מה עלות הדברת עסק

כולנו בנקודת זמן כזו או אחרת, נזקקנו לשירותיו של מדביר המגיע לבקר בבית ולמגר את תופעת המזיקים הנקודתית ממנה אנו סובלים. הופעתם של מזיקים לא רצויים, כמו נמלים, תיקנים ואפילו עכברים וחולדות, מסכנות את בריאות דיירי הבית. אך בעוד אנשים רבים בוחרים לפתור את בעיית המזיקים בבית בצורה עצמאית, כאשר מדובר בעסק שלכם- מקור הפרנסה, מוטב לא לקחת סיכונים ולבצע הדברה מקצועית לעסק. אבל כמה זה עולה?

 

מועד לפורענות

זה דבר אחד כאשר יש בעיית מזיקים בבית, אך הבעיה חמורה הרבה יותר אם מדובר בעסק שלכם. העסק הוא הפנים וכרטיס הביקור של האדם, ובמיוחד כאשר מדובר בעסקים העוסקים במזון בתחום המסעדנות או חנות חיות, חשוב לדאוג ביתר שאת שהעסק יהיה נקי ממזיקים.

ההשלכות של מפגעים תברואתיים כתוצאה מנוכחותם של מקקים או חולדות בעסק יכולות להיות הרות אסון, ואף להוביל לסגירה זמנית אם יש ביקורת פתע מטעם משרד הבריאות. לכן, יש לפנות למדביר מקצועי ואמין שיטפל בבעיה, כמו למשל- אבי הדברות.

 

רק מדביר מורשה לעסקים

גם אם מדובר בבעיה שאינה סובלת דיחוי ויש לפתור באופן מידי, אין להתפשר בשום אופן על מדביר שאינו מקצועי, אמין ובעל רישיון מורשה להדברת בתי עסק. חשוב למצוא מדביר בעל ניסיון והמלצות רבות, שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. מעבר לכך, לעיתים מדובר במקום המצריך הדברה בגדר התחזוקה השוטפת של בית העסק, ולכן מומלץ לבחור מדביר מקצועי ומומלץ שילך אתכם כברת דרך ויבצע הדברה תקופתית.

 

הפרמטרים לקביעת מחיר

מחירן של הדברות לבתי עסק נקבע על פי מספר קריטריונים בולטים, לפיהן יקבע המדביר את הצעת המחיר המשוקללת:

  • גודל השטח- מחירה של הדברת חנות בוטיק קטנה תהיה נמוכה יותר בצורה משמעותית מאשר הדברת עסק המשתרע על פני שתי קומות. ככל שיש יותר שטח לכסות, כך יעלה מחיר ההדברה.
  • סוג העסק- במידה והעסק חשוף דרך קבע להופעתם של מזיקים, כמו מסעדה, חנות למוצרי בעלי חיים או משתלה, יהיה צורך בחומרי הדברה ארוכי טווח ובהדברה יסודית, מה שייקר בצורה משמעותית את עלותה.
  • סוג ההדברה- יש להתאים את סוג חומרי ההדברה בשימוש המדביר לבעיה עצמה. עסק החשוף להימצאותן של חולדות ועכברים, יצריך שימוש ספציפי בחומר הרלוונטי עבורם.

לסיכומו של עניין, כל הדברה לבית עסק תתחיל בעלות של 250 שקלים, ועל פי הפרמטרים האלה ייקבע מחירה הסופי. עלות הדברה לעסק גדול מתחום המסעדנות עשויה להגיע ל750 שקלים, ובמקרים חריגים אף יותר.

 

אל תתפשרו על איכות

ברור כשמש שכאשר מדובר בבית העסק שלכם, חובה להשקיע את המקסימום הנדרש על מנת להבטיח סביבת עבודה נקייה ובטוחה, קל וחומר כאשר מדובר בעסק המתעסק במזון למשל. מצאו עוד היום את המדביר המומלץ הנכון עבורכם וקבלו הצעת מחיר. תהא אשר תהא, המחיר שווה את זה.

להרוס עסק

להרוס עסק
מה היה לנו עד כה?