למה כדאי להזמין פוליש לרצפה?

נדמה לאחרונה שכולם בוחרים לבצע הליך של פוליש לרצפות. השכנה שלנו חידשה את רצפות המשרד שלה, קרובי המשפחה ערכו פוליש בדירה הישנה שלהם ורק אנחנו תוהים – למה כולם עושים זאת? והאם מדובר בהליך כדאי? יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי לענות לעצמנו על השאלות הללו. אם גם אתם תוהים לגבי מידע זה, כדאי שתמשיכו לקרוא ותקבלו את כל המידע המקיף בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבד. שכן, בניגוד למדריכים קודמים, הפעם אין לנו את הידע הנחוץ בשביל להרחיב אודות נושא זה. כדי שנוכל לדעת למה כדאי להזמין פוליש לרצפה ומה גורם לרבים לעשות זאת, החלטנו לפנות אל מי שמכירים את הנושא באופן המעמיק ביותר – אלו שעברו את ההליך בבית שלהם, במשרד או בעסק כלשהו. כדי לקבל את התשובות המעמיקות ביותר, פרסמנו פוסט במקומות הבאים ובו הופיע סקר מקיף בנושא:

  • פייסבוק
  • פורומים של ניקיון
  • אינסטגרם

קיבלנו לא מעט פניות שאפשרו לנו לאסוף כמה תשובות בולטות ביותר שקיבלנו בנוגע לכדאיות של הזמנת פוליש לרצפה.

 

סיבה מספר 1 להזמנה של פוליש לרצפה – כדי לקבל רצפה שנראית כמו חדשה

הסיבה הנפוצה ביותר שצוינה על ידי מרבית העונים על הסקר הייתה שמדובר בהליך שמאפשר לקבל רצפה שנראית כמו חדשה מבלי להפוך את הבית. היו כמה אנשים שציינו בסקר שהם היו רגע לפני הליך של החלפת בלטות בבית. למזלם, ברגע האחרון הם הגיעו ממש במקרה לאתר של חברת ניקיון טופ יהלום והחליטו לבדוק פרטים על פוליש ולסגור עסקה.

 

סיבה מספר 2 להזמנה של פוליש לרצפה – בגלל שזה נוח

לא מעט ציינו שמדובר בהליך נוח וקל, שאינו מצריך מאמץ מצד מזמיני חברת הפוליש. היו מי שאמרו שהם ניסו לנקות בעצמם את הרצפות, אבל בשלב מסוים הם הבינו שלא משנה כמה יקרצפו או יקנו את החומרים הטובים ביותר, הם לא יגיעו לתוצאות כמו של פוליש. אז הם הזמינו פוליש לרצפה, פשוט כי זה נוח והקל עליהם, הם לא היו צריכים יותר להתאמץ בניקוי הרצפות.

 

סיבה מספר 3 להזמנה של פוליש לרצפה – כי זה פשוט

אנחנו היינו סבורים שהזמנה של הליך פוליש לרצפה תיארך זמן ממושך, אבל התברר לנו שמדובר בהליך די פשוט שדורש מאלו שמעוניינים בשירות פשוט למסור מידע אודות סוג המרצפות, סוג הפוליש שהם מעוניינים בו וכתובת. ההליך די זהה להליך של משלוח כלשהו ואינו דורש ידע מעמיק בתחום או הקדשה של זמן רב.

 

לסיום

עד כאן 3 הסיבות הנפוצות ביותר שגורמות לרבים לבצע הזמנה של הליך פוליש לרצפה. כעת אנחנו מבינים מדוע מדובר בהליך שצובר תאוצה בתקופה האחרונה, כי הוא פשוט, נוח ומאפשר לקבל מרצפות כמו של בית שהרגע הסתיימה בנייתו.

מנקים

 

שואב אבק
מה היה לנו עד כה?