איך תדאגו שילדכם מדברים אנגלית שוטפת וטובה

הורים רבים שואפים ללמד את ילדם שפה נוספת. במרבית המקרים מדובר באנגלית, שנחשבת לשפה המדוברת ביותר בעולם. אנחנו לקחנו את העובדה הזו כמה צעדים קדימה ויצאנו לבדוק איך תוכלו לאפשר לילדים שלכם להכיר בשפה זו באופן שוטף ובקלות. קראו את השורות הבאות בעיון ותגלו מה הן 2 הדרכים שיובילו אתכם לתוצאה הרצויה.

 

אלה הדרכים שעומדות בפניכם

כאמור, יש 2 דרכים נפוצות ללימוד השפה האנגלית בקרב ילדים. הראשונה היא באמצעות רישום לקורס מקוון שמתאים לילדים במגוון גילאים. השנייה היא באמצעות לימוד עצמאי. כלומר, לימוד השפה תוך קביעת שיעורים אתכם, ההורים. חשוב לציין בשלב מוקדם זה שיש שיטה אחת שנחשבת לטובה ביותר. החלטנו להשאיר אתכם במתח, אז נאפשר לכם לגלות בעצמכם מהי השיטה שמביאה לתוצאות איכותיות מבין השתיים.

ללמוד את השפה האנגלית

תירשמו לקורס מקוון

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בלימוד אנגלית לילדים מבלי להציע לכם את הדרך הנוחה והקלה ביותר. זו שתאפשר לכם לשבת רגל על רגל ולשמוע מהצד את הילדים שמדברים אנגלית שוטפת. אם קראתם את הכותרת שלעיל, אתם וודאי מבינים שמדובר בקורס מקוון שמאפשר לילדים להכיר את השפה תוך ישיבה רגועה בבית, אל מול המחשב.

נספר בשלב זה שהקורס מתקיים תוך ליווי אישי של מורים בין לאומיים שמנוסים בלימוד אנגלית. בחירה בקורס נחשב תאפשר לילדים ללמוד תוך יישום של כלים מגוונים. נקצר את ההליכים ונוסיף כאן קישור לקורס מומלץ במיוחד שיאפשר לילדים שלכם לרכוש שפה חדשה בהנאה: https://www.wallstreet-english.co.il.

 

תלמדו את הילדים באופן עצמאי

אתם יכולים להכין לוח שבועי ולכתוב עליו את מועדי שיעורי האנגלית שתעבירו לילדים. מדובר בעצם בשיעורים שתצטרכו להכין באופן עצמאי מ – א' ועד ת', תוך חיפוש משימות ברחבי הרשת. חשוב לציין כי עליכם להכיר את השלב ההתפתחותי של כל ילד ולהתאים את המטלה ליכולת שלו. שכן, לימוד אנגלית לילדים זה לא עניין של מה בכך.

אנגלית לילדים

כך תבחרו את הדרך הנכונה לכם ולילדיכם

אם מצאתם את עצמכם מתלבטים בין 2 הדרכים שהוצגו לעיל, עליכם לעצור לרגע ולשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

  • האם אנחנו יודעים לזהות את השלב ההתפתחותי של הילד?
  • האם יש לנו את הסבלנות ללמד את הילד במשך שעה בכל פעם?
  • האם הילד ירצה ללמוד אתנו באופן פרטני?

אם תגלו שעניתם בשלילה על אחת או יותר מהשאלות הבאות, עליכם לבחור בקורס המקוון. נגלה לכם כעת כי רוב ההורים בוחרים בדרך זו, מכיוון שהיא מקנה להם ביטחון וידיעה כי הילדים ירצו לקחת חלק בלמידה ויצאו ממנה עם ידע חדש.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לגרום לילדים שלכם לדבר אנגלית שוטפת. כך שנותר לכם רק לבחור ברישום לקורס מקוון שיאפשר לילדים שלכם להכיר שפה חדשה בדרך חווייתית, בזמן שאתם מקבלים את השקט הנפשי שרציתם.

ילדים מדברים אנגלית שוטפת וטובה

ילדים מדברים אנגלית שוטפת וטובה
מה היה לנו עד כה?