זהו ציוד המיגון שכל בעל מקצוע צריך בארגז הכלים שלו

בתור בעלי מקצוע, הדבר הכי חשוב בעבודה שלכם הוא לשמור על עצמכם. לא משנה במה אתם מתעסקים, אין שום סיבה שזה יבוא על חשבון הביטחון האישי שלכם. כאשר אתם ניגשים לבחירת ציוד מיגון, חשוב שהציוד הזה יהיה מותאם לעבודה שלכם כדי שהוא לא יפגע בנוחות העבודה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר פריטים שאסור לכם לוותר עליהם.

 

כפפות עבודה

הפריט הראשון שעליו נדבר הוא כפפות עבודה. במהלך העבודה שלכם אתם לא פעם נוגעים בדברים חדים או חמים דבר שעלול לפגוע לכם בקלות בכפות הידיים. המטרה של הכפפות הללו היא להעניק לכם שכבת הגנה אפקטיבית לכפות הידיים, כזו שתאפשר לכם לעבוד בצורה חופשית יותר. בבחירת הכפפות הקפידו לבחור כפפות במידה מתאימה כדי שהן יגנו עליכן בצורה המרבית.

כפפות עבודה

פנס איכותי

במהלך העבודה שלנו בתור בעלי מקצוע, לא פעם אנחנו צריכים לעבוד באזורים שבהם הראות לא הכי טובה. ברגע שאנחנו לא רואים במדויק את הסיטואציה, נפתח פתח לתקלות בטיחות רבות שחשוב להימנע מהם. בניגוד לציוד מגן אחר שנועד להגן על הגוף שלנו מפני פגיעה, המטרה של פנסי ראש היא פשוט להפוך את הסביבה שבה אנחנו עובדים לכזו שאנחנו רואים בה כל פרט.

 

משקפי מגן

משקפי מגן נצרכות בעבודות בהן יש סכנה לפגיעה של חפץ או רסיס כלשהו בעיניים. בניגוד לחלקים אחרים בגוף שלנו, העיניים יכולות להיפגע בצורה הרבה יותר, ולכן החשיבות של בחירת משקפי מגן צריכה להיות ברורה לכם. המשקפיים צריכות לאטום את העיניים עד כמה שניתן, ולא רק להגן על החלק הקדמי שלהן. אל תשכחו גם לוודא שהן לא פוגעות לכם בשדה הראיה.

משקפי מגן

אוזניות נגד רעש

מכשירים חשמליים שבהם אנחנו משתמשים במהלך העבודה משמיעים רעשים עוצמתיים, דבר שלאורך זמן יכול לפגוע לנו בעור התוף ובאוזניים. כדי למנוע את זה כל מה שאתם צריכים זה פשוט אוזניות שיושבות היטב על האוזניים ומונעות את החדירה של הרעש. כאשר אתם חובשים את האוזניות עליכם לבדוק שאתם מצליחים לתקשר עם הסביבה שלכם ברמה מסוימת.

 

קסדת מגן

קסדת מגן נועדה בעיקר עבור מי שעובדים באתרי בנייה או מבצעים עבודות בגובה. המטרה של הקסדה היא להגן על הראש מפני נפילה של חפצים עליו או בעת כניסה בפתחים נמוכים. אי אפשר להכחיש את חוסר הנוחות שיש בחבישת קסדה, אולם החשיבות שלה לבטיחות האישית שלכם היא עצומה. אצלנו תוכלו למצוא קסדות ראש נוחות שגם יגנו עליכם היטב.

 

לסיכום

בתור בעלי מקצוע, בחירה של ציוד מגן היא הדבר החשוב ביותר בעבודה שלנו. אין שום סיבה שנפצע במהלך העבודה רק בגלל שלא היה לנו את הציוד המתאים. כאן קיבלתם סקירה על מספר פריטים שאתם חייבים להפוך אותם להיות חלק מארגז הכלים.

ארגז כלים

ארגז כלים
מה היה לנו עד כה?