שירותי ניקיון בנחלים

מחפשים שירותי ניקיון בנחלים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

12 קומות ומעלה - Team Brown
אלי בראון

12 קומות ומעלה - Team Brown

נבדק לאחרונה 24.03.2024
5
3
חוות דעת
התמחויות: שירותי ניהול ואחזקת מבנים שוטף מעל 12 קומות , שירותי ניקיון למבנים , שרותי ניקיון לתעשייה ומסחר , ניקיון בניינים ודירות לפני מסירה מקבלן , שרותי אבטחה , ניקיון חניונים במכונות ורובוטים , שילוב בין עבודה אנושית לרובוטי ניקיון , ייעוץ והתאמה אישית לצרכי הלקוח , זמינות גבוהה , אחריות מלאה על כל עבודה

הניקיון הוא פקטור משמעותי עבור רובנו, בין אם מדובר בביתנו הפרטי, סביבת העבודה שלנו, או הרכב שבו אנו נוהגים. מחקרים הראו שהניקיון משפיע באופן ישיר על הרגשתנו, ושהייה במרחב נקי עשויה להפוך אותנו לרגועים, שמחים ואפקטיביים הרבה יותר! מסיבה זו שירותי ניקיון בנחלים הם פופולאריים במיוחד.

אנשים רבים בוחרים בחברות מקצועיות שעוסקות בתחום הניקיון – במטרה לשפר את איכות החיים ולחסוך מעצמם כאבי ראש מיותרים. בעלי המקצוע מחברת "המנקים מהעיר" לקחו אותנו למסע מרתק בעולם שירותי הניקיון, וחזרנו עם כל המידע החיוני לגבי שירותי ניקיון בנחלים!

שירותי ניקיון
שירותי ניקיון

מדוע חשוב לנקות?

מסתבר שניקיון טומן בחובו יתרונות רבים, וגם עבור מי מאיתנו שהוא לא פרפקציוניסט! אז למה בעצם כדאי לנו לנקות באופן שוטף, גם כשהלכלוך לא ממש מפריע לנו?

 

חיידקים ואלרגנים

למרות שאנו לא רואים את מי שחי איתנו, אנחנו בהחלט לא לבד! אין זה משנה כמה ננסה למנוע זאת – אנו חיים עם "חברים" רבים מסביבנו, ביניהם חיידקים, וירוסים, חרקים, פטריות, ויצורים מיקרוסקופיים נוספים. הגורמים הללו משפיעים על בריאותנו בטווח הקרוב והרחוק, ולכן עלינו למנוע את הצטברותם. אם אתם חווים קשיים בנשימה, פריחות ואלרגיות, ייתכן מאוד שהדבר קשור לרמת הניקיון באזור שבו אתם שוהים.

 

ראש נקי

כפי שכבר רמזנו בתחילת המאמר – ניקיון משפיע ישירות על התחושה הכללית שלנו, על רמת הריכוז, ועל האפקטיביות בפעילויות השונות שאנו מבצעים. כשאנו יושבים בחדר נקי, הדבר גורם לנו להיות רגועים יותר ומאפשר לנו תחושת ניקיון גם מבחינה מנטלית. מסיבה זו חשוב לנקות באופן סדיר את המשרד, הבית, הרכב, וכל מקום אחר שבו אנו מבלים חלקים משמעותיים מהשגרה היומית שלנו.

 

ניקיון – כרטיס הביקור שלכם

כשאנו נכנסים למשרד או לחדר נקי, זה כבר יכול להגיד לנו משהו על האדם שגר או עובד שם! ועכשיו נסתכל על זה מהצד השני ונשאל – כיצד הייתם מעוניינים להציג את עצמכם? זכרו שניקיון בתים או ניקיון משרדים, הוא כרטיס הביקור שלכם כשאתם מארחים חברים, בני משפחה, ולקוחות!

ניקיון – כרטיס הביקור שלכם
ניקיון – כרטיס הביקור שלכם

מדוע לא לנקות בעצמנו?

נכון הוא הדבר, שמומלץ לכל אדם לדעת את מלאכת הניקיון, ולא להיות חסר אונים לחלוטין בתחום זה. ויחד עם זאת, כשאנו מדברים על בעלי מקצוע בתחום הניקיון, אנו מדברים על אנשים שמבצעים את המלאכה הזו יום ביומו כחלק מהשגרה שלהם. רמת המיומנות שאליה מגיעים עובדי ניקיון מקצועיים, מאפשרת להם להעניק לנו תוצאות איכותיות הרבה יותר.

כמו כן, חשוב לציין שרוב האנשים לא אוהבים לנקות! שירותי ניקיון, מאפשרים לנו לפטור את עצמנו ממלאכה שנתפסת כמעיקה עבור רבים מאיתנו, וזה יתרון נוסף בהשכרת שירותים שכאלו.

שירותי ניקיון בנחלים – ניקיון לכל מטרה

ענף הניקיון הוא מורכב, ואנו יכולים למצוא חברות ניקיון איכותיות רבות בנחלים – דוגמת "המנקים מהעיר", המעניקות מגוון של שירותים בתחום. באילו מצבים נחפש שירותי ניקיון?

שירותי ניקיון – ניקיון לכל מטרה
שירותי ניקיון – ניקיון לכל מטרה

ניקיון בתים בנחלים

הבית שלנו הוא המקום שבו אנו רוצים להרגיש הכי נוח, ולכן הניקיון שלו חשוב במיוחד! כאמור, אנשים רבים לא ששים לעסוק במלאכת הניקיון, ולעתים זה פשוט משתלם יותר להזמין בעל מקצוע אחת לכמה ימים. ניקוי מקצועי ישאיר את הבית שלנו מבריק ונוצץ, יעניק לנו תחושת רעננות, ויגרום לנו להרגיש הכי בבית בעולם! בין יתר שירותיה, חברת "המנקים מהעיר" מספקת גם שירותי ניקיון!

 

ניקיון משרדים בנחלים

רבים מאיתנו מבלים את רוב היום שלהם במשרד, ולכן חשוב שיהיה מדובר בסביבה נוחה מכל הבחינות! מה כבר לא מוצאים במשרדים בימינו? החל ממכונת אספרסו, דרך שיעורי יוגה, וכלה בשולחנות סנוקר. ניקיון המשרד ישפיע גם על תחושת הניקיון בראש שלנו, ויאפשר לנו לעבור בצורה יותר נעימה ויעילה. ניקיון משרדים הוא בין השירותים הנפוצים והמבוקשים, ולרוב הלקוחות עובדים מול חברת הניקיון באמצעות חוזה שמגדיר לפחות יום ניקיון שבועי אחד.

 

ניקיון בניינים בנחלים

בין אם מדובר בבנייני מגורים או בבנייני משרדים – כל בניין כולל חלקים שנחשבים ל"שטח אפור", ולכן אף אחד מהדיירים או בעלי המשרדים אינו אחראי לניקיון שלהם. שטחים כאלו יכולים להיות מסדרונות, חדרי מדרגות, מקלטים, חדרי שירותים ועוד. מסיבה זו, בעלי בניינים רבים בוחרים לעבוד עם חברת ניקיון מקצועית – שתדאג לניקיון השטחים הללו בצורה שוטפת.

למידע נוסף: דגשים לבחירת חברת ניקיון

 

ניקיון לפני אכלוס בנחלים

מעברי דירה ומשרד בנחלים הם נפוצים, ובעיקר בשנים האחרונות – שבהן מסתמנת מגמה של דינאמיות מבחינת שינויי כתובת במגזר הפרטי והעסקי גם יחד. חברות ניקיון מציעות שירותי ניקיון דירה לפני כניסה, ומאפשרות לנו להיכנס לבית או למשרד נקי ומבריק לחלוטין – מה שישפיע ישירות על ההתחלה החדשה שלנו! פעמים רבות, אנו נכנסים למעון החדש שלנו לאחר שיפוץ או עבודות צביעה, וניקיון יסודי הוא הכרחי עוד לפני שאנו מובילים את חפצינו אל הכתובת החדשה.

 

ניקיון רהיטים ושטיחים בנחלים

למרות שרוב חברות הניקיון בנחלים עוסקות בניקוי נדל"ן, לקוחות רבים מחפשים גם שירותי ניקוי עבור פריטים שונים דוגמת רהיטים ושטיחים. חברות הניקוי עושות שימוש בטכניקות וחומרים מתקדמים, ולכן מעניקות לנו ניקוי ברמה אחרת לחלוטין מזה שאנו מסוגלים לבצע בעצמנו. אם יש לנו ספה, שטיח, או מספר רהיטים שדורשים ניקוי יסודי – מומלץ לנו לחפש חברת ניקוי שתגיע אלינו ותבצע את העבודה ביעילות ובזריזות.

 

ניקיון חלונות בנחלים

עבודת ניקוי חלונות דורשת מיומנות מיוחדת, רישיון עבודה בגובה, וכמובן – ציוד מתאים. כשאנו מדברים על בנייני משרדים – אנו נתקלים יותר ויותר בעיצובים מודרניים, שבמסגרתם קירות הבניין החיצוניים מורכבים למעשה מחלונות גדולים. עיצובים אלו דורשים תחזוקה מתמדת, במטרה למנוע הצטברות אבק, צואת ציפורים, כתמי משקעים ועוד. מנקי חלונות עוברים הכשרה מיוחדת, ונאלצים לעבוד בגובה רב באמצעות התקנים מיוחדים היורדים מראש הבניין, או באמצעות ציוד של גלישת חבלים (סנפלינג).

 

שירותי ניקיון בנחלים – למה חשוב לשים לב?

כשאנו מחפשים חברת ניקיון, אנו עומדים אל מול מגוון רחב של בעלי מקצוע, ובאופן מפתיע – כולם מציעים לנו את השירות הטוב ביותר. אם כך, כיצד נדע באיזו חברה לבחור? אספנו עבורכם מספר פרטים שכדאי לשים אליהם לב:

שירותי ניקיון – למה חשוב לשים לב
שירותי ניקיון – למה חשוב לשים לב

תחום ההתמחות

כאמור, רוב חברות הניקיון עוסקות בניקוי מבנים, אך כדאי לשים לב מהו תחום ההתמחות שהחברה מציגה. כך למשל, עוזרות פרטיות לרוב מתאימות יותר לניקוי בתים פרטיים ומשרדים קטנים, ובמידה ואנו מחפשים שירותי ניקיון לשטחים גדולים יותר – לרוב כדאי לעבוד עם חברת ניקיון המעסיקה מספר מנקים מנקות. את תחום ההתמחות – ניתן להבין באמצעות ביקור באתר האינטרנט דף הפייסבוק של בעל המקצוע, ומומלץ לעשות בהם "סיבוב התרשמות" לפני הפנייה הטלפונית.

וותק בתחום

כשאנו מדברים על תחום הניקיון, הוותק משחק תפקיד עיקרי! הוותק של בעל המקצוע ישפיע לא רק על איכות העבודה, אלא גם על המהירות שבה היא תבוצע – ולכן מדובר בחיסכון כלכלי נקי כשאנו משלמים בצורה שעתית.
רוב חברות הניקיון מציינות באתר שלהן את מספר שנות הניסיון, ובמידה ומדובר בעוזרת פרטית – באפשרותכם לשאול אותה על ניסיונה בצורה ישירה.

ציוד וחומרים

למרות שלא כולנו מומחים בתחום הניקיון, אנו בהחלט יכולים להבין באופן כללי מול מי אנו עומדים. בקשו מחברת הניקיון מידע לגבי הציוד והחומרים שאיתם היא עובדת, ובצעו מחקר קצר ברשת כדי להבין פחות או יותר מהי רמת המקצועיות של החברה. זכרו שממש כמו וותק העובדים – גם ציוד מתקדם וחומרים איכותיים ישפיעו על איכות וזריזות העבודה, ולכן צפויים לחסוך לכם כסף רב.

 

המלצות

כהמשך ישיר לבירור הניסיון המקצועי של המנקה החברה שבחרנו, חשוב מאוד לקבל המלצות על בעל המקצוע. למרות שאנו לא רוצים להיות חשדניים – בעלי מקצוע יכולים לרשום מה שהם רוצים בערוצים העסקיים שלהם, ולנו אין הרבה דרכים לדעת מה נכון ומה פחות נכון. לכן, בעת חיפוש שירותי ניקיון בנחלים, הקפידו לבקש המלצות אמינות מלקוחות קודמים!

 

שירות לקוחות

כמו כל בעל מקצוע, גם כשמדובר בשירותי ניקיון בנחלים – אנו מעוניינים לקבל יחס נעים ואדיב. עבור חדי האבחנה שבינינו – אופי השירות של חברת הניקיון ניתן לזיהוי כבר בפנייה הראשונית שלנו אליה. בשיחה הטלפונית הראשונית נוכל להתרשם מהסבלנות, המקצועיות וטון הדיבור, ופרטים אלו יסייעו לנו להבין עם מי אנו הולכים לעבוד, ואם אנו אכן מעוניינים לעבוד עמו.

 

מחיר הוגן

גם אם אנו לא מומחים בענף הניקוי, עידן האינטרנט והרשתות החברתיות – מאפשר לנו לבצע סקרי שוק בקלות יתרה. האינטרנט מציע אתרים אובייקטיביים, המציעים השוואת מחירים יעילה בין בעלי מקצוע בתחומים שונים, וגם בתחום שירותי הניקיון. באופן זה אנו יכולים להתרשם מהמחירים הנהוגים בתחום, ולצרף את הנתון הזה לשאר השיקולים שצוינו כאן.

 

פשוט לעשות פיילוט!

לפעמים אין לנו דרך לדעת עם מי אנו עובדים – עד שאנו מנסים את שירותיו בפעם הראשונה. לכן, באפשרותנו לקבוע את המועד הראשון ללא התחייבות, כשהמטרה היא להתרשם מאיכות העבודה, העמידה בזמנים, הרצינות, ועוד. לאחר העבודה הראשונה, נוכל להחליט אם אנו מעוניינים בחוזה קבוע (במידה ומדובר במשרד בניין).

 

מחיר שירותי ניקיון בנחלים

העניין שמעסיק את רוב מי שמחפש שירותי ניקיון – הוא כמובן עניין המחיר. אנשים רבים בוחרים לנקות בעצמם את הנכס שלהם במטרה לחסוך כסף, אך לא תמיד מדובר בשיקול מדויק ונכון. רבים הם המקרים שבהם נברר על מחיר של ניקוי הבית או המשרד, ולאחר השוואה פשוטה וחישוב של הזמן והמאמץ שעלינו להשקיע בניקוי – נחליט שהרבה יותר משתלם לנו לשכור שירותי ניקיון! מהם הפקטורים שישפיעו על מחיר שירותי ניקיון?

מחיר שירותי ניקיון
מחיר שירותי ניקיון

וותק החברה המנקה

לוותק יש השפעה ישירה על המחיר, ומדובר לרוב בעוזרות פרטיות המציעות ניקוי בתים. עוזרת פרטית מנוסה, מסוגלת להגיע לתוצאות איכותיות במיוחד, ולהעניק לנו בית מבריק ונעים בזמן קצר יחסית… המהירות שבה תבוצע המלאכה צפויה לחסוך לנו כסף, מכיוון שלרוב התשלום מחושב ע"פ שעת עבודה. מנגד, חברות ניקיון בד"כ עובדות באמצעות מכרזים, או חוזים המבוססים על מחירים גלובאליים פר תקופת אחזקה.

 

גודל השטח הדורש ניקוי

המחיר יושפע מגודל הנכס שאותו אנו מעוניינים לנקות, למרות שחשוב לומר שמנקים לא גובים מחיר ע"פ חישוב הגודל – אלא ע"פ שעת עבודה. למעשה, יותר מדויק לומר ששטח גדול יותר ידרוש יותר שעות עבודה, ולכן המחיר הסופי יהיה גבוה יותר.

 

חומרים וציוד

חברות ניקיון רבות מתמחרות את שירותיהן גם בהתחשב בציוד ובחומרים. תחום הניקיון – כמו תחומים רבים אחרים, עובר התפתחות מתמדת בשנים האחרונות, והדבר משפיע על המכשור ועל החומרים שבהם נעשה שימוש.
חברות ניקיון שעושות שימוש בציוד חדיש וחומרים מתקדמים – מסוגלות להעניק לנו עבודה ברמה גבוהה הרבה יותר, מאשר מנקים שעדיין עובדים בשיטות ישנות ופחות יעילות.

 

הכנות נדרשות

מבחינת בעלי המקצוע בתחום הניקיון – יש הבדל גדול בין ניקוי דירה או משרד ריקים, ובין נכס מתפקד ומלא בציוד. כשאנו מחפשים שירותי ניקיון בנחלים – המחיר יושפע ממצב הנכס שאנו מעוניינים לנקות, כשנכס מלא בציוד יתומחר בסכום גבוה יותר. כשהמנקים נדרשים לנקות חדר מלא בציוד – הדבר דורש עבודת הכנה רבה, שבמהלכה הם עורמים את הציוד באופן המאפשר ניקוי יסודי ככל האפשר. כמו כן, המנקים נדרשים גם להחזיר את הציוד למקומו לאחר עבודת הניקוי, ולכן מדובר בעבודה נוספת עבורם.

 

סוג הניקיון

בעת הפנייה הראשונית שלנו לכל חברת ניקיון בנחלים – נתבקש לפרט מהו סוג הניקיון שבו אנו מעוניינים. מה הכוונה? ובכן, חברות ניקיון מציעות סוגי ניקיון רבים, ביניהם פוליש, ווקס, ניקיון כללי, ניקיון חלונות ותריסים בלבד, ועוד. מגוון השירותים הללו, מאפשר לחברות הניקיון גמישות אל מול הלקוחות, ומעניק להם את האפשרות לבחור את השירות המתאים להם ביותר. כל אחד מסוגי הניקיון שהוזכר טומן בחובו מחיר מעט שונה, הנובע מרמת הקושי של העבודה, החומרים שעמם יש לעבוד, ופקטורים נוספים.

 

טיפים חשובים למחפשי שירותי ניקיון בנחלים

לסיכום, ולמרות שרבים מאיתנו כבר שכרו שירותי ניקיון בחייהם, מצאנו לנכון לרכז עבורכם מספר טיפים חשובים לגבי שירותי ניקיון בנחלים.

סכמו את המחיר מראש

נכון שלא תמיד ניתן לדעת כמה שעות תידרשנה לצורך הניקוי, ועדיין – חשוב לברר מראש מהו המחירון השעתי. הימנעו מחברות ניקיון או מנקים שעובדים בשיטת "נדבר על זה בסוף", והקפידו לוודא את המחיר מבעוד מועד. באופן זה, תוכלו למנוע אי נעימויות, ו"הפתעות" בלתי צפויות המגיעות יחד עם תשלום החשבון.

 

לפחות בפעם הראשונה – הפגינו נוכחות

נוכחותכם בנכס בזמן הביקור הראשון של בעל המקצוע – לא רק מאפשרת לכם להיות רגועים מול מישהו שאתם עדיין לא מכירים, אלא גם מאפשרת לכם לתת הוראות ספציפיות לגבי עבודת הניקוי הרצויה לכם ביותר. באופן זה תוכלו לבקש מהמנקה להתמקד באזורים או רהיטים ספציפיים, ולקבל את התוצאה האידיאלית לטעמכם!

 

ארגנו את הבית המשרד לקראת הניקיון

אין מי שמכיר את הנכס שלכם יותר טוב מכם, ואתם אלו שמבלים בו רוב הזמן. לכן, אם ישנם חפצים עדינים שיכולים להוות מכשול, הקפידו לאחסן אותם לפני הגעת המנקה – כדי למנוע שבירת חפצים בשוגג. כמו כן, במידה וקבעתם מספר שעות מוסכם מראש לעבודת הניקיון, באפשרותכם לעשות קצת סדר בבית – מה שיאפשר למנקה להתמקד בעבודת הניקוי החשובה יותר.

 

וודאו שהדיירים לא יפריעו לתהליך הניקוי

כשאנו מזמינים בעל מקצוע לנקות את הבית או המשרד שלנו, נהיה מעוניינים להעניק לו את התנאים הנוחים ביותר לעבודת הניקוי. לעתים, זה לא ממש נעים עבור המנקה לבקש מאנשים לעבור לחדר אחר, או לפנות את האזור כדי שהוא יוכל לנקות ביעילות. הדרך הכי טובה – היא לבקש מבני הבית עובדי המשרד לפנות את האזור, כך שעבודת הניקוי תתבצע בצורה הטובה ביותר. במידה ואין אפשרות כזו, בקשו מהם להיות ערניים לתהליך העבודה, ולהשתדל לא לשהות באזורים שבהם המנקה עובדת באותו הרגע.

 

מרוצים? המליצו!

כאמור, במידה ותחפשו שירותי ניקיון בנחלים – תגלו שיש מגוון גדול של בעלי מקצוע בתחום. במידה ואתם עובדים עם מנקה טובה ומקצועית כבר תקופה, אל תשכחו לפרגן ולהמליץ עליו לקרובי משפחה וחברים. תחום הניקיון כרוך בעבודה קשה, וזה רק הוגן להמליץ על מי שמגיע לו!

למה בעצם כדאי לנו לנקות באופן שוטף, גם כשהלכלוך לא ממש מפריע לנו? הנה כמה סיבות לכך: חיידקים ואלרגנים, ראש נקי (רוגע ושלווה) ואין ספק שניקיון יכול להעיד הרבה על בן אדם שמולכם.
כיצד נדע באיזו חברה לבחור? אספנו עבורכם מספר פרטים שכדאי לשים אליהם לב: תחום ההתמחות של החברה, וותק בתחום הניקיון, ציוד וחומרים, המלצות ולבדוק אם המחיר הוגן.
מה היה לנו עד כה?