במיוחד לפני פסח: קבלו את הצ'ק ליסט שיעשה לכם סדר

פסח הוא חג נהדר שמבשר את בוא האביב ומעניק לנו תחושה נפלאה של חופש, קיץ ואופטימיות. פסח הוא גם זמן קסום להתחדשות, עשיית סדר ונקיונות. בית מסודר ונקי לקראת האביב נותן לנו הרגשה מדהימה. כולם זוכרים את האמהות שלהם מצחצחות את הבית שלא תכנס אף חתיכת חמץ ועל הדרך מפנות כבר את כל הארונות.

אנחנו בטוחים שאתם מתרגשים לקראת פסח המתקרב וכבר מתכננים את הנקיונות והסידורים. חשוב לזכור שההכנות לפסח זו הזדמנות גם לדאוג לתחזוקה שוטפת של הבית. מה כדאי לבדוק? איך תמנפו את ההכנות של פסח בצורה הטובה ביותר – לבית מושלם וכיפי? אז רגע לפני שאתם מתחילים להבריק ולתקן הכנו לכם צ׳ק ליסט עם כל מה שחשוב לדעת ואתם אולי עלולים לשכוח.

 

ה – צ׳ק ליסט לקראת פסח שיעשה לכם סדר בסדר!

תחזוקת הבית ואיתור נזילות

פסח הוא זמן נהדר לאתר תקלות בבית ולטפל בהן באופן מרוכז. תקלות ביתיות תמיד עדיף ״לתפוס״ בשלב התחלתי של הבעיה. אחרת הבעיה עלולה לגדול ולקחת מכם הרבה אנרגיה, זמן וכסף. בפסח הזה בודקים דברים מבעוד מועד! מה יש לבדוק?

  • איתור נזילות – נזילות יכולות להעיד על בעיה עמוקה יותר בצנרת. לפעמים אנחנו מבחינים ברטיבות אך קשה לנו לאתר מאיפה היא מגיעה. לכן אנחנו ממליצים להעזר באיש מקצוע. איתור נזילות משה שליו הוא ההמלצה שלנו. הוא מאד מקצועי ויש לו גם את הציוד הכי מקצועי בתחום. היום קיימים מכשירים מדהימים לאיתור נזילות כגון מצלמה טרמית שמראה בדיוק איפה הנזילה וכך נחסך מכם הצורך לשבור הרבה קירות בבית.
  • בדיקת מזגנים – בדקו שהם עובדים ותקינים לקראת הימים החמים שהולכים להגיע. בדקו נזילות אפשרויות. גם כאן כדאי להעזר באיש מקצוע לאיתור נזילות.
  • בדיקת חשמל כללית – וודאו כי כל מכשירי החשמל עובדים, אין קצרים מיוחדים וכל הפקקים בארון תקינים.

 

סדר בארונות

פסח הוא הזדמנות נהדרת לסדר את כל הארונות בבית. כמה טיפים חשובים בנושא:

  • רתמו את כל תושבי הבית – הפכו את סידור הארונות לחגיגה. ״מתגו״ אותו בתור מסיבת סדר ותגרמו לילדים ולבן או בת הזוג לשתף פעולה בשמחה ובכיף. הכינו פלייליסט מגניב ותהנו מהסדר.
  • בית מסודר הוא בית מינימליסטי – אל תחששו לזרוק. תהנו מפעולת הזריקה. נסו להפרד לשלום מכמה שיותר חפצים. שאלו את עצמכם – האם אני באמת זקוק לזה?
  • הקדישו לכך כמה שעות מרוכזות – נסו לא לפרוס את הסדר על פני כמה ימים אלא פנו לכך חצי יום ונסו לסיים עם הכל.

 

נקיונות

את הנקיונות יש לעשות אחרי שהשלמתם את המשימות הקודמות. אחרי שפתרתם את כל הבעיות ועשיתם סדר הבית יהיה מוכן לנקיון מעמיק. רכשו ציוד נקיון מתאים עם נינוחות אביב נהדרים שיעשו לכם חשק לנקות. התחילו מהמקומות בבית אליהם אינכם מגיעים בשגרה כגון מדפים גבוהים או ארונות. נסו לנקות בשמחה ובחיוך ולא להתיש את עצמכם יותר מדי. אז פסח הזה מכינים הכל מבעוד מועד ונהנים מתחושת התחדשות ונקיון! חג אביב שמח!!

לבדוק הביתה

במיוחד לפני פסח_ קבלו את הצ'ק ליסט שיעשה לכם סדר
מה היה לנו עד כה?