4 דרכים לפתיחת סתימה בביוב

אין דבר יותר עצבן מלגלות שהכיור שלך במטבח או השירותים לא עובדים בצורה טובה ולא מורידים את המים. סתימה בשירותים או בכיור שלנו היא לא דבר נעים, לעיתים היא יכולה גם לשלב ריחות לא נעימים בכלל. כאשר אנו נתקלים בסתימה בביוב שלנו אין לנו הרבה מה לעשות חוץ מלפתוח אותה. לצורך פתיחת הסתימה יש לנו כמה אופציות שניתן לנסות. המאמר הבא יסביר על אותן הדרכים שבעזרתן ניתן לפתוח את הסתימה.

 

סתימה בביוב

סתימה בביוב היא בעיה נפוצה מאד. סתימה יכולה לקרות ממגוון רחב מאד של סיבות שונות כמו: שאריות של פסולת שמושלכת לביוב, מוצרי היגיינה נשית שמושלכים לאסלה, שומנים שנתקעים בדפנות הצינור, שיער שנושר או נזרק לאסלה, פסולת שנתקעת בדפנות הצינור, שורשי צמחים שגדלים בתוך הצינור ועוד.

לפני שאנו ממהרים לפתור את הבעיה חשוב מאד שנאבחן את שורש הבעיה כדי שנוכל להבטיח את הפתרון הטוב ביותר והמתאים ביותר לסוג הבעיה שיש לנו. אינסטלטור מקצועי טרם פתרון הבעיה יבצע סריקה מקיפה, בדיקת סוג הסתימה, בדיקת גורם הסתימה עוד. רק לאחר שהוא הבין את כל הפרמטרים הללו הוא יוכל לגשת לביצוע פתיחת סתימות. לאינסטלטור יש מכשור מתאים וחכם אשר עוזר לו לפענח את מקור הבעיה כמו: סיב אופטי עם מצלמה, רובוט עם מצלמה ועוד.

 

דרכים שונות לפתיחת הסתימות

ישנן כמה דרכים לבצע פתיחת של סתימה בביוב. חשוב להתאים את הפתרון המאתים לסוג הצנרת שיש וגם לסוג מקור הסתימה. לאינסטלטור מיומן יהיה את הדרך לגלות את מקור הבעיה במהירות. כיום, ישנם כבר מכשירים שעוזרים לו לבצע את בדיקת הסתימה בצורה מהירה וקלה. להלן דרכי הפתרון:

  • מוטות לפתיחת סתימות: מוטות אשר מיועדים לפתיחת סתימות במערכת הביוב. המוט הוא מוט עמיד וחזק וניתן לחבר אליו מוטות יוספים כדי להאריך את אורכו. בנוסף, ניתן לחבר למוט מוט נוסף ובכך להאריך את אורכו ובכך נוכל לפתור את בעיית הסתימה גם אם היא רחוקה ועמוק בתוך הצינורות. בסוף המוט ניתן לחבר אביזרים אשר יתרמו לנו בפתיחת הסתימה כמו קפיץ, ספירלה, וו תפיסה ועוד.
  • קפיץ לפתיחת סתימות: קפיץ המיועד לפתיחת סתימות בבית בקלות רבה וללא כל מאמץ רב. קפיץ זה הוא קפיץ בעל ראש ספירלי אשר ניתן לקנות בכל חנות של כלי עבודה. קפיץ זה הוא קל לשימוש וניתן בעזרתו לפתוח סתימות גם ללא ניסיון קודם.
  • בלון לפתיחת סתימות: בלון זה הוא בלון אשר מיועד לפתיחת סתימות והוא לא בלון רגיל. בלון זה הוא בלון אשר ניתן לפתוח בעזרתו סתימות קלות יחסית במערכת צינורות של קוטר 1-6 אינץ'. אפשר לחבר את הצינור לכיור הביתי לבצע את פתיחת הסתימה בצורה עצמאית.
  • ביובית: ביובית זה רכב בעל לחץ מים חזק ויכולת שאיבה חזקה ובעזרתם ניתן לפתוח סתימות רבות.

 

לסיכום:

ניתן לבצע את פתיחת הסתימות בקלות רבה בצורה עצמאית. במידה ואתם מתקשים אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ישיר אחזקות.

פקק

 

איש שרות
מה היה לנו עד כה?