באילו מוצרי ניקיון משתמשת חברת ניקיון מקצועית?

לפני כמה ימים גילינו כי חברת הניקיון שלנו משתמשת בחומרי ניקוי לא מקצועיים, כאלו שאסור להשתמש בהם כלל. הדבר גרם לנו להבין כי הסתייענו עד כה בחברת ניקיון לא מקצועית שמסכנת אותנו ואת הלקוחות שמגיעים אל המשרד מידי יום.

לכן, החלטנו לצאת ולבדוק באילו מוצרי ניקיון משתמשת חברת ניקיון מקצועית, כדי שנוכל לבחור בה ולקבל את שירותיה במקום החברה הנוכחית. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שאליהן הגענו בעת כתיבת המדריך.

 

מהם חומרי הניקיון שבהם משתמשת חברת ניקיון איכותית?

רגע לפני שנבחן באופן מעמיק את חומרי הניקיון הללו, עלינו לומר לכם באילו חומרים מדובר. כלומר, מה השימוש בהם. אנחנו עקבנו אחר חומרי הניקיון הבאים:

  • חומרי ניקיון לניקוי חלונות
  • חומרי ניקיון לניקוי מרצפות
  • חומרי ניקוי לניקוי אסלות
  • חומרי ניקוי לניקוי משטחים במטבח

נציין בפניכם כי גילינו שחברת הניקיון השתמשה בחומרי ניקיון שמיועדים לניקוי אסלות במטבח של המשרד. כלומר, המנקה ניקה את השיש ואת הכיור באמצעות חומר שכזה. אתם וודאי מבינים כי זהו מצב שראוי להימנע ממנו. כשראינו שזה המצב, מיד יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם מסקנות.

מוצרי ניקוי

מהם מוצרי הניקיון שבהם משתמשת חברת ניקיון מקצועית?

אתם בטח מבינים שחברת ניקיון מקצועית עושה שימוש קודם כל במוצרי ניקיון שמיועדים לאזורים הנבחרים. כלומר, חומרי הניקיון שצריכים לשמש לניקיון האסלה, נשארים בחלל השירותים וכך הלאה. הבירור שערכנו בנושא העלה כי יש חברות שעושות שימוש בחומרי ניקיון טבעיים. כלומר, חומרים שאינם כוללים חומרים כימיים. מדובר בחברות גדולות ומוכרות בשוק, כמו למשל החברה של נאור גולדברג הראשון בניקיון.

 

חשיבות הבחירה במוצרי ניקיון מסוג זה

אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי מדובר בחשיבות עליונה. בחירה במוצרי ניקיון טבעיים תאפשר לבאי המקום להיות בטוחים כי הם אוכלים ושותים מכלים נקיים באמת. כלומר, כאלו שלא נמרחו עליהם חומרי ניקיון שעשויים להביא לכאבי בטן, כאבי ראש או תסמינים אחרים.

מוצרי ניקוי

איך תבחרו בחברת ניקיון שמשתמשת במוצרי ניקיון איכותיים?

כשהבנו את גודל המחדל שאירע במשרד שלנו, היה לנו ברור כי עלינו לבדוק פרטים אודות חברה שמשתמשת בחומרי ניקיון איכותיים. לכן, יצאנו לחפש מידע ברחבי הרשת. המקום הראשון שבו בדקנו מידע היה בקבוצת פייסבוק של חולי ניקיון.

ציינו שם את שאירע לנו וביקשנו לקבל המלצות על חברות ניקיון שמשתמשות בחומרי ניקיון איכותיים. תוך חצי שעה קיבלנו מעל ל – 10 המלצות על חברות כאלו, כך שנותר לנו רק לבחור חברה באופן אקראי, ליצור עמה קשר ולהזמין את שירותיה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את מוצרי הניקיון שהם משתמשות חברות ניקיון מקצועיות. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק לבחור בחברה מומלצת שתעניק לכם את הניקיון המקצועי ביותר.

מוצרי ניקוי

מוצרי ניקוי
מה היה לנו עד כה?