בואו נמנגל: 2 סוגי בשרים שיתאימו למנגל

חובבי בשר מושבעים יודעים שבחירה של בשר למנגל אינה עניין של מה בכך. מדובר במצב שמצריך היכרות מעמיקה עם סוגי הבשר השונים שמתאימים להכנה באופן זה. אם אינכם מכירים בהם מקרוב, כדאי שתישארו אתנו. שכן, אתם תגלו בעוד כמה רגעים מהם סוגי הבשר הטובים ביותר שיאפשרו לכם להכין מנגל מהסרטים.

 

תכירו את הנתחים הרזים

כדאי שתקראו את הפסקה הנוכחית אם תפסנו אתכם באמצע דיאטה דלת קלוריות ושומן. שכן, היא מתאימה למי מכם שרוצים להתפנק על בשר משובח מבלי להתפרע מבחינת הקלוריות. ההמלצה שלנו היא לבחור באחד מהנתחים הרזים הבאים:

  1. סינטה
  2. פילה
  3. המבורגר

מי מכם שיבחרו בסינתה, צרכים לבקש מהקצב את נתח מספר 11 שנחשב לבעל טעם דומיננטי. אם יש לכם טעם יוקרתי במיוחד, כדאי שתבקשו את נתח מספר 12, הלא הוא הפילה המוכר. מדובר בנתח בעל מרקם רך במיוחד שמתאים למי שלא רוצים להתאמץ בעת האכילה.

האפשרות השלישית והאחרונה לקטגוריה זו היא ההמבורגר שנתפס לעיתים בעיני רבים כמאכל שמן מאוד. אנחנו כאן כדי לומר לכם שזה הכול עניין של הכנה. שכן, אתם יכולים להחליט להכין אותו עם מעט שומן וללא תוספות עתירת בשמן, כמו למשל סלט או פירה.

חתכים רזים

תכירו את הנתחים השמנים

הפסקה הנוכחית מתאימה למי שלא סופר קלוריות ביום יום. גם כאן תוכלו למצוא את ההמבורגר האהוב, רק בגרסה שומנית יותר. שכן, ההמלצה שלנו היא לבקש מהקצב המבורגר עם שומן שיאפשר לכם ליהנות מהמנגל באופן מקסימלי. חוץ מההמבורגר המוכר, תוכלו לבחור גם בצלעות שנחשבות לבעלות טעם עדין במיוחד. מומחים בתחום יציעו לכם ליישם את הטיפ המנצח – לצלות את הצלעות כפרוסות ולא כנתח.

 

לא יודעים איך לבחור? יש לנו המלצה בשבילכם

אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים מה הוא סוג הבשר המתאים לכם ביותר, אתם יכולים פשוט לענות על השאלון הבא שיכוון אתכם אל עבר התשובה המתאימה:

  • האם משנה לי כמות השומן שבבשר?
  • האם יש לי העדפה לבשר רך?
  • האם אני רוצה בשר טחון או נתח?

תציגו בפני הקצב את התשובות לשאלות אלה והוא יציג בפניכם את האפשרויות המתאימות לכם ביותר.

קבלו טיפ לממנגל המתחיל

אם זו הפעם הראשונה שאתם עורכים מנגל, עליכם לשאול את האורחים שלכם לגבי ההעדפות שלהם. החלטה אקראית של סוגי הנתחים עבור המוזמנים עשויה להביא לאי נעימות. שכן, לכל אחד יש העדפה אחרת (לבשר רך, קשה, עם שומן או בלי). התחשבו בדעתם ותגלו שהדבר יאפשר לכם לערוך מנגל מושלם.

 

לסיום

עכשיו אתם מכירים ב – 2 סוגי הבשרים המומלצים ביותר למנגל. כך שנותר לכם רק לבחור את אלה המתאימים לכם ביותר ולהכין את המנגל לקראת המאורע. נאחל בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ובתיאבון!

חתכים רזים

בוא נעשה ברביקיו
מה היה לנו עד כה?