איזה סוג של דוקרנים נגד יונים הכי אמין ועמיד?

השיטות להרחקת יונים בבית הן מגוונות. אם כבר ניסיתם באופן עצמאי להרחיק את היונים באמצעות תרסיסים למיניהם או דחלילים בוודאי אתם מותשים. אחת הדרכים היעילות היא להרחיק אותם על ידי דוקרנים. המאמר יבדוק איזה סוג של דוקרים הוא היעיל ביותר.

 

הקץ ללשלשת היונים

לשלשת יונים היא מפגע תברואתי, בריאותי ומלכלך שיש להיפטר ממנו כמה שיותר מהר. לפיכך, דוקרנים נגד יונים נמצאו כשיטה יעילה ופופולרית מאוד להרחקתם. מדובר על פתרון אפקטיבי יותר מאמצעים דיגיטליים שונים, דחלילים, קולטי קול, תותחי רעש וכיוצא בזה. הנזק של הלשלשת גורם להגעתם של זבובים, כינים ויתושים עוקצניים מוצצי דם הגורמים לתופעות אלרגיות ולנזקים בריאותיים.

בצואה שלהם יש חיידקים כמו סלמונלה שיכולה להביא לשלשולים, להתייבשות ולפגוע בעיקר בילדים ובקשישים. מכל השיטות הנהוגות, לדוקרנים יש את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר.

 

היעילות של דוקרנים להרחקת יונים

הדוקרנים הם כלי המהווה מחסום למעבר היונים ולעמידתם על המעקות או החלונות. ברגע שהיונה מתמקמת על אדן החלון היא מתחילה לבנות את הקן שלה בשקדנות וגם כשאנו מפרקים אותו, היא תחזור למקום הקינון ובנחישות רבה תבנה אותו שוב. מאחר ולדוקרנים יש חודים קהים הם לא מזיקים ליונים ודוקרים אותן למוות או פוצעים אותן. היונים מרגישות חוסר נוחות, אין להן מקום להקים את הקינים ולכן הן יחפשו מקומות אחרים ויהגרו ממקום מחייתן.

 

איזה סוג של דוקרנים הוא האמין והעמיד ביותר?

הדוקרנים המחוברים לציר הם באורך של 6 ס"מ והקוצים שלהם באורך 40 ס"מ. מדובר על סוג אפקטיבי העשוי מנירוסטה ועמיד למזג אוויר קיצוני. הם מתאימים להתקנה בכל מקום, בין אם אילו מסתורי הכביסה ובין אם אילו גגות רעפים, חלונות ומעקות. גם דוקרני הפלסטיק נחשבים לאפקטיביים אך מבחינת עמידות הם פחות יעילים וגם פחות אסתטיים. כלומר, דוקרני נירוסטה הם הטובים ביותר, העמידים ביותר גם אם הם קצת יותר יקרים מדוקרני הפלסטיק.

 

היעילות של דוקרני הנירוסטה

כאמור דוקרני נירוסטה אומנם יקרים יותר מדוקרני פלסטיק, אך היעילות שלהם גוברת על הפער כיוון שמדובר על השקעה לטווח הרחוק. כלומר, הדוקרנים יכולים להיות עמידים לאורך 10 שנים ויותר כאשר תקופת החיים של דוקרני הפלסטיק נמוכה יותר. בנוסף, הדוקרנים ידידותיים לסביבה. במילים אחרות, הם לא פוגעים ביונים כי הקוצים שלהם מורכבים בזוויות שונות וכך היונים מתקשות לעמוד עליהם ולכן מתעופפות מהמקום.

לסיכום, מומלץ להתקין את דוקרני הנירוסטה באמצעות מרחיק יונים מקצועי המשתמש בסיליקון מיוחד. כך הם מודבקים למקום הרצוי בצורה מיטבית ובמקומות לא נגישים. אומנם ניתן להתקין אותם לבד, אך מרחיק יונים מקצועי יודע בדיוק מהם המקומות האידיאליים שיש להתקינם ומשתמש בחומרים איכותיים לשם כך. הגיע הזמן להבריח את היונים ולגור בשלווה.

מסיר יונים מקצועי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מסיר יונים מקצועי
מה היה לנו עד כה?