הפנים של הבית: איך בוחרים דלת כניסה?

בחירה של דלת כניסה לבית אינה עניין של מה בכך. שכן, מדובר ב"פנים" של הבית. זו בחירה שצריכה להיעשות באופן שקול, תוך היכרות עם קריטריונים חשובים. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי שתוכלו לדעת איך תבחרו את דלת הכניסה לבית שלכם על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו תחילה את הרקע שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע לעיצוב של דלתות כניסה לבית. פנינו אליהם לאחר שביקרנו בבית של שכנים שלנו וגילינו שהם עיצבו את דלת הכניסה לבית באופן מחריד. אנחנו לא נתאר כעת את העיצוב של הדלת, מחשש שהם יקראו את המדריך ויבינו שכתבנו אותו עליהם. מיד לאחר שהתארחנו אצלם, החלטנו לעצור הכול ולכתוב מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש איך לבחור את דלת הכניסה לבית על הצד הטוב ביותר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שענו על סקר שפרסמנו בנושא וסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בשורות הבאות יוצגו הרעיונות שלהם שיאפשרו לכל אחד לעצב את הכניסה לבית באופן מושלם.

 

הפנים של הבית: איך בוחרים דלת כניסה? ההצעה של דלית

דלית כתבה לנו שיש לה דרך מיוחדת לבחור את דלת הכניסה לבית. לדבריה, היא מדפיסה קטלוג דלתות או לוקחת קטלוג מודפס שקיבלה מחנות מסוימת. לאחר מכן, היא בוחרת את הדלתות המתאימות לה ביותר וגוזרת אותן. בשלב הבא היא מסתכלת על הדלת המיניאטורית מול העיניים כשהיא ניצבת על יד הכניסה. כך היא יכולה לדמיין איך הדלת תיראה בסופו של דבר. לאחר שהיא בוחנת את כל הדלתות, היא בוחרת את זו שמתאימה ביותר לעיצוב הכללי.

 

הפנים של הבית: איך בוחרים דלת כניסה? ההצעה של חן

חן אמרה שהדרך הטובה ביותר לבחור דלת כניסה היא באמצעות סיוע מטעם בעל מקצוע. לדבריה, אין לה חוש טעם. כך שהיא יודעת שברגע שהיא תיצור קשר עם מעצב פנים, הוא יוכל לבצע עבורה את הבחירה הנכונה ביותר.

 

הפנים של הבית: איך בוחרים דלת כניסה? ההצעה של יעל

יעל אמרה שהדרך שלה לבחור דלת כניסה לבית היא באמצעות בירור מקיף אחר צבע דומיננטי. היא הסבירה שיש להסתכל בסביבת הדלת ולבדוק מהם הצבעים הדומיננטיים הקיימים שם. הצבעים הללו עשויים להיות על רהיטים, קירות או תמונות. אם אתם בוחרים בדרך של יעל, תצטרכו לרשום את הצבעים האלה על דף, למשל:

  • קרם
  • חום
  • שמנת

לאחר שתרשמו את הצבעים, תצטרכו לבחור את הצבע המתאים ביותר אליהם. במקרה הזה, הכי מתאים לבחור בדלת בצבע ירוק פיסטוק.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך לבחור דלת כניסה לבית על הצד הטוב ביותר. שיהיה בהצלחה!

מפתחות

 

דלת כניסה
מה היה לנו עד כה?