ניקיון דירות לאחר צביעה

מחפשים ניקיון דירות לאחר צביעה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

פעם בכמה שנים או חודשים, עלינו לצבוע את הדירה שלנו כדי לחדש את קירותיה, להיפטר מעובש, ולטשטש עקבות של חורי מסמרים, קידוחים, נזילות ועוד. ניקיון דירות לאחר צביעה הוא בין השירותים הפופולאריים בשוק, ואנשים רבים בוחרים להזמין אותו ולחסוך מעצמם את עבודת הניקוי.

קיימות חברות ניקיון רבות המציעות להעניק לנו שירות מעולה, ואנו עשויים למצוא את עצמנו מבולבלים אל מול המגוון הגדול. במאמר הבא, אספנו עבורכם מידע שימושי לגבי ניקיון דירות אחרי צביעה ובכלל, קריאה נעימה!

 

עבודות צביעה והשלכותיהן

עבודות צבע נדרשות פעם בתקופה, ולמרות שהן יוצרות המון בלגאן וטרטורים – אנו עדיין נהנים מהתוצאות שבאות אחריהן. כשאנו צובעים נהוג לכסות את החפצים בדירה ואפילו את הרצפה, משום שהצבע הוא בעל נטייה להגיע לכל מקום גם אם ניזהר מאוד בעת העבודה.

מעבר לכך, עבודות צביעה אינן מסתכמות רק בפתיחת דלי צבע ומריחת הצבע על הקיר, ופעמים רבות יש צורך בקילוף שכבות צבע קודמות, ליטוש, מילוי ברובה ועוד. כל אלו יוצרים המון לכלוך ובלגאן, ולכן באופן טבעי – השלב הבא הוא ניקיון דירות לאחר צביעה.

 

בחירת חברת ניקיון איכותית

כאמור, השוק מציע לנו המון חברות ניקיון, ועלינו לדעת כיצד לבחור מבניהן בצורה החכמה ביותר.



המלצות

כשאנו מחפשים בעל מקצוע, המלצה ממקור ראשון עשויה לחסוך לנו זמן רב. לא תמיד נוכל למצוא חבר או בן משפחה שימליץ לנו על חברת ניקיון, ובמקרה זה אנו יכולים לבצע חיפוש אינטרנטי ולהצליב מידע ממספר מקורות שונים.  

 

תקציב

חשוב שנמצא את חברת הניקיון שתתאים לתקציב שלנו, וכיום ניתן לברר בקלות מהם המחירים הנהוגים בשוק. בעת הפנייה אל החברה, שימו לב אם אתם מקבלים הצעת מחיר ברורה ומנומקת, או שבעל המקצוע מגמגם ויוצר תחושה שהוא "תופר" לנו מחיר באותו רגע.   

 

ניסיון

מומלץ לבחור בחברת ניקיון בעלת ניסיון, מכיוון שכך יהיה סיכוי גדול יותר לעבודה "חלקה" מבחינה לוגיסטית וטכנית. חברות צעירות יותר לרוב "סובלות" מחבלי לידה, ובעיות שונות הקשורות לתהליך ההתארגנות שמלווה כל חברה בתחילת דרכה.

 

חומרים וציוד

שוק הניקיון מתפתח ומתעדכן כל הזמן, וכדאי לבחור בחברה שמתעדכנת יחד עמו. חברה שעושה שימוש בחומרים איכותיים וציוד מתקדם, צפויה גם להעניק לכם שירות הרבה יותר טוב. 

 

תפקיד הניקיון בחיינו

האם ניקיון הוא רק עניין של נראות ותדמית? כנראה שלא! ריכזנו עבורכם מספר סיבות המסבירות את חשיבותו של ניקיון דירות לאחר צביעה:

  • השפעה על הפוקוס והיעילות
  • כשאנו יושבים בדירה נקייה, רמת הריכוז והיעילות שלנו עולה פלאים!
  • בין אם אנו סטודנטים שלומדים בדירה, ובין אם אנו עובדים מהבית – ישיבה במקום מלוכלך תקשה עלינו להתרכז. 

 

חשיבות בריאותית

כשאנו מזניחים את ניקיון הדירה שלנו, אנו מאפשרים הצטברות של אבק, יצורים החיים באבק, פטריות, חיידקים ועוד. כל אלו הם בעלי פוטנציאל להשפיע על הבריאות שלנו לרעה, ולכן חשוב להקפיד על ניקיון דירות לאחר צביעה ובכלל.  

 

רושם ותדמית

הניקיון הוא למעשה כרטיס הביקור שלנו, ואין זה משנה אם אנו נוהגים לארח רק חברים ובני משפחה, או שאנו מקבלים לקוחות ושותפים עסקיים בדירה שלנו.
כניסה לדירה מלוכלכת מיד יוצרת רושם שלילי כלפי המארח!

 

ניקיון דירות לאחר צביעה – עשה זאת בעצמך

בעוד רוב האנשים בוחרים להזמין ניקיון דירות לאחר צביעה, יש כאלו שבוחרים לעשות זאת בכוחות עצמם.
יחד עם זאת, לא לכולם יש את האפשרות לנקות בעצמם, ולרוב מדובר באחת מהסיבות הבאות:

  • שגרת יום עמוסה
  • רצון לקבל "זמן פנוי לעצמנו"
  • בעיות רפואיות
  • העדפת ניקיון מקצועי
  • מחירי שירות אטרקטיביים

 

הכנות לקראת ניקיון הדירה

לאחר שבחרנו חברה לצורך ניקיון דירות לאחר צביעה, תיאמנו מועד והנה הגיע לו יום הניקיון. אילו הכנות מומלץ לבצע לפני הניקיון?

 

הצעת מחיר כתובה

הקפידו לקבל הצעת מחיר כתובה, גם אם מדובר באימייל או וואטסאפ. הימנעו מסגירת עסקה עם חברות שדוחות את הצעת המחיר, או משתמשות במשפטים כמו "נדבר בסוף".  

 

הישארו בדירה בפעם הראשונה

בעת שאתם קובעים לראשונה עם חברת ניקיון, מומלץ להישאר בדירה כדי לתהות על קנקנה. כך תוכלו להכיר את המנקים, ואף לציין בקשות מסוימות לגבי אופי העבודה.  

 

הייתם מרוצים? המליצו!

מכיוון שתחום הניקיון מציע מאות בעלי מקצוע המתחרים ביניהם, במידה ונתקלתם בבעל מקצוע שעשה עבודה איכותית – המליצו עליו מפה לאוזן וברשתות החברתיות! כך תוכלו לפרגן, וגם לחסוך חיפושים לאנשים הקרובים לכם.   

 

ארגנו את הדירה

במידה ואתם משלמים ע"פ שעה, באפשרותכם לארגן את הדירה לפני בוא המנקה, כך שהוא יוכל להגיע אל המקומות החשובים.

 

מחיר ניקיון דירות לאחר צביעה

לכל ניקיון דירות לאחר צביעה מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי במספר פרמטרים:

 

האם דרושות הכנות מיוחדות?

אחד הפקטורים שישפיעו על מחיר ניקיון דירות לאחר צביעה, הוא עניין ההכנות. דירות מסוימות דורשות הכנות כמו פינוי רהיטים ישנים, הזזת חפצים, ועוד, ופעולות אלה דורשות מהמנקים זמן נוסף במידה והם צריכים לבצע אותן. 

 

מהו גודל הדירה?

גם גודל הדירה ישפיע ישירות על מחיר ניקיון דירות לאחר צביעה. ככל שהדירה היא גדולה יותר כך תידרש עבודה רבה יותר מצד המנקים, ולכן ייעלה גם המחיר/

 

מהם השירותים שהזמנתם?

חברות ניקיון מציעות מגוון של שירותים שונים, ובעוד חלק מהאנשים מזמינים ניקיון רצפות רגיל (ספונג'ה), אחרים זקוקים לפוליש, ווקס, ניקיון חלונות ותריסים ועוד. סוג השירותים שאותם תזמינו גם הם צפויים להשפיע על מחיר השירות.  

 

מהו מחירון החברה הבסיסי?

אלמנט נוסף שישפיע על מחיר השירות, הוא כמובן מחירון החברה הבסיסי. כל חברה מתמחרת את שירותיה בצורה קצת שונה, ובאפשרותכם לעיין במחירון אם קיים, או ליצור קשר טלפוני עם החברה.  

ניקיון דירות לאחר צביעה

ניקיון דירות לאחר צביעה
מה היה לנו עד כה?