תהליך בדק בית לפני רכישת דירה – כל מה שרציתם לדעת

בתקופה האחרונה אנו נתקלים בלא מעט פוסטים שעוסקים בתהליך בדק בית שמתבצע לפני רכישה של דירה. ראוי לציין כי פוסטים אלו נכתבים בעיקר בקבוצות פייסבוק ובפרופילים שונים של מכרים שלנו ברשתות החברתיות. השיח הער בנושא והחיפוש אחר מידע, גרם לנו להבין שיש צורך בכתיבת מדריך מקיף שירכז את כל הפרטים החשובים. זו הסיבה שאנו כותבים את מדריך זה שיציג בפניכם את כל מה שרציתם לדעת על תהליך בדק בית לפני רכישת דירה. הישארו אתנו ותצאו מומחים.

 

תכירו את האנשים שבזכותם מדריך זה עולה לאוויר

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על התהליך של בדק הבית לפני רכישה של דירה, ראוי שתדעו תחילה מיהם האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, אין לנו ידע מספק בנושא, כך שהיינו צריכים לפנות אל יודעי דבר בתחום. הגענו אל אנשים אלו לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון נדל"ן מוכר ובה כתבנו כי אנו כותבים מדיך בנושא הליך של בדק בית וכי אנו מעוניינים לקבל פרטים מעמיקים. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 20 אנשים שעברו את ההליך המדובר בתקופה האחרונה ויש להם  מידע רב שהם ביקשו לשתף אתנו.

 

העובדה ה – 1 שרציתם לדעת על תהליך של בדק בית לפני רכישת דירה: יאפשר לכם למכור ללא כאב ראש

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם הסתייעו בשירותיה של מבנים חברת בדק בית לאחר ששמעו ממכרים שלהם שמדובר בחברה מוכרת ומומלצת שמאפשרת בסופו של דבר לבצע את המכירה של הבית ללא כאב ראש. שכן, חברות בדק בית עורכות בירור מקיף ומאפשרות לקונים לדעת שהם לא עורכים קנייה של חתול בשק.

 

העובדה ה – 2 שרציתם לדעת על תהליך של בדק בית לפני רכישת דירה: יש לכם גב

אם אתם אלו שמתכננים למכור את הדירה ואתם יודעים שמדובר בדירה במצב טוב מאוד, כדאי שתדעו שזה לא מספיק לבצע מכירה עם מחשבה שכזו. אתם צריכים לבצע. כלומר, עליכם לפנות אל חברה שעוסקת בבדק בית כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם גב למקרה שיתרחשו אחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • פיצוץ בצנרת
  • נזילה
  • תקלות בחשמל ועוד

שכן, במידה והבית במצב טוב, חברת בדק הבית תבדוק מראש ותחתום כי אין נזק בדברים שנוגעים לזה.

 

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם חברת בדק בית

עכשיו כשאתם יודעים שיצירת קשר עם חברה לבדק בית תאפשר לכם לרכוש את הדירה בראש שקט, אתם צריכים פשוט לפנות אל חברה כזו שתבצע את הבדיקה המקיפה ביותר. בהזדמנות זו, אנו נאחל לכם שתרכשו דירה חדשה או ישנה במצב טוב וללא פגמים, כזו שתאפשר לכם ליהנות ממנה לטווח ארוך.

ארון חשמל

 

בית ומטבעות
מה היה לנו עד כה?