ניקוי מרצפות באפיקים

מחפשים ניקוי מרצפות באפיקים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

לא נמצאו בעלי מקצוע באזור זה

בין אם אתם מחפשים אחר חברת ניקוי מרצפות לבית או למשרד, אתם צריכים לבחור בחברת הניקיון האיכותית ביותר שתמצאו. ולו בגלל העובדה שניקוי לא מקצועי – יכול לגרום אפילו לנזקים. בואו נדבר על כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת אנשי ניקוי מרצפות באפיקים.

רגע לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון מקצועית למרצפות באפיקים, אתם צריכים לוודא שאכן ניתן ואפשרי לסמוך על אותה חברת ניקיון. תוודאו כי מדובר בחברת ניקיון מומלצת לניקיון מרצפות, וזאת תוכלו לעשות בעזרת האינטרנט. פשוט תגוללו בגוגל את שם החברה, כמו למשל חברת המנקים החרוצים – ניקיון מרצפות. אם אתם רואים שלא עולות לכם תוצאות חיפוש שליליות וזועמות, כנראה שהכול בסדר. ויחד עם זאת, יהיה אפשרי לבצע עוד בדיקות מסוימות. בואו נדבר עליהן.

ניקוי מרצפות
ניקוי מרצפות

כיצד נוודא כי חברת הניקיון מומלצת ומהימנה?

אם אתם רוצים לבדוק את מהימנות חברת הניקיון שלכם, אתם יכולים לעשות באמצעות מה שנקרא "רשימת לקוחות ממליצים". לכל חברת ניקיון אמורה להיות רשימה שכזו, משהו שאפשר לבקש ממנה דרך הטלפון או במייל.  אם חברת הניקיון מסרבת למסור לכם את הרשימה מהסוג הזה, ייתכן שמשהו שם לא לגמרי כשר. במקרים אלו, יהיה מומלץ לאתר חברת ניקיון אחרת ולהסתייע בה. כמו כן, יהיה תמיד כדאי לבדוק את ותק החברה בשוק.

חברת ניקוי מרצפות מקצועית
חברת ניקוי מרצפות מקצועית

כמה זמן החברה כבר פועלת בתחום הניקיון?

אם החברה קיימת שנה-שנתיים, לא בטוח שהיא מספיק מקצועית בכדי לטל במרצפות שלכם. בפועל, שיטות הניקוי משתנות בהתאם לסוגי המרצפות. וככה גם רלוונטי לגבי חומרי הניקוי. אם אתם מעוניינים לצלוח את פרויקט הניקוי של המרצפות ללא נזקים, יהיה צורך להתאים בין הפרמטרים השונים שציינו כאן למעלה.

במידה שלא מתאימים נכון בין חומרי הניקוי, שיטות הניוקי וסוג המרצפות, חלילה יכול להיגרם נזק לרצפה. אנו מדברים על נזקים כמו שריטות על המרצפות, חריטות, חורים ואפילו שבר של מרצפות. אל תיפלו לידיהם של חובבנים, בטח לא לידיהם של חברות ניקוי חובבניות.

כמה זמן החברה כבר פועלת בתחום הניקיון
כמה זמן החברה כבר פועלת בתחום הניקיון

חברה ותיקה בתחום ניקוי מרצפות באפיקים היא מהימנה יותר בד"כ

אם החברה עוסקת בתחום ניקוי המרצפות כבר שנים, סביר להניח שהיא מקצועית דיה כדי לטפל גם במרצפות שלכם. ודבר נוסף שאנחנו רוצים שתיקחו בחשבון – מחיר ניקוי מרצפות והוזלת עלויות. בימינו האינטרנטיים זה די קל להוזיל א עלויות פרויקט הניקוי שלכם.

אתם צריכים סך הכול לאתר מספר חברות ניקיון, לבקש מהן הצעות מחיר וללכת על האטרקטיבית ביניהן. אבל יחד עם זאת, גם חשוב לזכור שלפעמים שירות מקצועי ומהימן – עולה יותר כסף. אם אתם נדרשים לשלם מחיר מאוד זול על שירות ניקוי המרצפות שלכם, ייתכן שמדובר בחברה חובבנית שמנסה להשתפשף על הגב שלכם. אל תתנו לזה לקרות.

ניתן לפנות לחברה ותיקה בתחום ניקוי מרצפות
ניתן לפנות לחברה ותיקה בתחום ניקוי מרצפות

אל תסתייעו בחברות שגובות מחירים גבוהים ביחס למומלץ בשוק

כמובן שגם עדיף לא לשלם יקר מדי על שירות ניקוי רצפה עם מרצפות. ההמלצה היא לשלם טווח ביניים, אותו אפשר לברר דרך האינטרנט. פשוט תקלידו בגוגל מונחים כמו "מחירון מומלץ לצרכן לניקוי מרצפות באפיקים". תוכלו לגלות אתרים ייעודיים שמאפשרים לכם להשוות מחירים, לברר מחירים, לקבל הצעות מחיר ועוד.

לאחר שתקבלו מספר הצעות מחיר מחברות ניקיון מקצועיות, תוכלו לבחור בזו שהכי אטרקטיבית. ועוד טיפ חשוב מאיתנו – תמיד תבדקו שמדובר בחברת ניקיון רשומה ומורשית. ישנם לא מעט נוכלים ועבריינים שמחפשים תירוצים להיכנס לבתים של אנשים. הם מתחזים לאנשי ניקיון, סוקרים את הבית שלכם ועשויים לחזור אחר כך לפרוץ אותו. אם כך, יהיה חשוב לבדוק את מהימנות והסמכות חברת הניקיון.

למידע נוסף: 5 טיפים מומלצים להשוואות מחירי חברות ניקיון

 

טיפים לבחירת חברת ניקוי מרצפות באפיקים מקצועית

דבר נוסף שחשוב לזכור, יהיה חשוב גם לבדוק באילו שיטות ניקוי חברת הניקיון עומדת להשתמש. אם היא עומדת להשתמש במכונות ניקוי עוצמתיות של פוליש וקס ותבצע חידוש מרצפות, יהיה חשוב לברר שאכן ניתן להשתמש במכונות האלו על המרצפות שלכם. אם לא, עדיף יהיה להימנע מנזק פוטנציאלי.

ולבסוף, הדבר הכי חשוב – אחריות על עבודת הניקוי. תוודאו שאם חלילה נגרם נזק במהלך עבודת ניקוי המרצפות, חברת הביטוח מכסה אתכם. כל חברת ניקוי מקצועית אמורה להיות מבוטחת בחברות הביטוח השונות, ככה שיהיה כדאי לברר זאת מראש. אם יש צורך, אפילו תטלפנו לחברת הביטוח לשם וידוא.

למידע נוסף: איך עושים חידוש רצפה?

טיפים לבחירת חברת ניקוי מרצפות
טיפים לבחירת חברת ניקוי מרצפות
אם אתם רוצים לבדוק את האמינות של חברת הניקיון לפני שאתם מזמינים, אתם יכולים לקורא באינטרנט על "רשימת לקוחות ממליצים" לכל חברת ניקיון אמורה להיות רשימה כזו, וגם תמיד ניתן לבקש שיעבירו לכם במייל או בטלפון.
נדע לפי מספר מרפמטים, בראש ובראשונה אתם תמיד יכולים לשאלות את החברה כמה זמן היא פועל בשוק ואיזה ניסיון היא יכולה להביא איתה, ישנה אפשרות נוספת שזה לבדוק באתרי אינטרנט אם יש לאותה חברה ביקורות על עבודות קודמות שהיא ביצעה בניקוי מרצפות.
מה היה לנו עד כה?