כל מה שרציתם לדעת על ניקוי ספות איכותי ומעמיק

איך לנקות ספה מבלי לאבד זמן? הספה היא המקום המושלם להתכרבל עם ספר טוב וכוס קפה. זה גם הרהיט הנוח ביותר להכנת שיעורי בית, צפייה בסרטים ואולי אפילו לאכול את החטיפים האהובים עליך. אבל זה יכול להיראות מלוכלך לפעמים. הדרך המושלמת להיפטר מהחשבון הזה לניקוי ספות היא ללמוד כיצד לנקות ספה מבלי להרוס את הגב או לבזבז יותר מדי זמן! הנה כל מה שאתה צריך לדעת!

 

מהי ספה?

ספה היא סוג של כיסא הם עשויים בדרך כלל עם מושב נוח אך יציב, ומגיעים במגוון עיצובים וסגנונות שונים המתאימים לכל חלל מגורים. הם גם מושלמים להתרווח עם ספר או מגזין טוב, צפייה בטלוויזיה או אכילת חטיף.

 

איך לנקות ספה

ישנן דרכים רבות ושונות לנקות ספה, אך השיטה הטובה ביותר היא לנקות תחילה את הכריות. לשם כך, תזדקק למוצר ניקוי שמיועד במיוחד לחומרי עור או זמש. מוצרים אלו הם לרוב יקרים, וניתן להשיג אותם גם אצל המנקים המקומיים, אך לקבלת התוצאות המדויקות ביותר השתמשו רק בחומרי ניקוי מקצועיים מוסמכים.

אם אינכם יכולים להשתמש במוצר המיועד לעור או זמש, כנראה שכל חומר ניקוי ביתי נפוץ יעבוד באותה מידה. תמיסה עדינה של מים וסבון עדינים בדלי תעשה את העבודה, אבל אם אתה רוצה את התוצאות הטובות ביותר השתמש בחומר הניקוי המקצועי המומלץ.

 

כיצד לקבוע את סוג הספה בבית שלך

כדי לעזור לך לקבוע את סוג הספה בבית שלך, השתמש בשלבים הבאים:

  • תסתכל על החלק הקדמי והאחורי של הספה. אם אתה מסוגל לראות את המסגרת, המסגרת היא שקובעת את סוג הספה בבית שלך.
  • לאחר מכן, שימו לב לכיסויי הכריות. אם הם באותו צבע כמו המסגרת, זה עניין של מקרה. חלק מהספות משתמשות בצבעים אחידים בעוד שלאחרות יש עיצובים שונים על דפוסים שונים של כריות.
  • אם גם הבד של הכיסויים זהה לצבע המסגרת, סביר להניח שמדובר בספה מפוצלת.
  • אם עיצובי הבד השונים מעורבבים יחד, סביר להניח שמדובר בספה בעלת שתי כריות.
  • לבסוף, אם הספה מרופדת, ככל הנראה מדובר בספת קצף זיכרון.

 

הדרך הנכונה לנקות ספה

כדי להסיר לכלוך ולכלוך מספה, עליך לסבן אותה. עם זאת, סיבון רגיל עם חומר ניקוי יכול לפגוע בגימור על ספה. כדי להימנע מכך, השתמש בחומר ניקוי רך וללא מברשות בעת שטיפת ספה. בעת שימוש בחומר ניקוי על ספה, הקפידו להשתמש במברשת רכה ונקייה כדי לקרצף את הלכלוך והשמן העודף מהבד.

עבור כתמים עקשניים, השתמש בחומר ניקוי בדים חזק על בסיס שבועי. ללכלוך קל מספיק ניקוי נקודה שבועית. עבור כתמים כבדים יותר או כתמים קשים, יש צורך בניקוי עמוק שבועי.

 

הדרך השגויה לנקות ספה

ישנן דרכים רבות לכבס ספה, אך השלבים הבאים כנראה יפגעו בבד ובגימור על ספה. לדוגמה, שימוש בחומר לניקוי שטיחים על ספה סביר להניח שישחק את בד הפוליאסטר. ושימוש במייבש על ספה כנראה יחמם אותו יתר על המידה, ויגרום לו להיסדק.

השתמש בספוג או בספוג נוזלי עדין כדי לנקות בעדינות את הספה, או השתמש בשילוב של השניים כדי לנקות אותה בצורה יסודית יותר. ניקוי ספות הוא משהו שאתה חייב לעשות באופן קבוע, וחשוב לעשות את זה נכון בפעם הראשונה.

 

לסיכום

ניקוי ספה הוא משהו שלא עושים כל יום וכשעושים כדאי לעשות בצורה נכונה, אם אתם חושבים שזה מסובך מדי בשבילכם תמיד ניתן להזמין צוות מקצועי. העיקר שהספה שלכם תשאר במצב מעולה ותחזור להיות נקייה ומרשימה כמו היום שבו קיבלתם אותה.

ניקוי ספות

ניקוי ספות
מה היה לנו עד כה?