספר כללים, שיעזרו לנו למצוא את זו שהכי מתאימה עבורנו:

 

המלצות וחוות דעת

זכרו שהדרך הטובה ביותר לבחור בעל מקצוע בכל תחום, היא קבלת המלצה ממקור ראשון. לא תמיד באפשרותנו להשיג המלצה כזו, אך זה לא אומר שאנו צריכים לבצע בחירה אקראית…ממש לא. באפשרותנו להצליב חוות דעת ממספר מקורות, מה שיעזור לנו לקבל תמונה אמינה יותר על בית העסק שאותו אנו בודקים. בין המקורות המומלצים נוכל למנות את דף העסק, אתר "מדרג", אפליקציות שונות להשוואה בין בעלי מקצוע ועוד

 

המלצות וחוות דעת

 

חברת ניקיון חדשנית

כשאנו מחפשים חברת ניקיון לאחר שיפוץ, או כל סוג אחר של ניקיון, מומלץ לבחור בחברה שמתעדכנת מבחינת ציוד וחומרים. תחום הניקיון מתפתח ומשתדרג כל העת, ובעוד חלק מהחברות מעדיפות להישאר מאחור, אחרות דואגות להתעדכן כל הזמן. חברה חדשנית תוכל להעניק לנו שירות טוב יותר, ועבודה איכותית יותר באופן משמעותי.

 

חברת ניקיון חדשנית

 

העדיפו חברה וותיקה

חברה בעלת שנות ניסיון רבות, לרוב תעניק שירות טוב יותר ותדע כיצד להימנע מאי הבנות או "פשלות" כאלה ואחרות. מבחינה ארגונית, חברות צעירות יותר נוטות לבעיות שונות, ולכן אנו ממליצים לבחור בחברה שמאחוריה עומדות כבר מספר שנות ניסיון.

 

העדיפו חברה וותיקה

מחיר ותקציב

בחירת חברה לטובת ניקיון לאחר שיפוץ, צריכה להיעשות גם תוך התחשבות בתקציב שלנו ובמחירים הנהוגים בשוק. אין זה משנה כמה טובה החברה שבה אנו בוחרים, אין הצדקה לגבייה של מחיר גבוה הרבה יותר מהטווחים המקובלים. מחירון החברה לרוב יופיע באתר העסק, או שניתן לברר אותו דרך הטלפון.

 

מחיר ותקציב

 

חשיבותו של ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון הוא ממש לא רק עניין של נראות, והוא טומן בחובו עוד יתרונות חשובים מאוד. ריכזנו עבורכם מספר עובדות מעניינות, שייתכן ולא הייתם מודעים אליהן:

 

חשיבותו של ניקיון לאחר שיפוץ

 

ניקיון והשפעתו על הריכוז

מי שמספיק קשוב לעצמו, בוודאי שם לב שחווית העבודה או הלימודים היא שונה לחלוטין בסביבה מלוכלכת לעומת סביבה נקייה. כשאנו יושבים בחדר מלוכלך ומבולגן, הרבה יותר קשה לנו להתרכז במטלות שאנו מבצעים. ישיבה בחדר נקי ומסודר יוצרת גם סדר מנטלי, ומאפשרת לנו להפיק הרבה יותר משעות הלימודים והעבודה שלנו.

 

קצת על בריאות וניקיון

ניקיון לאחר שיפוץ הוא גם חשוב לבריאות, מכיוון שהזנחתו תגרום להצטברות של חיידקים, פטריות ואבק – המשפיעים ישירות על בריאותנו. בעיות נשימה ומחלות שונות עלולות להתפתח במידה ואנו חיים במקום מלוכלך או מאובק, ולכן מומלץ לבצע ניקיון יסודי בכל פרק זמן.

 

ניקיון הוא כרטיס הביקור שלנו

לבסוף, נדבר קצת על העניין התדמיתי. כשאנו נכנסים לבית מלוכלך, אוטומטית מתעורר אצלנו רושם מסוים כלפי המארח, וזהו כמובן – לא רושם חיובי. בין אם אנו מארחים בעיקר בני משפחה וחברים, וקל וחומר כשאנו מקבלים לקוחות בדירה שלנו – חשוב לדאוג לניקיון ולתדמית שלנו.

 

ניקיון לאחר שיפוץ בעצמנו

חלק מהאנשים דווקא מעדיפים לנקות בעצמם את דירתם, ולא מזמינים חברת ניקיון מקצועית. מדובר בפעילות גופנית בריאה ומועילה, אך לא כולם יכולים לבצע אותה מסיבות שונות:

  • בעיות רפואיות המגבילות פעילות פיזית.
  • סדר יום עמוס במיוחד
  • רצון לנצל את הזמן הפנוי בדרך אחרת
  • רצון לקבל עבודה יסודית ומקצועית

 

כיצד מתכוננים לקראת ניקיון לאחר שיפוץ?

לאחר שתיאמתם יום ומועד עם חברת הניקיון, יש להקפיד לקבל הצעת מחיר כתובה, וניתן לעשות זאת גם בוואטסאפ או אימייל. הצעת מחיר בכתב תמנע אי נעימויות בהמשך, ומומלץ להימנע מעבודה עם חברה שמתחמקת מלספק אותה.

במידה והניקיון נקבע למועד סמוך לסוף השיפוץ, הקפידו לוודא שהשיפוצים הסתיימו לחלוטין, ושאין בעלי מקצוע שצריכים להגיע לעשות "פינישים" ועלולים להפריע לעבודת המנקים.

 

כיצד מתכוננים לקראת ניקיון לאחר שיפוץ?

 

מחיר ניקיון לאחר שיפוץ

לכל ניקיון לאחר שיפוץ מחיר שונה, וריכזנו עבורכם את הפקטורים העיקריים שבהם משתמשות חברות הניקיון על מנת לקבוע את המחיר:

 

סוג השירות המבוקש

חברות ניקיון מציעות מגוון של שירותים, ביניהם פוליש, ניקיון תריסים, ווקס ועוד. סוג השירות שתבקשו ישפיע באופן ישיר על מחיר ניקיון לאחר שיפוץ, מכיוון שכל שירות מצריך עבודה שונה, ציוד, וחומרים אחרים.

 

גודל הבית \ הדירה

ככל שהשטח הדורש ניקוי הוא גדול יותר, כך תידרש עבודה רבה יותר מצד המנקים, ולכן גם המחיר צפוי לעלות בהתאם.

 

מחירון בסיסי

מחיר ניקיון לאחר שיפוץ נגזר ממחירון החברה הבסיסי, ואותו לרוב יהיה ניתן למצוא באתר חברת הניקיון או בצורה טלפונית.

ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ
מה היה לנו עד כה?