מה היא ביובית?

הוצף המרתף? נסתם הביוב? יש פתרון! רז ביובית יגיע בכל שעה של היממה לכל בעיה, פתיחת סתימות קשות בצינורות מים וביוב, שמן, מאגרי מים ובריכות שחיה, ביעילות ובאמינות ובעיקר עם שירות נפלא. אז אל תשקעו בצרה, קראו לרז ביובית והם יגיעו במהרה. מתאים גם לחניונים מוצפים, מערכות ביוב עירוני ובתים פרטיים. 

 

ביובית

ביובית היא כלי רכב המצויד במשאבה רבת עוצמה וכלי קיבול גדול לנוזלים הנשאבים. באמצעות הביובית ניתן לשחרר סתימות ביוב קשות שנגרמו עקב הצטבעות פסולת בצינור על ידי הפעלת זרם מים בלחץ גבוה או על ידי שאיבה בעוצמה חזקה. ניתן לבצע טיפולי חירום בצנרת ביוב העולה על גדותיה או חדירת מים לתוך מבנה, מרתף או חניון עקב הצפה וניתן גם לבצע פעולות שגרה כגון ניקוז מקווי מים, בריכות שחיה או מאגרי שמן משומש.

בעיות הצפה וחסימה

היכן ניתן להשיג שירותי ביובית?

במידה ואתם זקוקים לשירותי ביובית בתל אביב תוכלו לפנות לרז ביובית לשירות מהיר, נוח ויעיל במחירים משתלמים במיוחד גם במקרי חירום 24/7. חברת רז ביובית מציעה שירותים רבים לכל בעיות הניקוז וההביוב:

 

  • פתיחת סתימות מכל הסוגים כולל סתימות קשות.
  • שאיבת מי הצפות כולל חניונים מאחר והביובית נמוכה דייה כדי להכנס לכל חניון.
  •  הסרת שורשים סבוכים שחדרו לצינורות ניקוז.
  • שאיבת בורות ספיגה ושומן.
  • חידוש צנרת שניזוקה.
  • שאיבת בריכות שחיה ומאגרי מים.

 

מתי להזמין ביובית ומתי להסתפק באינסטלטור?

חברת רז ביובית מספקת גם שירותי אינסטלציה במידת הצורך, אך הזמנת ביובית נדרשת כאשר יש צורך לפנות כמות גדולה של מים או מי ביוב אשר נקווים בתוך דירות, מרתפים, מקלטים, חניונים ועוד. מי ביוב לא ניתן לנקז סתם כך בגלל הסכנה התברואתית הכרוכה בהתעסקות איתם, זיהום הקרקע ומי התהום. לכן, בכל מקרה שבו מי ביוב ניקוו ויש לסלקם בצורה תברואתית, הזמינו ביובית.

בעיות הצפה וחסימה

למה דווקא רז ביובית?

תקלות בביוב או הצפות גורמים למצוקה רבה, לנזקים ואף לסכנה. במצבים כאלו אתם זקוקים למישהו מקצועי ואמין שיגיע מהר ככל האפשר ויפתור את הבעיה באופן מיטבי ללא גרימת נזק נוסף. רז ביובית מיומנים ומנוסים בכל סוגי הסתימות ומקרי ההצפות ומוכנים לכל אתגר.

שירותי החירום של רז ביובית יסייעו לכם לפתור בעיות הצפה וסתימה מיד כשהן מתרחשות, גם אם מדובר באמצע הלילה, כדי לצמצם ככל האפשר את הנזק הנגרם למבנה ולרכוש ולהפחית את המצוקה הנגרמת עקב כך.

 

לסיכום

אם נסתם הביוב, המרתף שלכם הוצף או מי גשמים חדרו לחניון, הזמינו את חברת רז ביובית לשירות מהיר, אדיב ובעיקר משתלם מאד. בחברת רז ביובית תוכלו לקבל שירות מתקדם באמצעות ביובית המתאימה בגודלה גם לחניונים לכל סוגי השאיבות, פתיחת סתימות בלחץ מים או שאיבה 24 שעות ביממה וגם במקרי חירום.

בעיות הצפה וחסימה

בעיות הצפה וחסימה
מה היה לנו עד כה?