ניקיון דירה לפני מעבר

מחפשים ניקיון דירה לפני מעבר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

השוק מציע מגוון של חברות ניקיון, ועלינו לדעת כיצד לבחור מבניהן בצורה החכמה ביותר. אנשים רבים מעוניינים להזמין חברה לביצוע ניקיון דירה לפני מעבר, אם במטרה להשאיר דירה נקייה לאחר שהם עוזבים, ואם במטרה לנקות את הדירה שאליה הם עומדים להיכנס בקרוב.

מהם היתרונות בהזמנת ניקיון מקצועי, ומתי אנו יכולים לבצע את הניקיון בכוחות עצמנו? כל המידע במאמר הבא.

 

מדוע ניקיון דירה לפני מעבר הוא כה חשוב?

האם ניקיון הוא בעיקר עניין של אסתטיקה ומראה, או שמא יש בו יותר מכך? אספנו עבורכם מספר עובדות מעניינות שייתכן ולא ידעתם על ניקיון:

 

השפעה על הבריאות

בכל מקום שבו אנו נמצאים וגם בדירה שלנו, אנו מוקפים ביצורים מיקרוסקופיים רבים דוגמת חיידקים, פטריות, קרדית האבק ועוד. היעדר ניקיון מאפשר את התרבות היצורים הללו, והם עלולים להזיק לבריאותנו במידה מסוימת.
כך למשל, קרדית אבק הבית מתרבה במקומות שבהם קיים אבק, והיא עלולה לגרום לאלרגיה אצל אנשים מסוימים.

התרבות של פטריות ועובש משפיעה על הנשימה שלנו לרעה, ואילו התרבות חיידקים מוגזמת – עלולה לגרום לנו מחלות שונות.

 

השפעה על הריכוז

למרות שרים לא יודעים זאת, הניקיון משפיע באופן ישיר על רמת הריכוז שלנו, ולכן גם על איכות המטלות שאנו מבצעים. כשאנו יושבים בחדר נקי לצורך עבודה או לימודים, נמצא שאנו הרבה יותר יעילים בביצוע המשימות שלנו.
ישיבה בחדר מלוכלך ומבולגן תקשה עלינו להתרכז בעבודה ובלימודים, ותפחית את יעילותנו במידה רבה.

 

תדמית ורושם

בין אם אנו מארחים חברים קרובים, ובין אם אנו מקבלים לקוחות  בקליניקה או בבית שלנו – חשוב לזכור שהניקיון הוא כרטיס הביקור שלנו לכל דבר! נסו לחשוב מהו הרושם המתעורר אצלכם בעת שאתם מבקרים בחדר מלוכלך ומוזנח, ואם ניתן להסיק מכך על האדם שמארח אתכם?

התשובה היא ברורה, ובמידה ואתם מעוניינים ליצור רושם חיובי על אורחים, חברים, משפחה או לקוחות, דאגו לנקות את המרחב שבו אתם מקבלים אותם.

 

ניקיון דירה לפני מעבר עם חברה מקצועית

בעוד חלק מהאנשים בוחרים לבצע את הניקיון בעצמם, אחרים מבינים את היתרונות שטומנת בחובם הזמנת חברה מקצועית. אספנו עבורכם מספר סיבות משמעותיות התומכות בהזמנת חברת ניקיון מקצועית:

 

ציוד וחומרים איכותיים

ענף הניקיון התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות, וכיום חברות הניקיון המקצועיות משתמשות בציוד מתקדם וחומרים איכותיים. כשאנו מזמינים חברה מקצועית לטובת ניקיון דירה לפני מעבר, אנו מבטיחים לעצמנו שימוש בחומרי הניקוי הטובים ביותר באמצעות הציוד המתקדם ביותר.

באופן זה אנו יכולים להיות בטוחים שאפקט הניקיון יהיה מרבי, ויימשך לאורך זמן.

 

מקצועיות בעבודה

גם אם אנו יודעים לנקות היטב, העבודה שנבצע לא תשתווה לעבודתם של עובדי ניקיון מקצועיים שעושים זאת יום ביומו. כשאנו מזמינים עובד ניקיון מקצועי, אנו מבטיחים לעצמנו עבודה ברמה הגבוהה ביותר, וכזו שתותיר את הדירה שלנו מצוחצחת ומבריקה.

 

הימנעות ממאמץ פיזי

חלק מהאנשים סובלים מבעיות כגון כאבי גב, כאבי ברכיים, בקע ועוד. אנשים אלו יעדיפו להזמין שירותי ניקיון דירה לפני מעבר, מאשר לבצע את עבודת הניקיון בעצמם ולסכן את בריאותם. גם במידה ואנו לא סובלים מבעיות רפואיות, הזמנת חברת ניקיון מקצועית מאפשרת לנו להימנע ממאמץ מיותר, ולכן אנשים רבים בוחרים בה.

 

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת שירותי ניקיון?

ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור חברת ניקיון מבין החברות הקיימות בשוק:

 

שנות ניסיון

ההמלצה היא לבחור בחברה בעלת ניסיון רב ככל האפשר, מהסיבה שחברות מנוסות לרוב מתנהלות בצורה יותר מסודרת מאשר חברות צעירות יחסית.

 

חוות דעת

חפשו חוות דעת ממקור ראשון, כיוון שזוהי הדרך הטובה ביותר למצוא בעל מקצוע ברמה גבוהה. במידה ואין באפשרותכם למצוא חוות דעת ממקור ראשון, מומלץ להצליב חוות דעת ממספר מקורות שונים, כדי לקבל תמונה אמינה יותר על בעל המקצוע (אתר "מדרג", גוגל, פייסבוק).

 

מחיר

כיום, ניתן להשוות מחירים באופן פשוט יחסית, וזה מאפשר לכם לבחור את בעל המקצוע המתאים לתקציב שלכם. באפשרותכם לעשות זאת באמצעות האינטרנט, הטלפון, ואפליקציות שונות.

 

חומרים וציוד

יש חברות ניקוי רבות בשוק, ובעוד חלקן מקפידות להתעדכן בחידושים השונים בתחום, אחרות מעדיפות להישאר מאחור. הקפידו להזמין חברת ניקיון שלא חוסכת בציוד ובחומרים, מכיוון שהדבר צפוי להשפיע ישירות על איכות השירות שתקבלו!

 

רמת השירות

רמת השירות של חברת הניקיון היא משהו שעליו לא נרצה להתפשר. לפני הזמנת חברת ניקיון, מומלץ לבצע שיחת טלפון שבמהלכה נוכל להתרשם מהמקצועיות והאדיבות, ולהבין אם אנו מעוניינים להמשיך הלאה.

 

מחיר ניקיון דירה לפני מעבר

לכל ניקיון דירה לפני מעבר מחיר אחר, והדבר יהיה תלוי בפרמטרים שונים שיקבעו את מחיר השירות הסופי. כיצד נקבעת הצעת מחיר ניקיון דירה לפני מעבר?

 

שטח הדירה

שטח דירה גדול יותר יצריך עבודה רבה יותר מצד חברת הניקיון, ולכן הוא ישפיע על מחיר השירות הסופי. כשאנו מזמינים ניקיון דירה לפני מעבר לדירת שני חדרים, המחיר צפוי להיות זול יחסית. לעומת זאת, אם אנו מדברים על קוטג' בעל שתי קומות, העבודה היא רבה יותר ולכן גם המחיר ייעלה.

 

סוג השירות המבוקש

כשאנו מזמינים חברת ניקיון מקצועית, יישאלו אותנו באיזה סוג ניקיון אנו מעוניינים. בעוד חלק מהלקוחות מעוניינים בשטיפת רצפות סטנדרטית, אחרים יבקשו שירותים אחרים דוגמת פוליש, ווקס, ניקיון חלונות ותריסים ועוד.

 

מועד הזמנת השירות

כמו בכל ענף אחר, כשאנו מזמינים שירות במועדים יותר "בעייתיים" אנו צפויים לשלם יותר. כך למשל, אם נזמין ניקיון דירה לפני מעבר בימי סוף השבוע, בחגים, חופשים וכדומה, אנו צפויים לשלם מחיר שהוא מעט גבוה יותר.

ניקיון דירה לפני מעבר

ניקיון דירה לפני מעבר
מה היה לנו עד כה?