הריח של הרטיבות בבית משגע אתכם? כך תמצאו את המקור!

יש לכם ריח של רטיבות בבית שמוציא אתכם מדעתכם? על הקירות של החדר צומחים כתמים כהים של עובש שאתם לא יכולים לסבול? משלמים סכומים גבוהים על חשבון המים? אל תדאגו, אתם לא הולכים להשתגע בקרוב, אלו באמת תופעות שיכולות להוציא אדם משלוותו.

אנחנו כאן כדי לספר לכם שיש פתרון לבעיה הזו, והוא אפילו לא כל כך מסובך. אם זה המצב שלכם, כדאי מאוד שתקדישו כמה דקות לקרוא את המאמר הזה. הכנו כאן במיוחד בשבילכם מדריך קצר שיסייע לכם לאתר את מקור הרטיבות והנזילה ולטפל בבעיה אחת ולתמיד. מוכנים. בואו נתחיל

 

מה עושים כשיש נזילה בבית?

אין ספק שנזילה היא בעיה מאוד מעצבנת בבית. היא עולה לנו כסף, פוגעת לנו בבריאות ובשלווה, ויכולה לגרום לנזקים למבנה עצמו ולחפצים שנמצאים בו. האמת היא שטיפול בנזילה הוא לא דבר מאוד מסובך, פשוט צריך להבין את הכשל בצנרת ולהחליף את החלק הפגום.

אבל מה שרוב האנשים לא יודעים הוא שהאיתור של התקלה והבנה מהי הנקודה המדויקת שבה צריך לטפל הוא החלק הקשה. צנרת המים מסתתרת מאחורי הקירות או מתחת לרצפה, ואנו לא תמיד מסוגלים להצביע על המקום המדויק של הכשל. כמובן שהעובדה הזו משפיעה על היכולת שלנו לטפל בבעיה.

מומחה לאיתור רטיבות

איך אפשר לאתר את מקור הנזילה?

כדי לאתר במדויק את המקום שבו הנזילה מתרחשת, נצטרך להיעזר בשירותיו של מומחה לאיתור רטיבות. המומחה הזה יגיע אלינו הביתה עם ציוד מיוחד וידע נרחב, ובעזרת הכלים המשוכללים והשיטות המתקדמות שהוא מכיר הוא יוכל לכוון אותנו בדיוק אל המקום שבו מתחוללת הנזילה. מה שחשוב מאוד לזכור זה שלא כל אינסטלטור הוא מומחה לדבר, ולכן הרבה פעמים אינסטלטור רגיל בכלל לא יוכל לעזור לנו.

מומחה לאיתור רטיבות

איך מאתרים את מקור הרטיבות?

ישנן כמה שיטות מאוד מתוחכמות שבעזרתן המומחים ואנשי המקצוע מסוגלים לומר לנו בדיוק מהיכן מגיעה הנזילה. הכנו לכם כאן הסבר על שתיים מהשיטות הנפוצות ביותר כדי שתבינו פחות או יותר מה הולך לקרות:

  1. שימוש בגז – השיטה הזו נמצאת בשימוש הרבה פעמים בחצרות או בגינות. מה שעושים זה הזרמה של גז חנקן לצנרת המים (כמובן לאחר שמרוקנים אותה), ומעקב אחרי הגז עם מתקון מיוחד. ברגע שמזהים את הנקודה שבה הגז דולף מבינים שזו נקודת המקור לרטיבות.
  2. שימוש במצלמה טרמית – מצלמה טרמית היא מצלמה שמספקת לנו תמונה של הטמפרטורה. בעזרת המצלמה אנו יכולים להבחין במוקד של קור ביחס לשאר השטח, ולהבין שכנראה יש בו כמות גדולה יותר של מים ושהוא מקור הנזילה.

 

סיכום

אין חולק על כך שרטיבות בבית היא דבר מאוד מעצבן שגם יכול לפגוע בבריאות. חשוב לזכור, מומחה לאיתור נזילות פשוט יפתור לנו את הבעיה במהירות וביעילות.

מומחה לאיתור רטיבות

מומחה לאיתור רטיבות
מה היה לנו עד כה?