מדחי כלים קומפקטיים: האם הם שווים את ההשקעה?

בשנים האחרונות אנו רואים כי יש שימוש תדיר במדחי כלים קומפקטיים. הם נמצאים בבתים פרטיים, משרדים וגם בתי עסק גדולים. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבחון האם המדיחים הללו שווים את ההשקעה? או שמא מדובר במכשיר שמנסה להיכנס לחיינו מבלי לתת תמורה הוגנת. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את המסקנות שלנו מבירור שערכנו בנושא.

 

מדיח כלים קומפקטי – מה זה בכלל?

אם טרם ראיתם את מדיחי הכלים הקומפקטיים, אתם צריכים לדעת כי מדובר במכשיר קטן שניתן להניח אותו על גבי השיש או משטח אחר ברחבי המטבח. בתוך המכשיר יש כבר סבון וחיבור למים. כך שצריך רק להניח בפנים את הכלים שצריכים לעבור שטיפה וללחוץ על הכפתור. אתם וודאי מבינים כי התפעול שלו די פשוט, אתם לא צריכים לעבור תואר בשביל להבין איך להשתמש בו (וזאת בניגוד למדיחים הגדולים והמוכרים).

פרשקאפ

האם מדיח כלים קומפקטי שווה את ההשקעה?

עכשיו אתם יודעים מה זה מדיח כלים קומפקטי, כך שאפשר לומר לכם את המסקנה שלנו מהעניין. נפגשנו עם אנשים שיש להם בבית ובמשרד מדיח כלים קומפקטי  של חברת פרשקאפ וביקשנו לראות את הממצאים. אנו מוכרחים לציין כי כל אלו שביקרנו אצלם עמדו בסטנדרטים הבאים:

  • כיור נקי
  • שיש ריק
  • אנשים שמחים

מסתבר שאלו שמשתמשים במכשיר מרוצים ממנו מאוד מ – 2 סיבות עיקריות שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

סיבה מספר 1 לכך שהמדיח שווה את ההשקעה – ניצול מירבי של זמן

הסיבה הראשונה שגורמת לרבים לקנות את המדיח נוגעת לניצול מירבי של זמן. תחשבו על זה רגע, אתם משקיעים זמן רב בניקיון של כלים קטנים שתקועים בכיור. מדובר למשל בכוסות, ספלים, מזלגות וכפיות.

ברגע שיש לכם את המכשיר, אתם לא צריכים לעצור לרגע את העבודה שלכם במשרד או את הארגונים שאתם מבצעים בבית. אתם פשוט מניחים את הכלים במכשיר בסיום השימוש ולוחצים על כפתור הניקוי (אנחנו קוראים לו כפתור הקסם).

פרשקאפ

סיבה מספר 2 לכך שהמדיח שווה את ההשקעה – תחושת היגיינה מרבית

הסיבה השנייה נוגעת לתחושה הכללית ששוררת במטבח כאשר משתמשים במדיח כלים קומפקטי. שכן, הכיור ריק לגמרי. הפעולה הפשוטה של הנחת הכוסות בתוך המדיח, מאפשרת לכיור ולשיש להיות ריקים מכלים מיותרים. הדבר מוביל בעצם לתחושת היגיינה מרבית שנחוצה בכל מטבח.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את מדיח הכלים הקומפקטי. כעת, אנחנו וגם אתם יודעים כי מדובר במכשיר ששווה את ההשקעה. שכן, התמורה שלו היא עצומה – ניתן לנצל את הזמן שלכם באופן מרבי וגם ליהנות מתחושת היגיינה שנחוצה בכל חלל שיש בו אנשים. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבדוק אם אתם צריכים את המדיח המדובר או שמא, אתם מסתדרים עם הלכלוך והבאלגן בכיור.

פרשקאפ

פרשקאפ
מה היה לנו עד כה?