גם בניקוי הבייתי! 4 מוצרים שאתם חייבים בבית!

כל אחד היה רוצה להבטיח את הניקיון של הבית שלו. בית נקי ומסודר מעניק תחושה של רוגע ושלווה, לכן חשוב להקפיד על הנראות של הבית שלכם. כמו כן, שמירה על היגיינה תורמת לתחושה השוררת בחלל הבית וכמובן מונעת התפתחות של מחלות שונות. לכן כל מי שמעוניין להבטיח לעצמו בית נקי ונעים למגורים, חייב להכיר את המוצרים המתקדמים ביותר בתחום ניקיון הבית. במאמר זה נעסוק ב-4 מוצרים איכותיים, שיתרמו המון לניקוי הבית שלכם.

 

מכונת פוליש לניקוי הבית

אחד המוצרים המתקדמים והמומלצים ביותר בתחום ניקוי הבית, הוא מכונת פוליש. אם בעבר היה מדובר על מכונה המותאמת בעיקר לשימוש תעשייתי או מסחרי, הרי שהיום ניתן למצוא מכונות פשוטות וזולות יותר, שיתאימו גם לשימוש הביתי. מכונת פוליש מאפשרת לכל אחד לחדש את הריצוף שלו, ללא שום צורך לשאת בהוצאות מיותרות. חשוב לזכור כי הריצוף נוטה לדהות עם השנים, דבר שבא לידי ביטוי במרצפות עייפות, מוכתמות ואפילו סדוקות.

מאחר והריצוף משפיע באופן ניכר על התחושה הכללית בחלל הבית, כדאי לתת עליו את הדעת. במקום להחליף ריצוף, או לחילופין, לשלם לחברה מקצועית לשירותי פוליש, תוכלו לבצע את העבודה בצורה מקצועית. מכונת הפוליש תסיר את השכבה העליונה של הריצוף ותעניק לכם רצפה מבריקה ונקייה יותר.

מכונת פוליש

ציוד ניקיון איכותי ומתקדם

לא כולם מודעים לחשיבות של ציוד ניקיון מקצועי ואיכותי, אך למעשה ציוד ברמה גבוהה יקל על תהליך ניקוי הבית. ישנו הבדל מהותי בין חומרי ניקוי איכותיים ועוצמתיים, לבין חומרי ניקוי זולים. חומר ניקוי עוצמתי יבטיח לכם ניקוי יסודי של כל סוגי המשטחים, ללא שום צורך לבזבז זמן ואנרגיה על שפשוף המשטח. הדבר נכון כמובן לא רק לגבי חומרי הניקוי, אלא גם לגבי האביזרים השונים, כולל מברשות, מטליות וכדומה.

 

קיטורית

אחת הדרכים היעילות ביותר לחטא ולנקות את הבית, היא באמצעות שימוש בקיטורית. הקיטורית מבוססת על שימוש במים רותחים, שנועדו לחטא את כל חלקי הבית. חשוב כמובן להימנע משימוש בקיטורית על משטחים עדינים ורגישים, העלולים לשנות את הצבע או המרקם שלהם כתוצאה מהטמפרטורה הגבוהה. אך ברוב המקרים מי הקיטור יבטיחו לכם השמדה טוטאלית של כל החיידקים והטפילים השונים, שחולקים איתכם את מרחב המגורים.

הקיטורית אידיאלית לכל מי שרגיש לחומרי ניקוי ולכימיקליים שונים, מאחר ומי הקיטור מצליחים להשמיד את כל סוגי החיידקים, ללא שום צורך בחומרי ניקוי ייעודיים.

 

מכונה לניקוי ספות

כולנו מכירים את הספות העייפות והמוכתמות, שספגו לתוכן את כל שאריות המזון שנפלו עליהן. עם השנים הספות מתלכלכות וסופגות ריחות של זיעה ואוכל, לכן חשוב להקפיד על ניקוי יסודי. מכונה ייעודית מסוגלת לשטוף את סיבי הבד מבפנים ולהבטיח לכם ספה נקייה והיגיינית יותר.

 

לסיכום

היום ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי ניקיון שונים, שישדרגו את רמת הניקיון בבית שלכם.

לנקות את הבית

לנקות את הבית
מה היה לנו עד כה?