מתי חשוב לנקות את הבתים?

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ניקיון של הבית הוא דבר שבשגרה אבל מתי נצטרך להשקיע מאמצים יותר כבדים בניקיון הבית? מתי נהיה זקוקים למנקה אישי או אפילו חברת ניקיון מקצועית? איך מוצאים מנקה או חברת ניקיון? על ניקיון הבית כשנכנסים לבית חדש, לאחר אירוח של קבוצה גדולה של אנשים ולאחר שהבית שיפוץ. מתי חשוב לנקות את הבית ובאיזו שיטת פעולה עלינו לנקוט?

 

כניסה לבית חדש

בעת כניסה לבית חדש אחד הדברים החשובים ביותר כמובן הוא ניקיון מלא של הבית. בדרך כלל כשנכנסים לבית חדש, במיוחד כשמדובר בבית יד שנייה שהיו בו דיירים לפני, ישנם מוקדים רבים בבית שיש לנקות באופן יסודי. בין אם מדובר בשירותים/מקלחת שם יש המון מוקדי חיידקים נפיצים פוטנציאליים. ניקיון חלונות שעשויים להיות מלוכלכים במיוחד, מאחורי הכורסאות והמקררים, ארונות הבית וכמובן המטבח.

זה תלוי כמובן מתי עזבו בדיוק דיירי הבית לפני שהתבצעה התחלופה בפעול על הבעלות וכמה הדיירים הקודמים הקפידו על תחזוקת וניקיון הבית לקראת עזיבתם.  כשנכנסים לבית חדש תצטרכו עזרה רבה מחברים ולהקדיש אמון זמן לניקיון מלא של הבית, תוכלו להיעזר כמובן בחברת ניקיון או עוזרת בית (נרחיב על כך בהמשך).

כניסה לבית חדש 1

 

לאחר אירוע גדול

ברור שכשאתם מארחים חברים או משפחה בבית תצטרכו לנקות את ביתכם יותר ממה שאתם צריכים בדרך כלל אמנם זה לא יהיה דרמטי מדי ואולי ההשלכות יבואו לידי ביטוי יותר בכיור שלכם מבחינת כלים שיש לשטוף. במידה ואתם מארחים בבית אירוע כלשהו כגון חתונה או מסיבה גדולה הכוללת מספר גדול של אנשים (50 ומעלה).

אמנם רוב עבודת התכנון שלכם תהיה למסיבה עצמה אמנם תצטרכו גם להתכונן לביצוע ניקיונות אינטנסיביים בבית שדורשים זמן מה. ברוב המקרים לאחר שמארחים אירוע בסדר גודל יחסית גדול נהוג להזמין מנקה מקצועי שיסייע בעבודת הניקיון.

 

הבית עבר שיפוץ

במידה והבית שלכם עבר שיפוץ תצטרכו לבצע עבודות ניקיונות באותה עצימות במידה והיה מדובר בבית חדש אליו הייתם נכנסים. לאחר שיפוץ יש לבצע עבודות ניקיון יבש וניקוי אבק יסודי ביותר וכמובן שטיפה רב פעמית של הרצפות בבית. יש לעבור על קירות הבית והחלונות. לבחון את כלל אזורי הבית והרהיטים ולראות ששום דבר לא התלכלכך בצורה קריטית, אם כן אז לנקות לפי האורח הדרוש.

 

מתי תצטרכו מנקה עצמאי?

בכל אחד מהמקרים תוכלו לנקות את ביתכם באופן עצמאי במיוחד אם תהיה לכם מעט עזרה מהילדים, בן הזוג, חברים או בני משפחה. יחד עם זאת להזמין מנקה עצמאי שיסייע בעבודות הבית השונות יכול מאוד לסייע לכם, לחסוך מכם המון אנרגיות וזמן שייתכן בהחלט כי אין לכם.

התשלום לא יעלה על 50-60 ₪ לשעה ובמידה ויש לכם חבר מהאזור שלכם או שכן שאתם איתו ביחסים טובים שיוכל להמליץ עבורכם על מנקה זה בהחלט יוכל להקל עליכם שלא תמיד קל למצוא מנקה טוב שגובה מחיר הוגן. מנקה גם יידע לעשות בדרך כלל את עבודות הניקיון יותר טוב מכם כך שלא ירק יחסוך לכם זמן אלא גם יספק לכם תוצאות טובות.

 

מתי תצטרכו חברת ניקיון?

חברת ניקיון היא גם פתרון פופולרי ויותר טרנדית בשנים האחרונות אך היא עשויה להיות יקרה יותר. במידה ואתם נכנסים לבית חדש שסובל מבעיות היגיינה חמורות או שאירחתם אירוע עם המון אנשים ייתכן וחברת ניקיון תהיה הפתרון הטוב ביותר.

היתרון שלה הוא שהיא נגישה, יש לך גורם רשמי אליו אתה יכול לפנות, אתה יכול לקבל שירות מיותר מנקה אחד והחברה יכולה לספק את הלוגיסטיקה הנחוצה לניקיון. כמובן גם שבדרך כלל שירות הניקיון של חברת ניקיון מקצועית יותר שכן היא יכולה לספק ציוד מקצועי למנקים ושולחת רק מנקים שהיא סומכת עליהם ויודעת שתשמר ואף תחזק את מוניטין החברה הקיים.

מתי תצטרכו חברת ניקיון? 2

 

לבחור בין מנקה עצמאי לחברת ניקיון

הפקטור העיקרי שצריך להכריע בין מנקה עצמאי לחברת ניקיון הוא התקציב שלכם. חברת ניקיון היא בדרך כלל יקרה יותר עקב העובדה שאתם יכולים להשיג שירותי ניקיון באופן מידי ומבטיחים לכם ניקיון יסודי ומקצועי בלי פשרות.

מנקה עצמאי יותר קשה למצוא, במיוחד כשמדובר בשירות מקצועי שנהוג למצוא דרך פה לאוזן מאשר האינטרנט, שם תוכלו למצוא מאוד מהר חברת ניקיון.  יחד עם זאת לא באמת צריך לכל אירוע, כניסה לבית חדש או שיפוץ חברת ניקיון. בהחלט בהרבה מקרים ניתן להסתפק במנקה עצמאי, במיוחד אם הוא נגיש. שיקול הדעת נתון אצלכם.

 

איך למצוא חברת ניקיון

כמו שציינו, מנקה נהוג למצוא דרך חברים או שכנים שאתם סומכים עליהם, מכיוון שמדובר בסוג של משרת אמון, אתם לא מבוטחים כלל ויכולים ליפול בקלות על מנקה שלא יעשה עבודה טובה או שיעשה אותה בחוסר יעילות משוואת.

חברת ניקיון היא נגישה יותר וניתן למצוא אותה יחסית בקלות באורח די מהיר דרך אינטרנט. הקלדת מילות המפתח הרלוונטיות במנועי החיפוש השונים, אזור מגוריכם, ותוכלו למצוא מגוון של אפשרויות מבחינת חברת ניקיון מקצועיות שתוכלו להזמין.

יש לסקור את הביקורות וההמלצות השונים שניתן למצוא ברשתות החברתיות, בבלוגים ובפורומים. לבצע השוואת מחירים ולשקלל ביחד את כל הגורמים בשביל לקבל את ההחלטה על חברת הניקיון שלדעתכם תספק עבורכם את שירות הניקיון הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

 

סיכום

אנחנו מקווים שעשינו לכם סדר מתי בדרך כלל נהוג לבצע ניקיון יסודי בבית, לאחר שיפוץ, בעת כניסה לבית חדש ולאחר אירוח המוני.כמו שאתם מבינים אתם ממש לא צריכים לעשות את הכל לבד, בהחלט ניתן להיעזר במנקה עצמאי או חברת ניקיון ואף רצוי. שיהיה לכם המון בהצלחה ובמידה ואתם צריכים עוד טיפים על ניקיון אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא ולהתעניין.

מתי חשוב לנקות את הבתים?

מה היה לנו עד כה?