טיפים לניקיון ארונות מטבח

מחפשים חברות ניקיון מקצועיות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המאמר הזה יכול להתאים לכמה נסיבות. ייתכן ומדובר בכניסה לבית חדש, ניקיון הבית לאחר שיפוץ, ואולי אתם פשוט רוצים לשפר את יכולות הניקיון שלכם. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לנקות בבית חוץ מהמקלחת הוא את המטבח שלכם, בפרט ארונות המטבח שהלכלוך שהצטבר עשוי להעיק.

אז איך מנקים ארונות מטבח? ארונות מעץ? על חלודה ואבנית, ניקוי שיש, מיקרוגל, תנור ומקרר ועוד'. ניתן לכם כאן הרבה טיפים בתקווה שכמה מהם ישמשו אתכם באופן פרקטי. בואו נתחיל

 

לפני ארונות המטבח – בואו נדבר על המטבח עצמו

ישנם חלקים רבים במטבח שיש להכיר כשזה מגיע לניקיון ולפני שנגיע לארונות המטבח נדבר על דברים נוספים שכדי להכיר ואילו טיפים חשוב לדעת בשביל לבצע ניקיון אפקטיבי במטבח.

 

חלודה ואבנית

חלודה ואבנית הם לא גזר דין משמיים ובהחלט ניתן לנקות אותם. ניתן להסיר אותם באמצעות חומרי ניקיון יעודים לאבנית. הצטברות אבנית תקרה לעיתים גם במקלחות. בנוסף לכך ניתן להשתמש בחומצת לימון או חומץ כללי מה שאמור לעשות את העבודה היטב, זה יכול לשמש אתכם במידה ואתם רוצים לנקות באופן מידי ואין לכם בהכרח מסיר אבנית בבית.

 

שיש מלוכלך

כתבים על שיש אפשר לנקות ולהלבין באמצעות מיץ לימון. אפשר לנסות גם סמרטוט עם סבון לניקוי כלים, חומץ וחומרים להסרת שומנים, תלוי במקרה. בכל זאת אנחנו ממליצים לכם לנסות מים וסבון עם מטלית, לאחר מכן מיץ לימון ולבסוף בחומרי ניקוי אגרסיביים יותר.

 

ניקוי המקרר, תנור ומיקרוגל

מקרר תנור ומיקרוגל הם דברים שאנחנו נוטים לשכוח לאורך שגרת הניקיונות שלנו לאורך השבוע. כשנכנסים לבית חדש חייב להתבצע ניקיון אינטנסיבי גם של המקרר, גם תנור וגם ומיקרוגל. מיקרוגל הכי פשוט לנקות, מוציאים את הצלוחית ובאמצעות חומר ניקוי פשוט, מים ומטלית ניתן לנקות אותו באופן די מהיר ויעיל.

תנור תצטרכו לשטוף היטב את כל התבניות ולהשתמש ככל הנראה במסירי שומנים ברחבי התנור, שבמקרים מסוימים עשויים להיות מלוכלכים יותר מהרגיל, במיוחד כשאתם נכנסים לבית חדש. אפשר גם לנקות את זגוגית הזכוכית עם נוזל לניקוי חלונות מה שיסיר את הלכלכוך שהצטבר.

מקרר יש להוציא את כל הארונות ומדפים ולשטוף היטב בכיור. את שאר המקרר אפשר להשתמש בחומרי ניקוי פשוטים אך אפקטיביים.

 

ניקיון ארונות מטבח

צריך להיזהר בדרך כלל עם ארונות מטבח שכן אתם לא רוצים להרוס את הצבע. מומלץ בכל מקרה להשתמש במטלית לחה עם מים ולנסות לשפשף לאורך זמן. זאת הדרך הבטוחה ביותר.  במידה וזה לא מצליח ניתן לנסות אלכוהול וחומץ אך יש להיות כאן זהירים, צריך לראות שהחומר שאתם משתמשים בו לא מוביל באופן כזה או אחר לפגיעה בצבע האורונת.

 

ניקוי ארונות מעץ

במקרה של ארונות עץ מומלץ במיוחד להשתמש רק במטליות לחות אלא אם כן הוראות היצרן מתירות בשימוש בחומרים מסוימים לניקיון ארונות העץ. ניתן גם להבריק את ארונות העץ עם חומר ייעודי.

 

חומרי ניקוי למטבח שניתן למצוא בכל בית

כמו שראיתם בין החומרי ניקוי שחזרו כאן במאמר היו מיץ לימון, לימון וחומץ. חומץ יכול להיות תחליף ראוי לחומרים בעלי חומר פעיל ולהיות אפקטיביים. יכולים גם להחליף בחלק מהמקרים חומרי ניקוי נגד אבנית.  נהוג להשתמש בחומץ למשל כשמנקים את דלת הזכוכית במקלחת וניתן להבריק באמצעותו מגוון של דברים כגון סכו"ם.

גם לימון וסודה לשתייה יעילים מאוד נגד אבנית ויכולים להביא חלקים מסוימים בבית לבעלי ריח נעים.

 

מתי חשוב במיוחד לנקות את המטבח?

כמו שכבר ציינו חשוב במיוחד לנקות את המטבח בדרך כלל לאחר שנכנסים לבית חדש. אחד האזורים שנוטים לצבור עובש, חיידקים, אבנית ופטריות זה המטבח. יש לבצע ניקיון יסודי ביותר, כולל ארונות המטבח כמובן ומוצרי החשמל שנשארו במידה ויש. גם מוצרים חדשים שרק קניתם יש כמובן לנקות.

במידה והבית עבר שיפוץ כמובן שיש לעשות גם במקרה הזה ניקיון טוב של המטבח וחלקיו השונים. במידה ואירחתם קבוצה גדולה של אנשים והיה שימוש נרחב במטבח, ככל הנראה תצטרכו לעשות ניקיון טוב של המטבח.

 

מתי מנקה או חברת ניקיון תוכל לעזור לכם?

במידה ונכנסתם לבית חדש מומלץ פשוט להזמין שירות ניקיונות חיצוני שיעשה עבורכם את העבודה. קודם כל כי זה יחסוך עבורכם המון זמן וכוחות שייתכן בהחלט ואין לכם. ייתכן גם ואתם פשוט לא רוצים להתעסק בניקיון, זה לא בשבילכם, לפחות לא כשמדובר בכניסה לבית חדש.

ניתן גם להביא מנקה שיבוא לנקות את הבית ולתת לו הוראות מיוחדות כמו ניקוי ארונות המטבח. ניתן גם להתייעץ עם המנקה על טיפים לניקיון המטבח וארונות המטבח בפרט מה שבהחלט עשוי לשמש אתכם בהמשך.  אפשרות אחרת היא להיעזר בחברת ניקיון שתספק לכם מנקה ושירותי ניקיון מה שעשוי להיות קל יותר, כאשר יותר קשה למצוא מנקים עצמאיים. יחד עם זאת חברות ניקיון בדרך כלל גובות יותר כסף.

 

איך מוצאים חברת ניקיון/מנקה?

מנקה עצמאי נהוג למצוא דרך התייעצות עם גורמים שגרים בקרבתכם ויכולים להמליץ לכם על מנקה כזה או אחר שעושה עבודה טובה במחיר טוב. חברת ניקיון יותר קל למצוא שכן הם נגישים מאוד באינטרנט וניתן למצוא עליהם מידע רב בפורומים שונים ורשתות חברתיות.

למרות שבהחלט אפשר להיעזר בחברת ניקיון או מנקה עצמאי המאמר הזה נועד לשמש אתכם שתוכלו לנקות את המטבח בעצמכם, וזה בהחלט אפשרי. במיוחד כשיש חומרי ניקוי טובים שאפשר למצוא בבית מבלי לקנות במיוחד כמו חומץ ולימון.

אנחנו מקווים שהטיפים כאן יעזרו לכם, שארונות המטבח שלכם יתנקו בקלות וכמובן, אם ניקיון זה לא בשבילכם, תיעזרו בגורם מקצועי. וכמובן, טיפ מנצח ואחרון, תשאלו חברים ומשפחה! בדרך כלל יש להם הטיפים לניקיון הטובים ומקוריים ביותר, במיוחד כזה נוסה מניסיון.

מה היה לנו עד כה?