איך מחליפים צילינדר בדלת?

נשבר לכם המפתח בדלת? רוצים להחליף דלת בעקבות עיצוב\ איכות\ חוזק\אמינות? הצילינדר נתקע? חורק? שבור? שחוק? סימן שאתם צריכים להחליף צילינדר לדלת שלכם. או את הדלת כולה.  אז, איך מחליפים צילינדר לדלת ומה צריך לדעת לפני שמתקשרים להזמין מנעולן? כל המידע והתשובות מחכים לכם בהמשך המאמר. 

למה להחליף צילינדר בדלת? כל הסיבות האפשריות:

ישנן כמה סיבות עיקריות שמובילות למצב של החלפת צילינדר לדלת. והנה כמה מהמרכזיות ושכיחות ביותר:

  1. אובדן או גניבה של מפתח הבית.
  2. כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה.
  3. בלאי\ שחיקה\ תקלה בצילינדר הקיים בדלת.
  4. שדרוג הדלת והצילינדר לסוג חדיש ומשוכלל יותר. ואולי את הדלת למעוצבת יותר.
  5. לצורכי חידוש ומניעת שחיקה.

Upgrading the door and cylinder

קצת על צילינדר הדלת שלנו

שאלנו מנעולן בראשון לציון מהו למעשה הצילינדר, וזו תשובתו-
צילינדר הדלת הוא כלי ומוצר אמין שיכול לפעול ולבצע את עבודתו במשך שנים ארוכות מבלי שיתקל בקשיים. למעשה ברגע שהתקנו אותו הוא הופך לכל כך מובן מאליו עד שאנחנו שוכחים שהוא בכלל קיים. זאת כל עוד הוא עושה את עבודתו כהלכה.
לאחר כמה שנים אפשר להתחיל להרגיש שהצילינדר לא עובד חלק כמו בהתחלה וכמו כל דבר שנשחק ומתיישן יש להחליפו. ישנם 2 אפשרויות: או שהצילינדר נוקשה בעת סיבוב המפתח בדלת או שנוצר כשל פתאומי בפעילות שלו. בכל אופן מנעולנים הם אנשי מקצוע מעולים שיכולו להבין את הבעיה של הצילינדר ולתקן או להחליפו במהירות בתוך מקסימום שעה אחת של עבודה.

 

אילו כלים נדרשים להחלפת צילינדר?

רוצים להחליף את הצילינדר בעצמכם? אין בעיה. אלו הכלים שאתם צריכים לוודא שיש לכם לפני שאתם מתחילים בפעולה:

  • מברג גדול שטוח
  • מפתח אלן מספר 3
  • מברג גדול של חברת פיליפס
  • מפתח T בגודל 10
  • צילינדר חדש

 

איך להחליף צילינדר לדלת לבד? כל הטיפים!

טיפ ראשון – להפריד בין בעיות שמקורן במנגנון לבין הבעיות שיש, אם יש, בצילינדר. אם הלשונות במנעול הם ציידים, פתחו אותה וסובבו את המפתח בתוך המנעול. אם אינו קיים קושי לעשות זאת כנראה שהבעיה בצילינדר ולא במנגנון של הדלת.

טיפ שני – האם אתם מכירים את המותג של הדלת? אם הדלת חדשה רצוי שתדעו את סוג הדלת ומכאן גם את סוג הצילינדר. לא לכל פורץ יש כל סוג ומוטב לצמצם טרחה מיותרת ואי נעימות לשני הצדדים.

טיפ שלישי – הסיטואציה קובעת את סוג השירות שבו תבחרו. לדוגמא, אם אתם נתקעתם מחוץ לבית ואתם חייבים להיכנס אליו בדחיפות, או שנתקעתם בפנים ואתם צריכים לצאת הרי שהשירות הנדרש הוא מידי. זו פונקציה חשובה בעת הזמנת השירות או בעל המקצוע.

 

לסיכום

החלפתו של הצילינדר בדלת מתבקשת בעקבות מגוון רחב של נסיבות. יש מנעולנים זמינים בכל שעות היממה ויכולים להעניק לכם פתרונות יצירתיים לשלל בעיות וסיטואציות. 

בהצלחה! 

Locksmiths

השדרוג היו צילינדרים מרוחקים
מה היה לנו עד כה?