יש לכם ריצוף ישן ועייף? כך תבריקו את הרצפה הישנה שלכם!

יצא לכם פעם להיכנס לדירה נקייה, מרוהטת, שקירותיה נצבעו לא מזמן – ובכל זאת, משהו בה מרגיש לא נעים, לא אסתטי? אנחנו בטוחים שכן. יכול להיות, שאתם אפילו מרגישים כך לגבי הדירה שלכם. תופתעו לגלות, שהרבה פעמים "האפקט הבלוי" של הדירה מתקבל בשל התיישנותן של הרצפות. 

אז מה עושים? במזל, אין צורך להחליף את כל הרצפה – שיפוץ יקר ומסורבל לכל הדעות. פוליש לרצפה ישנה הוא פתרון מצוין, שיחדש את הרצפה שלכם מבלי שתצטרכו לשבור את קופת החיסכון ולעבור לגור בבית מלון לשבוע. לעיתים, במידה ומדובר בצוות מקצועי במיוחד – לא תוכלו להבדיל בין הרצפה הישנה לחדשה!

 

האם אפשר לעשות פוליש לבד?

זו שאלת השאלות, שכמעט כל שיפוצניק חובב ובעל ידיים טובות – עם נטייה לחסכנות – שאל את עצמו. אנו נהיה כנים איתכם – אתכם יכולים לעשות פוליש, אבל אין סיכוי שתגיעו לרמה של חברת פוליש ותיקה. פוליש לרצפה ישנה הוא אפילו יותר קשה לביצוע, בשל הקרצוף האגרסיבי שזו דורשת. אדרבא, במקרה כזה אתם אף יכולים לגרום נזק לבית שלכם – בעיקר כשמדובר ברצפה ישנה מאוד!

שיפוצניק חובב

פוליש קריסטלי – חידוש רצפה עם פוליש לאלו שאוהבים את ה"שואו"

התחלנו עם פוליש קריסטלי, כי הוא ללא ספק האיכותי, החזק והמיוחד ביותר מבין סוגי הפוליש. מדובר בטיפול יקר, אך כזה שישאיר את הרצפה שלכם במצב כל כך זוהר, שלא תאמינו שאלו אותן אריחים ישנים שאבא שלכם התקין בשנות ה-80. הפוליש הקריסטלי מתבצע באמצעות מכונה ייחודית ונעשה בשלבים שונים עם מספר חומרים נבדלים אחד מהשני.

בעזרת הקרצוף, החומרים המיוחדים מוחדרים לרצפה. בעזרת הפוליש הקריסטלי ניתן להשיג את "אפקט המראה" המבוקש. אנחנו ללא ספק ממליצים על הפוליש הקריסטלי לבתים חדשים – או לכל לפחות, לא ישנים מאוד. פוליש קריסטל עלול להזיק לרצפות עתיקות, ולהביא יותר נזק מתועלת! כמו כן, בדקו כי הרצפה שלכם אינה עשויה מגרניט פורצלן – גם כאן, פוליש קריסטל עלול להרוס יותר מלהועיל.

 

פוליש ווקס – האופציה הזולה

פוליש ווקס – כשם הוא. לאחר שבעל המקצוע מקרצף היטב את הרצפה, הוא מורח שעווה (ווקס) חמה על המשטח. מדובר בשיטה זולה ויעילה, אך כזו היוצרת אפקט מחליק. לא היינו ממליצים על שיטה זו לבתים המאכלסים קשישים או ילדים בשל סכנת החלקה.

 

פוליש אקרילי – הפתרון שלך להברקת למוסדות ציבוריים ומפעלים

מקומות עבודה גדולים, בתי ספר, בסיסים צבאיים ובתי סוהר – דווקא במקומות אלו, שנועדו לקדם הליכים חברתיים ומקצועיים, יש להקפיד על סביבה אסתטית ונעימה. בשל התחלופה המהירה וכן הפעילות הקדחתנית הקיימת במוסדות גדולים, בהם עוברים המוני אנשים ביום, אנו ממליצים על פוליש אקרילי – שנועד למנוע סימני גרירה. פוליש אקרילי הוא חדש ומשוכלל מאוד, היוצר שכבת הגנה נגד שריטות. מידע על ניקוי פוליש ווקס ל

ריצוף עייף

ריצוף עייף
מה היה לנו עד כה?