כיצד מנקים וילונות אוטומטיים?

אם בעבר בית חכם היה שייך לחלומותיהם של מעטים שכונו בשם "הזויים" או מדומיינים", הרי שהעתיד כבר כאן איתנו. יותר ויותר דירות בישראל מתחברות למערכות חכמות במטרה להקל על שגרת החיים ולנצל את הטכנולוגיה גם לצרכי היום יום. וילונות אוטומטיים מאפשרים שליטה מקסימלית במידת התאורה והפרטיות הרצויות בלחיצת כפתור תוך אספקת פתרונות הצללה חסכוניים, נוחים מאוד לשימוש וכמובן, טכנולוגיים.

וילונות אוטומטיים – איך ניתן לנקות? קראו את המדריך לניקיון יסודי של וילונות אוטומטיים.

 

וילונות אוטומטיים

וילונות חשמליים של גלובל קוואלטי מציעים אפשרויות הפעלה והתאמה אישית כחלק מתשתית מערכת של בית חכם או כמערכת נפרדת. איך מפעילים את הוילון החכם? זה קל! ניתן לשלוט ברמת ההצללה באמצעות הטלפון הנייד, מפסק או שלט רחוק. רוצים יותר מזה? קבלו את החדשות: ניתן להסתייע במערכת הפעלה אוטונומית המותאמת אוטומטית לפי תנאי השטח, התאורה הטבעית ולפי בהגדרות קבועות מראש.

 

שומרים על וילונות אוטומטיים במראה אסתטי

כדי לייצר נראות אסתטית מושלמת, וילונות אוטומטיים מכילים מנוע מוסתר בו נמצא מנגנון ההפעלה של הוילונות. גלובל קוואליטי מציעה וילונות חכמים עם מנועים חכמים של חברת LUTRON האמריקאית.

 

איך לנקות את הוילון האוטומטי?

כדי לשמור על מראה נקי ומטופח של וילון אוטומטי לאורך זמן יש צורך בפעולות תחזוקה שונות על מנת לשמר את מראה הוילון כבשעת קנייתו:

  • הקפידו לנקות את הוילון האוטומטי מדי מספר שבועות עם שואב אבק. התאימו את מידת העוצמה של השאיבה לעמידות של הוילון. עבור וילון דק ועדין השתמשו בפעולת שאיבה בעוצמה נמוכה ואילו וילון מסיבי שאבו במרץ לסילון חלקיקי אבק מצטברים.
  • במידה והצטברו על הוילון האוטומטי לחות וכתמים שונים, יש לפזר אבקת סודה לשתיה על מקום הכתם ולהמתין במשך 10 דקות. לאחר מכן יש לשאוב את האזור באמצעות שואב אבק כשהסודה לשתיה סופחת אליה את הנוזלים והכתמים. ניתן לכבס את הוילון על פי הוראות יצרן ללא סחיטה או להשתמש בשירותי ניקוי וילון בקיטור בעזרת מכשור מקצועי.

 

וילונות חשמליים לאיכות חיים אמיתית

שמתם לב כמה אנרגיה אנו משקיעים בהתאת רמת ההצללה המדויקת עבור כל שעה ביממה? וילונות אוטומטיים נשלטים בידי מערכת חכמה המזהה לבד מהם תנאי השטח ואיך ניתן לתת פתרון הצללה מהיר בכל עת. השימוש בוילונות אוטומטיים של חברה מובילה מעניק פתרון יעיל, נוח במיוחד ואף חסכוני. וילונות חכמים אינן מחויבי חיבור לתשתיות בית חכם, ניתן לרכוש וילון הצללה בעל מנוע חכם המתממשק עם מנועים נוספים בבית לסנכרון פעולות ההצללה בין מספר וילונות המותקנים ברחבי הבית.

 

וילון אוטומטי – שומרים על ניקיון

הקפידו על שגרת תחזוקה עקבית כדי למנוע שחיקה של הוילון לאחר זמן. מערכת הגלילה האוטומטית תעזור לכם לשמר את הוילון ללא תקלות מיותרות ותאפשר לכם שימוש ארוך טווח בהנאה מקסימלית.

ווילון

 

חלון
מה היה לנו עד כה?