הכל על פתיחת סתימות בביוב

כולנו מכירים את זה, לפתע המים עולים מן הכיור, האסלה והמקלחות ואנו מבינים שיש לנו סתימה בביוב. גם הריח לא ממש משפר את ההרגשה שלנו, אבל למה זה קורה ואיך ניתן לפתור את הבעיה אחת ולתמיד? חברת ביובית הכל לקו כאן כדי לעזור בכל מקרה של סתימה בבית הפרטי, במשרד או במפעל 24/6 ברחבי גוש דן, השפלה והשרון במהירות ויעילות ובמחירים משתלמים במיוחד.

 

למה נסתם לי הביוב?

שורשים החודרים לתוך הצינורות, שומן שמצטבר על הדפנות הפנימיים של הצינור, שאריות של בטון או לכלוך ופסולת הנתקעים בתוכו יוצרים פקק שלא מצליח להשתחרר. במקרים כאלו פתרונות זמניים כגון כמה לחיצות פומפה או שימוש בחומרי ניקוי מהסופרמרקט לא ממש יפתרו את הבעיה ולטווח הארוך אף יחמירו אותה. לחץ המים המצטברים סביב הסתימה עלולים לפגוע בתשתית הצינור ואף לפוצץ אותו, במיוחד באיזור החיבורים. לכן מומלץ לפתור את הבעיה אחת ולתמיד עם שירותי ביובית.

 

מהי ביובית?

ביובית הינה משאית הנושאת משאבה עוצמתית המשמשת לשאיבת מי הצפה או היקוות שלוליות של מי ביוב ויכולה גם להכנס לחניונים במקרה הצורך. ניתן להעזר בה עבור פתיחת סתימות ביוב בשני אופנים:

  1. 1. לשאוב בכל הכוח – לעיתים זהו לכלוך, מגבונים או מוצרי היגיינה שסותמים את הצינור

ושאיבה נמרצת שלהם יכולה לסלק אותם לצמיתות מן הצינור

ולשחרר את מעבר המים בקלות.

  1. 2. סילון מים עוצמתי – הביובית יכולה לספק סילון מים עוצמתי המסוגל לשטוף היטב את

פנים הצינור על מנת לפרק שרידי בטון בצינור, שומן דביק שמכסה

את הדפנות, שורשים ופסולת אחרת שגרמה לסתימה. מומלץ

להשתמש בסילון מים לשטיפה יסודית של הצינור כחלק מהתחזוקה

השוטפת של הצינור ולהמנע מסתימות.

 

כיצד ביובית יכולה לעזור לי?

רבים סבורים כי הביובית מתאימה רק לתשתיות עירוניות ויקרה מאד, אך אין שגוי מכך. הביובית מתאימה גם לשטיפת צינורות ביוב של מבנים למגורים במקרי חירום או כחלק מן התחזוקה השוטפת של המבנה, למפעלים, למוסדות ולבתי עסק כגון מסעדות ובתי קפה. תחזוקה נאותה של הצינור ושטיפתו בסילון מים יכולה למנוע את רוב הסתימות, להגן על התשתיות ולהמנע מנזקים חמורים ובעיקר לשמור על היגיינה נאותה ונקיון אמיתי במטבח ובשירותים. והמחירים? שווים לכל כיס.

 

אז, אינסטלטור או ביובית?

במידה ואתם מתלבטים אם הינכם זקוקים לטיפול של אינסטלטור או ביובית, צרו קשר עם חברת ביובית הכל לקו והתייעצו. חברת ביובית הכל לקו מספקת שירותי אינסטלציה, תיקוני פנים צנרת ללא הרס, תצלומי פנים צינור ועוד, בשירות אדיב ומקצועי.

 

לסיכום

ביובית הכל לקו היא החברה המובילה בגוש דן, השפלה והשרון בפתיחת סתימות ובמתן שירותי חירום 24/6 בכל מקרה של סתימת צינור, הצפה או נזק לתשתיות ביוב באדיבות, מקצועיות ובמהירות.

איש תחזוקה

 

פקק
מה היה לנו עד כה?