הולכים למומחים – הכירו את נאור גולדברג הראשון בניקיון

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו מפטרים את חברת הניקיון שעבדה אתנו בתקופה האחרונה. גילינו שעובדי הניקיון לא מבצעים את עבודתם נאמנה. הדבר בא לידי ביטוי בשירותים שנותרו מלוכלכים בסוף היום, שולחנות שהצטברו בהם כמויות גדולות של אבק ומרצפות שנותרו בהן סימני נעליים לאחר שטיפה.

מצב זה גרם לנו לצאת ולבדוק איזו חברה היא המומחית בתחום, כדי שנוכל להסתייע בה לטווח רחוק בראש שקט. אתם וודאי מבינים כי הגענו אל החברה של נאור גולדברג. הישארו אתנו ותכירו גם אתם את החברה הטובה ביותר בתחום.

 

תכירו את היתרון ה – 1 של החברה על פני חברות מתחרות:  עמידה בזמנים

אי אפשר לכתוב מדריך על חברות ניקיון מבלי לציין את העובדה החשובה ביותר עבור רבים מאתנו: עמידה בזמנים. שכן, כשאנחנו קובעים עם מנקה, אנו מסדרים את הסביבה במיוחד עבורו. יש מי שמזיזים את הרהיטים כדי להקל על העובד ויש מי שמניחים מראש את כל האביזרים הדרושים, כמו למשל:

  • מגב
  • יאה
  • סמרטוט וכו'

אנחנו יכולים להעיד כי הסתייעות בחברת ניקיון שלא עומדת בזמנים עשויה לפגוע בכם במידה ויש לכם עסק. שכן, מצאנו את עצמנו יושבים בחדר ישיבות עם לקוחות חשובים שהתלוננו על השירותים המלוכלכים. אתם וודאי מבינים כי העניין נבע מתוך אי מתן שירות בזמן שנקבע מראש.

ניקוי

 

תכירו את היתרון ה – 2 של החברה על פני חברות מתחרות: עובדים איכותיים

רבים מאתנו נתקלו לא פעם בעובדי ניקיון שמגיעים אל העבודה חסרי מרץ וכוחות. מי שפונים אל החברה הראשון בניקיון נאור גולדברג צפויים לגלות כי העובדים שלה מגיעים עם אנרגיות לעבוד. מאז שהסתייענו בשירותי החברה, גילינו עולם אחר. הבנו שיש עובדים שמגיעים למקום העבודה במטרה להשאיר את המשרד נקי.

 

תכירו את היתרון ה – 3 של החברה על פני חברות מתחרות: משתמשים בחומרים איכותיים בלבד

יש חברות ניקיון שמנסות לחסוך עליכם, הלקוחות. אנחנו מצאנו את עצמנו מסתייעים בחברה שעשתה שימוש בחומרי ניקיון זולים ופשוטים. כאלו שהותירו אחריהם סימנים וגרמו למשרד להיראות מלוכלך עוד יותר ממה שהיה קודם. חברת הראשון בניקיון  משתמשת בחומרים איכותיים בלבד והתוצאה נראית לעין.

ניקוי

לא מאמינים לנו? תבדקו אותנו

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% כי מדובר בחברה המתאימה לכם, אתם יכולים לבדוק אותנו. תוהים איך תוכלו לעשות זאת? בקלות! תערכו חיפוש ברחבי הרשת אודות החברה או תפנו אל גולשים שהסתייעו בשירותיה. תשאלו אותם לדעתם ותגלו שהמידע שמסרנו לכם לעיל הוא נכון ומדויק.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את חברת הניקיון הטובה ביותר של ישראל. בשלב זה, נותר לכם רק לפנות אל נציג מטעמה ולבדוק אם היא מעניקה שירותי ניקיון באזור שבו אתם נמצאים.

ניקוי

ניקוי
מה היה לנו עד כה?