איך עושים נכון ניקיון לפני מעבר דירה? כל הדגשים החשובים

יש רשימה ארוכה של פעולות הכרחיות שצריך לבצע רגע לפני שעוברים לדירה חדשה. כידוע, ניקיון הינה אחת החשובות והבולטות שבהן. אם כבר סיימתם להתעסק עם תכנון ההובלה והאריזה של הדירה הנוכחית, כדאי שתדעו שזה הזמן לפנות קצת מחשבה בכל הנוגע לניקיון בדירה החדשה. הישארו אתנו ותקבלו את כל הדגשים החשובים שיאפשרו לכם לקבל דירה חדשה ונקייה.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים מהמשרד המאובק שלנו. כן, לא נעים לנו להגיד, אבל אנחנו לא ממש חובבי ניקיון. זאת אומרת, אנחנו מאוד אוהבים שהסביבה שלנו נקייה, אבל אם אנחנו אלה שצריכים לערוך את הניקיון בסופו של דבר, כנראה שנעדיף לשבת ולכתוב על כך מדריך במקום להרים את המטאטא והיאה. זו בדיוק הסיבה שבחרנו להסתייע בגורמים חיצוניים שאפשרו לנו להבין איך עושים זאת נכון. מדובר באנשים שמגדירים את עצמם חולי ניקיון והם יודעים גם דבר או שניים על מעבר דירה, פשוט כי הם עשו זאת כמה פעמים. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר פה בדגשים שישנו את המעבר דירה שלכם ויקלו עליכם מאוד.

 

הדגש ה- 1 שחשוב שתדעו בכל הנוגע לניקיון לפני מעבר דירה: מתחילים קודם כל מניקוי של אבק

מסתבר שכשמנקים את הבית, צריך לעבור שלבים מסוימים. נאמר לנו שאם לא מיישמים את השלבים הללו לפי הסדר, הדבר גורר ניקיון ארוך יותר ומייגע שמתבצע לחינם. שכן, בכל פעם תצטרכו לחזור לשלב הקודם. אחת מהנשים שסייעה לנו בכתיבת המדריך עבדה בעבר בניקיון מטעם חברת ניקיון בתים. לדבריה, אחד הדברים הראשונים שנאמרו לה כשהגיעה למקום העבודה היה שהיא צריכה להתחיל קודם כל בניקוי כללי של האבק בכל רחבי הבית, וכך היא עשתה. לדבריה, מדובר בטיפ משנה חיים.

הדגש ה- 2 שחשוב שתדעו בכל הנוגע לניקיון לפני מעבר דירה: להשתמש באקונומיקה

זה לא משנה אם מדובר בדירה חדשה או בדירה יד 2. ברגע שאתם נכנסים לבית חדש, אתם לא יודעים מי היה שם לפניכם ומה הוא עשה שם. אתם צריכים לדעת שאתם נכנסים לדירה נקייה ב- 100%. לכן, ההמלצה היא, להשתמש באקונומיקה שידועה כחומר חיטוי חזק ולחטא את הידיות ומקומות נוספים שאתם עשויים לגעת בהם.

 

הדגש ה- 3 שחשוב שתדעו בכל הנוגע לניקיון לפני מעבר דירה: לא חייבים לנקות לבד

אם אתם אנשים שלא אוהבים ניקיון, כמונו, דעו שאתם תמיד יכולים להזמין חבר או מכר שיבוא לעזור לכם. אם יש לכם חבר שמגדיר את עצמו כחולה ניקיון אז בכלל זכיתם. אם אין לכם חברים כאלו או שאתם לא רוצים לערוך את הניקיון בעצמכם, תמיד אפשר ליצור קשר עם מנקה או חברת ניקיון שיעשו זאת במקומכם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים זאת נכון.

מנקים

 

סבון
מה היה לנו עד כה?